![]() |
|
Heb ik ook gehad... Ontsteking in mijn darm... Gruwel, wat een pijnlijke ervaring. En het was ook echt nooit goed. Mijn maag begon te klagen en werd misselijk van de honger, smeer een broodje, neem 1 hap, misselijk omdat mijn maag het eten niet aankan... Ja... Wat wil dat kreng nou dan? Met andere woorden, op bed, slapen slapen slapen, wakker worden, omdraaien slapen en wachten tot het overgaat. Duurde wat lang, naar huisarts gegaan, conclusie: ontsteking in darm, had geen medicijnen nodig, alleen veel drinken met zo min mogelijk suikers.
En krissie...je bent vast echt een hele leuke meid, geloof ik graag... Maar denk je niet dat al die ellende die je hebt dat je die niet een beetje naar je toe getrokken hebt? Je gaf op mystiek aan satanistisch te zijn en anderen te vervloeken, te willen stoppen maar toch satan te willen blijven aanbidden... ![]() Nu vrij je onveilig en zat er een kans in dat je zwanger was, gelukkig niet trouwens... Ik geloof 100% in je, echt waar...en je kan altijd op me rekenen voor steun, maar je zou zelf misschien ook eens iets kunnen veranderen door de consequenties van je eigen daden te gaan aanvaarden... Want dat ontbreekt er nogal eens een beetje aan bij jou. Ps: Ga aan de pil. Dan wordt het risico dat je zwanger word veel en veel kleiner, ongesteldheid verloopt 10 keer regelmatiger.
Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 16:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Help mij alsjeblieft zwanger? $Mooiboy$ | 39 | 18-04-2012 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Liefde & Relatie |