Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow, ik zag vandaag een man die zich totaal niet geneerde. Hij had een bloemetjesjurk aan, knalroze sokken in sandalen, een hele grote bril en een snorretje. En had een nogal computernerd-van-veertig-achtig gezicht... ![]() Hij keek iedereen aan die hem zat aan te gapen met een blik van:" He? Waarom kijken jullie allemaal naar mij? Ben ik zo interessant dan? ![]() Hmm... mja.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jippie, een man die zichzelf durft te zijn op straat ![]() ![]()
|
Laat me dan een ander voorbeeld geven, een heel lomp voorbeeld, maar het geeft denk ik wel aan waar ik nou naar toe wil:
Je hebt je hele leven al tegen iedereen lopen roepen dat je géén water wilt en zult drinken uit een put. Koste wat het kost vermijd jij het drinken uit putten met water. Maar dan. Je bent in een woestijn verzeild geraakt, in je eentje, en je komt om van de dorst. In de wijde omgeving is niets anders te bekennen dan zand... en een put met heerlijk vers water!! Het is niet noodzakelijk uit de put te drinken, want je weet dat 10 kilometer verderop een oase is, ook vol met drinkwater, en dan niet uit een put. Wat zou je dan doen, je trots opzij zetten en toch uit de put drinken, of tien kilometer door de hitte doorzwoegen en pas bij de oase gaan drinken? Ik noem maar wat idioots! Het gaat om het idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is behoorlijk idioot/vergezocht ja! hihi Maar als iets beter is voor mij.. dan wil ik mijn trots/principes wel opzij zetten hoor.. of voor de 'fun' zo heb ik nog met een plastic tasje en armband van de kermis op de kermis gelopen en ben er zelfs nog mee op de foto gegaan.. Lekker jammer dan toch.. (en dan zie je van die mensen kijken: wat zijn die achterlijk.. ach... |
![]() |
|
Ehm, bij dat laatste voorbeeld.. Ik weet niet. Het is best ver om tien kilometer te zweten door de woestenij, maar dan hou je wel vast aan je principe natuurlijk. Ik denk dat als het niet noodzakelijk zou zijn, dat ik het dan niet zou doen. Anders betekent het namelijk ook dat je je standpunt alleen vertegenwoordigt als je samen met vrienden bent! En dan is het in mijn ogen een waardeloos standpunt.
![]() Maar bij de K3-haarband bijvoorbeeld zou ik wel gewoon toegeven aan mijn behoefte het ding in mijn haar te planten, omdat je daarbij niet van tevoren iets met iemand hebt afgesproken over het al dan niet aan doen van het ding. Er komt natuurlijk wel bij kijken dat het ietwat vreemd is om het te doen en ook wel enigszins gênant.. Desalniettemin zou ik het toch doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En met dat haarbandje precies zo, of met andere dingen... Ik ben niet zo trots, als ik iets echt moet, dan moet ik het en dan kan het me op dat moment niet schelen wat ik er ooit eerder over gezegd heb of wat anderen zullen zeggen. Achteraf zal ik me wel beschaamd voelen, maar dat weerhoud me er niet van het te doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar ben jij trots op? Missy | 256 | 26-02-2008 11:53 | |
De Kantine |
Waar ben jij wel of niet trots op? TopDrop | 63 | 09-07-2007 08:01 | |
Psychologie |
"Alsof je er trots op bent..." Eend | 23 | 11-08-2004 20:23 | |