Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 22:03
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
dit topic wilde ik ook starten!! ik heb het namelijk nogal, ik ben verliefd op iemand en ik weet nogsteeds niet of hij hetzelfde voor mij voelt, maar ik weet wel dat als dat niet zo is, ik heel moeilijk weer opnieuw verliefd zal kunnen worden.. ik ben ooit 1x echt verliefd geweest en het heeft me veel moeite gekost om erover heen te komen toen het uit was (ook al had ik het uitgemaakt..ja beetje vaag)
Oud 16-06-2003, 22:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-06-2003 @ 21:57:
medelijden verdienen
Dat kan ik dus wel vergeten :/
Oud 16-06-2003, 22:05
hellion
hellion is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 16-06-2003 @ 23:03:
dit topic wilde ik ook starten!! ik heb het namelijk nogal, ik ben verliefd op iemand en ik weet nogsteeds niet of hij hetzelfde voor mij voelt, maar ik weet wel dat als dat niet zo is, ik heel moeilijk weer opnieuw verliefd zal kunnen worden.. ik ben ooit 1x echt verliefd geweest en het heeft me veel moeite gekost om erover heen te komen toen het uit was (ook al had ik het uitgemaakt..ja beetje vaag)
vind het niet zo heel erg vaag...Al maak je het uit met iemand hoeven niet gelijk al je gevoelens weg te zijn voor diegene, het verliefde gevoel is wel over maar dat je daarom gelijk veel minder om hem geeft....
Oud 16-06-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 16-06-2003 @ 23:04:
Dat kan ik dus wel vergeten :/
jawel, want door dat te zeggen verdien je al medelijden (of medeleven, zo u wilt) *knuft desecrator ook*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:18
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Sommige mensen begrijpen de vraag niet.. Ik heb het er niet over of je lang bij hem/haar wilt blijven, lees het topic nou maar eens goed.
Oud 17-06-2003, 02:02
GRRR
GRRR is offline
yup. Ik heb een vrouw in mijn leven waar ik volgens mij nooit meer van af kom al zou ik het willen. Ze zal ws ooit nog een kind van mij dragen, misschien wel meerdere. Nee ik stalk haar niet en nee ik ga haar niet verkrachten. We hebben dezelfde levensvisie voor ogen en nog steeds dezelfde pad voor ons liggen.

Het is wel vreemd geruststellend, iemand achter de hand te hebben maar toch niet wat hebben op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 06:23
leon-v
leon-v is offline
Ik hou van mn vriendin en ik wil met haar later oud worden... of da ook echt gaat gebeuren weet je nooit maar ik weet wel dat ik dat wil en dat ze voor mij de ware is
Oud 17-06-2003, 12:17
mmm
mmm is offline
Ik herken het wel. Ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend en ik uit elkaar gaan. Ik heb nou ruim 2 jaar een relatie en alles verloopt goed. Maar toch heb ik wel eens de behoefte om een keer met iemand anders te zoenen ofzo... dit betekent echter niet dat ik mijn vriend kwijt zou willen, absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:02
Drizzt
Drizzt is offline
Zeg nooit nooit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-06-2003 @ 23:18:
*knuft desecrator ook*
*STRAAL*
Oud 19-06-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 17-06-2003 @ 18:54:
*STRAAL*
*geeft Desje nog een knuffel*
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-06-2003 @ 16:52:
*geeft Desje nog een knuffel*

HOEI!

*GGG*
Oud 19-06-2003, 17:38
poesiefox
poesiefox is offline
Geeft Desje tantelijke knuffel en een snoepje.
Oud 19-06-2003, 17:42
Fade of Light
Fade of Light is offline
zoals in een bekende groep (voor mij bekend althans) wordt gezegd:

We aren't fucking cheerleaders

(in wat nettere termen ).

hoopt een keer niet misbegrepen te worden
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:31
Verwijderd
Ja dat gevoel heb ik -nu- wel .

Al hou ik er sterk rekening mee dat ik wel heel erg jong ben en de kans dus groot is dat het anders loopt.
Maar ik zou het fijn vinden als wij nog een hele lange tijd samen blijven.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 10:35
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 16-06-2003 @ 11:34:
Of denk jij meer: nou ja, als ik m'n partner kwijtraak is dat klote, maar dan vind ik wel een nieuwe liefde?

Zo denk ik. In mijn vorige relatie dacht ik er wel veel serieuzer over, maar toen dat uit ging vond ik dat zo verschrikkelijk dat ik nu bewust aan een wat minder serieuze relatie ben begonnen, we hebben het superleuk samen en zijn ook heel gek op elkaar maar elkaars ware zijn we niet, en dat hoeft ook niet
Maar ik snap welk gevoel je bedoelt.
Oud 20-06-2003, 10:52
Verwijderd
Het gevoel waarvan je weet dat wanneer je het krijgt en je geeft eraan toe, je fucked bent, want dan kleef je de rest van je (jonge) leven aan een persoon wat jou misschien niet meer wil en ben je dus gewoon keihard de lul.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 11:29
Verwijderd
Ik geloof dat ik mijn toekomst inderdaad alleen met mn vriend zie.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:45
Signy
Signy is offline
Ik vind dat best eng om zo te denken... bindingsangst misschien

Het lijkt mij perfect om op mn 25ste mijn levenspartner te ontmoeten en tot die tijd gewoon plezier te maken en ervaring op te doen... Ik vind het nu nog zo benauwend om te zeggen "met jou wil ik mijn leven delen..." Maar goed, miss als ik opeens heeeeel erg verliefd word, dat ik dan erop terug kom, you never know.
Oud 20-06-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 20-06-2003 @ 15:45:
Ik vind dat best eng om zo te denken... bindingsangst misschien

Het lijkt mij perfect om op mn 25ste mijn levenspartner te ontmoeten en tot die tijd gewoon plezier te maken en ervaring op te doen... Ik vind het nu nog zo benauwend om te zeggen "met jou wil ik mijn leven delen..." Maar goed, miss als ik opeens heeeeel erg verliefd word, dat ik dan erop terug kom, you never know.
Ik weet het ook niet hoor.

Ik heb gelukkig vriendinnen die ook al een jaar of wat een vriend hebben, maar de rest verklaart me voor gek. "Gaan jullie trouwen dan?" Nou ja, dat lag wel in de planning eigenlijk... dan moet je ze horen!
Is het zo vreemd om iemand waar je lang mee kunt hebben op je 13e ontmoeten? Het is vroeg, dat weet ik, dat is me vaak genoeg duidelijk gemaakt, maar goed gaat het nog steeds, dus wie zijn zij om over mij zo te oordelen? Niemand weet hoe het voelt, want er zijn bijna geen mensen die zo lang hebben...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten