Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar om ff in te gaan op 'sexueel getinte opmerkingen' waar je niet op zit te wachten, vooral nieet kwaad worden op die persoon vinden ze alleen maar leuk (boze meisjes zijn vaak mooi) je kan ze het best heel koeltjes en terloops enorm afzeiken, en niet eens de tijd voor ze nemen om te stoppen om naar de reactie te kijken
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 12:24. |
![]() |
|
ghegeh op elke mogelijke manier...ik kan beter seksistische opmerkingen maken dan de meeste mannen, kan ook erg goed kleineren, daarbij word ik ook nog wel eens agressief als het erg gaande is en...hmmm ik denk dat mijn vrienden dit beter kunnen vertellen dan ik
![]() Komt erop neer dat ik dan vervelender en hatelijker ben dan zij zijn....
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (Ik heb richard en dominique toch nog? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk dat die jongen vanaf toen nooit meer meisjes aanspreekt.....nogal slecht voor zelfvertrouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, k heb gewoon zo'n hekel aan jongens die zomaar alle meisjes aanspreken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als mensen dat soort opmerkingen maken zijn ze volgens mij meestal voor de grap bedoelt en kan ik er wel om lachen. Ik maak ze volgens mij ook vaker zelf dan dat mensen ze tegen mij maken, maar dat doe ik alleen tegen vriendinnen. En ik hoop dat die het niet te erg vinden... ![]() Om toch maar even terug te komen op die seksueel getinte opmerkingen: Als een vrouw, type veertiger, getrouwd met een saaie man inclusief friet op vrijdag en scrabble op zaterdag. Die fantasietjes nodig heeft (zoiets hè?), een opmerking tegen mij zou maken (lijkt me de kans heel erg klein op), dan zou ik dat denk ik wel grappig, maar waarschijnlijk ook wel een beetje ongemakkelijk vinden. Als het een man was zou ik me zeker ongemakkelijk voelen. Als een vriendin voor de grap zo'n opmerking zou maken zou ik het gewoon terugdoen. Vrouwen... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|