Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, k heb m niet laten schieten. Weet ook niet of dat zo'n goed idee is aangezien het allemaal kraakbeen is. Ik heb m voor 35 euro laten piercen, dat is inclusief de zeep enz die je erbij krijgt. Een ringetje en balletje onder elkaar lijkt me ook erg cool. Is wel appart. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ziet 'm bijna toch niet? Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 12:50. |
![]() |
||
Citaat:
gatver. ik dacht effetjes dat het een mislukte kut was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb een deal met een goede vriendin van me;
als we allebei over gaan nemen we een tongpiercing (wil ik al best lang) Nu zit de kans er best wel in dat we beiden over gaan dit jaar. Iemand hele negatieve ervaringen met een tongpiercing, hoe zit het met het bijhouden, doet het zeer, dat soort vragen, wil ik stellen. Bij deze.
||
Citaat:
![]() bij 'n slechte piercer geweest, 3 pogingen heeft 'ie gedaan, 3e keer was 'ie 'r al bijna doorheen en ging 't weer mis. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben bereid overal een piercing te zetten, behalve door m'n tong - dat vind ik gewoon eng.. Navelpiercings vind ik trouwens afschuwelijk, maar dat komt door het beeld dat ik gekregen heb door de personen die het meest met een navelpiercing rond lopen.. mag pas m'n wenkbrauw re-piercen als ie echt genezen is... duurt nog 2 maanden gok ik zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien kan ík me niet voorstellen dat het lekker is. Ik zou het eng vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neuspiercing gaat je totaal niet staan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mag ik je een tip geven????
neem geen piercings meer in je gezicht in ieder geval! het staat zo heel mooi en schoon...ik vind het je zo erg mooi staan...en als ik jou was zou ik het er dus zo bij laten. past denk ik zo wel bij je. kun je beter een mooie ring kopen ofzo om jezelf te versieren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ooit gehoord dat je van zo'n piercing in dat botje in je oor verlamd kunt raken, ik weet alleen niet of dat waar is. Ik vind het heel mooi, maar een vriendin had dat ook en toen was het bolletje erin geschoten, en wij dachten juist dat het afgebroken was, dus toen heb ik er een half uur aan lopen sleuren, en pijn dat het deed, pff, ik denk er wel 100 keer over na voordat ik dat laat doen, niet dat het iets is dat iedereen overkomt, maar toch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ehm maar maar dat kwam gewoon door de slechte piercer...toch? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het zetten deed geen pijn, maar de rest van de dag heb je toch een kut gevoel aan je mond. Daarbij eet het lastig maar dit went binnen 2 dagen. het genas heel snel, binnen een week had ik nergens meer last van... het koste bij mij 60 euros, maar dat ligt er ook bij welke piercer je gaat. je moet eerst je er op voorbereiden en weten wat het inhoud, niet dat je bij de piercer aankomt en dat je dan alles voor het eerst hoort... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die had ik ook --> zie foto maar op zulke plaatsen groeit hij eruit. en dat is wel zonde van de 50 euro... maar twas wel koel hoe iedereen elke x weer zat te kijken... *mist het gevoel*
Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 13:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
int begin bleef ik wel eens met mn haar erin vastzitte ofsow of als ik in mn zak wilde komen van een beetje strakke broek, dan ging dat niet al te makkelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |