Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze zat tegen me aan te zeiken dus had ik maar gezegd dat ik Dribbel cool vond. Nu vind ze me een lekker ding en kreeg ik kusjes op MSN omdat m'n computer vast was gelopen. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toen ik voor eerst ide posts zag van Mystic. Had ik de neiging hem echt met de snelheid van een lockheed de grond in te knallen. Maar aangezien niemand toch al een ene fuck geeft om een of andere waardeloze dj (die waarschijnlijk full time kansloze prutser is) maatk het dit topic toch weer leuk.
|
Ik heb DJ Marc van Dale in me lijssie.
Mensen van het vrouwelijk geslacht die me nu stoer vinden: janjoost0@hotmail.com
||
Citaat:
Ik heb iemand in m'n msn lijst staan die Dj Lombok in z'n msn/icq en yahoo lijst heeft hoor ik er nu ook bij? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik heb een meisje in mijn lijst staan wiens broer bevriend is met een gast waarvan de moeder een kennis heeft en daarvan de broer, en zíjn vriendin heeft een zusje met een vriendinnetje waarvan de poes heeft gelopen in de tuin van een man, en die man heeft een zoon, en díe heeft Piet in zijn lijst staan...Piet!!.
![]() Who wants to touch me!?
|
|