Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 21:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Rodegier schreef op 12-06-2003 @ 18:22:
de ergste hekel heb ik aan (bij ons noemen we zo) rand-pit-douwers (klinkt idd dom) mensen die aan de rand van de pit gaan staan, en iedereen er in duwen die er uit willen komen om ff op adem te komen ...
Daar hebben wij de *pak arm die je probeert te duwen en sleur diegene de pit in* methode voor. Meestal worden die dan hard te grazen genomen. Of je laat je keihard tegen die mensen aangooien door een mede-pitter .

Btw, ufke, orgie op zn zweeds: møtenøke (ø spreek je als eu uit).
Oud 12-06-2003, 21:49
chipmunk
chipmunk is offline
De mensen die je vreemd aankijken als je ze prongelijk een stomp geeft zijn het vervelendst, ik bedoel, dat gebeurt gewoon, ga anders aan de zijkant staan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:55
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik zou eens graag Lords of Acid live gaan zien.
Naar het schijnt is het publiek van lords of acid nogal..euhm..wildjes.
Mensen die opeens seks met elkaar hebben midden in een optreden enzo. Kinky publiek. Ik zou gaan om te lachen (en voor de muziek).
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 22:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-06-2003 @ 23:39:
alles, behalve crowdsurfen boven 'n pit. wat mij betreft
(dat 'r met bier gegooid vind ik wel zonde van 't bier, maar vind 't ook altijd wel geinig om zo'n halfvol bekertje 'n halve zaal door te zien vliegen.)
Tis minder leuk als je er zelf onder staat .
Oud 12-06-2003, 22:52
Tsasil
Tsasil is offline
Ik schijn behoorlijk asociaal te zijn tijdens concerten, maar dat is allemaal schijn, omdat ik 2 meter lang ben Lange mensen zouden ze gewoon allemaal vooraan moeten zetten. Benen van artiesten hoeft men toch niet te zien, en zo heb je ten minste nog een redelijke pit ook.

Als ik loos ga in de pit, sla ik vaak per ongeluk op ooghoogte, maar anders moet ik onderhands gaan slaan en dat werkt ook niet. Pit is ook wonderbaarlijk snel leeg meestal

ik erger me trouwens ook bijna nergens aan tijdens concerten, behalve aan mensen die zich gedragen alsof ze aan tafeltjes naar een jazzconcert zitten te kijken. Het is godverdomme een feestje, als je puur voor de muziek gaat dan moet je een CD opzetten.
Oud 12-06-2003, 22:57
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Als je 2 meter bent dan erger je je nergens aan omdat mensen jou niet willen ergeren..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:00
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-06-2003 @ 23:58:
haha... eerstvolgende concert waar ik per ongeluk jou tref, ga ik zorgen dat je je zooooo aan me ergert
Mij of tsasil? ik ben niet zo moeilijk.. ben maar een kleintje
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:04
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
werk je niet dan ?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:07
86dagreed
86dagreed is offline
Nu mijn verhaal:

ik heb een hekel aan:

mensen met spikes in de pit. Hoe haal je het in je hoofd om met 10 cm lange punten in de pit te staan meppen? 1 x ieamnds oog raken en die is gewoon blind. Dat kan je echt niet maken. Als je zo iemand ziet dien je hem gewoon zijn nieren kapot te slaan

Crowdsurfers/mensen die vallen help ik altijd overeind. Ik vind het zoals deadnation zei, 'te gay voor woorden' om dat niet te doen, het hoort er gewoon bij.

Ook ik krijg wel klappen voor mijn bek en deel ze ook wel uit, maar nooit expres. En ik bied meestal mijn verontschuldigingnen aan, maar zoals the prophet die vent, heel goed gedaan, zo'nv ent moet je aanpakken.

Agressie en gericht iemand raken hoort niet bij muziek, het is uitleven op de muziek, het is genieten, maar wel met enig 'ethisch' inzicht.

Het moet leuk blijven.

ik ben zelf ook wel asociaal in de pit, maar ook vaak niet, maar het is gewoon uitleven, en na de tijd moet iedereen gewoon kunnen zeggen 'fuck, dat was een pit en dat was godverdomme een concert om op terug te kijken'.
Oud 12-06-2003, 23:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mensen met spikes in de pit idd ook, eerst ff vragen of ze ze af willen doen en anders BAM.
Oud 12-06-2003, 23:11
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik sta nooit in een pit, heb meer aandacht voor de muziek
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:20
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2003 @ 00:11:
Mensen met spikes in de pit idd ook, eerst ff vragen of ze ze af willen doen en anders BAM.
Hoezo vragen? Het is toch een pit? Ongelukjes gebeuren, en als daarbij mensen gedwongen de pit bij uit moeten des te beter
Oud 12-06-2003, 23:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 13-06-2003 @ 00:20:
Hoezo vragen? Het is toch een pit? Ongelukjes gebeuren, en als daarbij mensen gedwongen de pit bij uit moeten des te beter
Omdat er soms nieuwelingen in de pit staan die dat niet weten en daarom zeg ik het altijd liever een keer.
Oud 12-06-2003, 23:28
DeadNation
DeadNation is offline
Weet je wat? Laten we ons in beschermende pakken hijsen en elkaar zacht over de bol aaien.

*zucht*
Oud 12-06-2003, 23:29
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 13-06-2003 @ 00:28:
Weet je wat? Laten we ons in beschermende pakken hijsen en elkaar zacht over de bol aaien.

*zucht*
Doen ze dat niet al in die homoclubs?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:29
DeadNation
DeadNation is offline
Dat weet jij blijkbaar beter dan ik.
Oud 12-06-2003, 23:30
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik zeg niet dat ik het weet, het is maar een vaag vermoeden hoor .. heb je iets tegen homofilie dan?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:31
DeadNation
DeadNation is offline
Ja. Cool he?
Oud 12-06-2003, 23:32
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ja joh, nu ben je de man!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Er is niks mis met nieuwelingen helpen.
Oud 12-06-2003, 23:34
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
JIj zoekt gewoon geile chickies die je dan na de show als je ze 'geholpen' heb nog een keer ergens anders mee kan helpen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:35
DeadNation
DeadNation is offline
Ja deel folders uit. Geef ze handige tips en trucs. Richt een stichting op met een clubblad vol handige weetjes en leuke puzzels.

Man man man man......waar gaat dit heen.
Oud 12-06-2003, 23:36
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 13-06-2003 @ 00:34:
JIj zoekt gewoon geile chickies die je dan na de show als je ze 'geholpen' heb nog een keer ergens anders mee kan helpen
Kheb dr al 2 .

En er is nog nooit iemand naar me toe gekomen op/na/voor een concert .
Oud 12-06-2003, 23:37
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2003 @ 00:32:
Er is niks mis met nieuwelingen helpen.
En hoe help je ze beter dan te laten zien hoe het er in de pit aan toe gaat? Het werkt in ieder geval beter dan vriendelijk te vragen om je te gedragen in een pit, das een beetje... tegenstrijdig?
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 13-06-2003 @ 00:35:
Ja deel folders uit. Geef ze handige tips en trucs. Richt een stichting op met een clubblad vol handige weetjes en leuke puzzels.

Man man man man......waar gaat dit heen.
Helaas zijn we niet allemaal geboren met alle smaak en alle ervaring waar jij mee geboren bent .
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2003 @ 00:36:
Kheb dr al 2 .

En er is nog nooit iemand naar me toe gekomen op/na/voor een concert .
Is ook smerig als ze nu ook al gaan masturberen in de pit
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:38
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2003 @ 00:37:
Helaas zijn we niet allemaal geboren met alle smaak en alle ervaring waar jij mee geboren bent .
Whatever nerd. Als je ergens nieuw bent is t juist leuk om shit zelf uit te vogelen. Tis de eo jongerendag niet.....
Oud 12-06-2003, 23:40
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 13-06-2003 @ 00:38:
Whatever nerd. Als je ergens nieuw bent is t juist leuk om shit zelf uit te vogelen. Tis de eo jongerendag niet.....
Naja er zijn uitzonderingen, in een kerncentrale kan je niet zo maar de kernreactor stil zetten zonder in contact te komen met plutonium, en als je dan niet weet dat je zo'n homo pak aan moet dan is het moeilijk..
Met citaat reageren
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Oh dus als je niet weet dat spikes in de pit "not done" zijn isset juist leuk om keihard in je nieren gestompt te worden....damn dat ik dat niet doorhad.

DeadNation
DeadNation is offline
Hahahaha
Oud 12-06-2003, 23:44
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
hahahahaha geweldige opmerking

maar idd, wat de fuck is op met dat gezeik. Buiten sommige dingen (spikes, boksbeugels etc.) is het een fucking pit. En een pit is vaak een ravage, als er maar enig respect van afdruipt., je krijgt af en toe een fucking knal voor je bek, who fucking cares? Hoort erbij. een pit is niet een liefdadigheidsvoorstelling.
Oud 12-06-2003, 23:45
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 13-06-2003 @ 00:40:
Oh dus als je niet weet dat spikes in de pit "not done" zijn isset juist leuk om keihard in je nieren gestompt te worden....damn dat ik dat niet doorhad.

Als je zelf niet kan bedenken dat het pijn doet om een spike in je oog te krijgen, dan verdien je het sowieso niet om functionele nieren te hebben
Oud 12-06-2003, 23:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 13-06-2003 @ 00:44:

maar idd, wat de fuck is op met dat gezeik. Buiten sommige dingen (spikes, boksbeugels etc.) is het een fucking pit. En een pit is vaak een ravage, als er maar enig respect van afdruipt., je krijgt af en toe een fucking knal voor je bek, who fucking cares? Hoort erbij. een pit is niet een liefdadigheidsvoorstelling.
True, maar er is nog altijd het verschil tussen een klootzak expres een tyfusharde nasty knal te geven of een n00b die niet eens weet dat ie iets fout doet.
Oud 12-06-2003, 23:47
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 13-06-2003 @ 00:44:

Ik loop altijd trots rond als iemand het aan durfde om mij een kaakslag te geven. Geweldig, eindelijk een beetje ruige pit. Niet dat homeau geduw.
Oud 12-06-2003, 23:50
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 13-06-2003 @ 00:47:
Ik loop altijd trots rond als iemand het aan durfde om mij een kaakslag te geven. Geweldig, eindelijk een beetje ruige pit. Niet dat homeau geduw.
haha.
ik sloeg per ongeluk een x bij sick of it all iemand echt vol en keihard op zijn bek. en die kerel kijkt me aan begint te lachen, steekt zijn duim omhoog en we zijn verder gaan 'meppen' (NIET GERICHT MENEER ZIGGY) in de pit
Oud 13-06-2003, 00:01
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 13-06-2003 @ 00:50:
haha.
ik sloeg per ongeluk een x bij sick of it all iemand echt vol en keihard op zijn bek. en die kerel kijkt me aan begint te lachen, steekt zijn duim omhoog en we zijn verder gaan 'meppen' (NIET GERICHT MENEER ZIGGY) in de pit
En zo hoort het
Oud 13-06-2003, 09:49
DeadNation
DeadNation is offline
Exactly.
Oud 13-06-2003, 09:52
Pharmacon
Pharmacon is offline
Wat er in een pit gebeurd boeit me niet zo, daar hoort "gemept" te worden....

