Advertentie | |
|
![]() |
|
yup. Ik heb een vrouw in mijn leven waar ik volgens mij nooit meer van af kom al zou ik het willen. Ze zal ws ooit nog een kind van mij dragen, misschien wel meerdere. Nee ik stalk haar niet en nee ik ga haar niet verkrachten. We hebben dezelfde levensvisie voor ogen en nog steeds dezelfde pad voor ons liggen.
Het is wel vreemd geruststellend, iemand achter de hand te hebben maar toch niet wat hebben op dit moment. |
![]() |
|
![]() |
Ik herken het wel. Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan. Ik heb nou ruim 2 jaar een relatie en alles verloopt goed. Maar toch heb ik wel eens de behoefte om een keer met iemand anders te zoenen ofzo... dit betekent echter niet dat ik mijn vriend kwijt zou willen, absoluut niet.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik snap welk gevoel je bedoelt.
|
Ik vind dat best eng om zo te denken... bindingsangst misschien
![]() Het lijkt mij perfect om op mn 25ste mijn levenspartner te ontmoeten en tot die tijd gewoon plezier te maken en ervaring op te doen... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gelukkig vriendinnen die ook al een jaar of wat een vriend hebben, maar de rest verklaart me voor gek. "Gaan jullie trouwen dan?" Nou ja, dat lag wel in de planning eigenlijk... dan moet je ze horen! Is het zo vreemd om iemand waar je lang mee kunt hebben op je 13e ontmoeten? Het is vroeg, dat weet ik, dat is me vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar goed gaat het nog steeds, dus wie zijn zij om over mij zo te oordelen? Niemand weet hoe het voelt, want er zijn bijna geen mensen die zo lang hebben... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |