Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar van de adneren ga je 'goedgelovig' van uit dat het goed is. maar goed, ik heb ze maar even bijgeteld. het heft elkaar wel op ![]()
||
Citaat:
|
The Prophet
Escapism Rebirth of Cool Stoelkruk = die hebbik lekker IRL gezien Sooz = want het ego van belle is volgens mij al groot genoeg en sooz is ook ok *voor zover ik haar ken dan ![]() Mcmotion en toen ik had geen zin meer in argumenten enzo
Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 13:56. |
![]() |
|
![]() |
Skinless want gewoon
Escapism want gewoon Rebirth of Cool want die is toch uit pleerol Stoelkruk want gewoon Sooz --------- X Belle X DIT IS NIET EERLIJK ![]() ![]() Firefly omdat manon lief is argumenten zijn niet mijn sterkste kant hmm
|
Skinless, want die heeft een betere muzieksmaak
Hk6666, want die trekt zich terug Grrr, want Rebirth of Cool vind ik een gaye naam King, want van hem ken ik meer en betere posts X Belle X, want ze lust worst Mcmotion, want hij staat het laagst
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en bij Skinless Nile en Morbid Angel enzo. Mocht het niet kloppen, dan is het jou schuld, want dan heb jij mij een verkeerd beeld van jou gegeven ![]()
||
Citaat:
![]() Ik luister gewoon veel te veel, ook nile en morbid angel, maar ook hatebreed en soia en killswitch engage, maar ook ska-p en de hardheid, maar ook nofx etc. ![]() Kben een veulzijdig tiepje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen dat NOFX heerlijk was ![]()
|
Verwijderd
|
TUUT TUUT TUUT FART ALERT!!!
okay, na deze boodschap van huishoudelijke aard over tot de orde van de dag: The Prophet --------- Skinless omdat die skinless maar naar enge muziek luistert en prophet heeft onlangs een paar goeie topixxxx geopend Hk6666 --------- Escapism omdat HK6666 volgens mij HunterKiller6666 betekent, of HeelKlote of HandKlaas (zo'n pop die je op je hand doet die klaas heet) Rebirth of Cool -------- Grrr hij was eigenlijk truier toen ie grrr666 heette maar vourruit King -------- Stoelkruk wie de phock is stoelkruk? anyway deze punt gaat naar de maastrichtse metal industrial dnb hardcore kid ![]() Sooz --------- X Belle X omdat bier nou eenmaal lekker is Firefly --------- Mcmotion omdat ik een zwak heb voor manons. en ik me de hele zondag de ogen uit me kop heb gezoch voor een chick met roze dreads ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() dankje ![]() Citaat:
![]() Ik heb geen roze dreads meer, schat. Ze zijn blond nu ![]() En ik dacht dat ik jou zag staan, maar toen was je het toch niet ![]()
|
[The Prophet] andere ken ik niet
[-] [Rebirth of Cool] moeilijk, kvind ze allebij wel koel [Stoelkruk] green day ![]() [Sooz] louter omdat ik haar in me lijst heb ![]() [Mcmotion] speelt in een koele band gloof ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Ronde 1, Poule E&F Roxy | 53 | 20-11-2005 20:50 |