en das ook wel lekker om te doen

behalve als er allemaal van die gore bezwete mensen met ontbloot bovenlichaam staan, das een beetje jammer
Oud 13-06-2003, 11:06
Rodegier
Rodegier is offline
ja dat is zo ranzig, dat je tegen iemand aangedouwd wordt en dan een aantal seconden vast geplakt zit tussen de bezweette vetrollen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-06-2003 @ 15:06:
oh ja, en crowdsurfers laat ik altijd op de grond pleuren. hoppa... dan leren ze (heel misschien) dat 't fokking irritant is om constant op te moeten letten of 'r niet een of andere malloot op je nek dreigt te klappen terwijl je in de pit staat.

ik vind een paar crowdsurfers prima, maar teveel is k*t

wat nog erger is dan crowdsurfers zijn mensen die TELKENS tegen je aan bonken en botsen enzo.
Bij een FF concert botste telkens dezelfde jongen tegen me aan en op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik hem keihard tegen zn been aan schopte (deed denk ik best wel pijn, heheh) en toen noemde hij me een trut en begon hij tegen andere mensen aan te botsen. Was wel mooi van hem afgekomen
Oud 13-06-2003, 11:22
Jules
Jules is offline
Citaat:
Rodegier schreef op 13-06-2003 @ 12:06:
ja dat is zo ranzig, dat je tegen iemand aangedouwd wordt en dan een aantal seconden vast geplakt zit tussen de bezweette vetrollen
hoe vies!
Oud 13-06-2003, 11:23
Rodegier
Rodegier is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-06-2003 @ 12:13:

ik vind een paar crowdsurfers prima, maar teveel is k*t

wat nog erger is dan crowdsurfers zijn mensen die TELKENS tegen je aan bonken en botsen enzo.
Bij een FF concert botste telkens dezelfde jongen tegen me aan en op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik hem keihard tegen zn been aan schopte (deed denk ik best wel pijn, heheh) en toen noemde hij me een trut en begon hij tegen andere mensen aan te botsen. Was wel mooi van hem afgekomen
en terecht
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:58
DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-06-2003 @ 15:13:
Ik heb uberhaupt een hekel aan alle crowdsurfers.

idd
lijfstraffen voor dat tuig!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:06
DeadNation
DeadNation is offline
lijfstraf voor je moeder.
Oud 13-06-2003, 12:08
Verwijderd
Ik vind dat ze eigenlijk gewoon rijen stoelen neer moeten zetten zoals in de bioscoop. Verder moeten ze verplichten dat iedereen stil blijft zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:19
enema abortion
enema abortion is offline
Ik kijk altijd heel goed uit wat ik doe. Ik raak noooooooooooit iemand, en ik stagedive ook niet. Ik ben veel te bang dat ik dan val dus ga ik maar gewoon over de mensen heen lopen, dan weet ik zeker dat ik op mijn pootjes terecht kom.
Oud 13-06-2003, 12:20
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 13-06-2003 @ 13:19:
Ik kijk altijd heel goed uit wat ik doe. Ik raak noooooooooooit iemand, en ik stagedive ook niet. Ik ben veel te bang dat ik dan val dus ga ik maar gewoon over de mensen heen lopen, dan weet ik zeker dat ik op mijn pootjes terecht kom.
Ik ben onverklaarbaar benieuwd hoe je een enema kan aborten...
Oud 13-06-2003, 12:26
Rodegier
Rodegier is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 13-06-2003 @ 13:20:
Ik ben onverklaarbaar benieuwd hoe je een enema kan aborten...
wat
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:31
enema abortion
enema abortion is offline
Ik zal even aan de tekst van het desbetreffende nummer refereren:

'deep in the uterus
the decaying fetus
chubby fresh-like jabba
excremental zygote'

Het is biologisch gezien natuurlijk onmogelijk, maar dat doet er niet toe, ik had even een nickname nodig en de cd van Bowel lag in de buurt.
Oud 13-06-2003, 12:39
Tsasil
Tsasil is offline
Dan had ik toch voor Sadistic Somizer gegaan ofzo
Reageren

Regels voor berichten