Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjaaaaaaaaaa! ik bevestig het bij deze! Vivaldi aan de macht! haal Nederland uit deze recessie! Vivaldi all over de world! It's a vivaldiworld after all, it's a vivaldiworld after all, enzenz! |
![]() |
|
Schepijs en dan Pistache en Strachiatella (grr, waarom zijn dat nou weer van zo'n irritante moeilijke namen)
En verder vind ik een split als het ontzettend warm is ook wel lekker Het allerlekkerste ijs is trouwens Heldro-ijs uit Ottersum... wow, daar kan ik echt zó ontzettend veel van eten ![]() ![]()
|
hmm...ik kan niet anders zeggen dat ik het ijs van Mariola (Almere) het lekkerst vind...zal maar niet zeggen waarom...
![]() en dan met name: Framboos Yoghurt Framboos Pistache Hazelnoot Crema Fiorentina (wiite chocola met hazelnootsaus en cornflakes) Fantasy Island (sinaasappel, citroen) Banaan Noga krokant Snickers Napolitana (krokante koffie) Mango Fragolina (mandarijn met bosaardbeitjes) Mascarpone (zoete italiaanse kaas) etc. er zijn er gewoon teveel lekker (we hebben dan ook meer dan 170 smaken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vivaldi!!!!! Owyeah!!! Vivaldi ruleert! Niets is beter dan Vivaldi ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oeh. Ik heb een ijsverslaving.
Ik hou van softijs. Ik hou van Ben&Jerry's en dan vooral The Full Vermonty. Ik hou van Hagendasz (?) en dan vooral die met Macademianoten. Ik hou van waterijsjes. Raketten, Dubbellikkers, Festini-Peer, Splitten maar die zitten er weer tussenin, Fruitjoy's, Joekels enz. Ik hou van meer chocolade-ijs. Dus Magnums, nepmagnums, cornetto's, maar GEEN echt chocoladeijs. Want dat is vies. En ik hou van bakken ijs. EN VAN ZUIVELZACHT! Ahum. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij onze plaatselijke snackbar/ijstoko kun je softijs met 24 verschillende smaakjes krijgen. Dat is echt heerlijk. Beetje van die 'ijsnootjes' d'r doorheen, laagje slagroom d'r op . Geweldig.
Maar Solero exotic is ook erg goed te eten. Of die magnum met aardbeien rotzooi d'r in..ff geen idee hoe die ook alweer heette. |
![]() |
||
Citaat:
Raket + Fruit joy + Solero woehoehoe!! p.s. Split = vies. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() P.S. ben helemaal verslaafd geraakt aan de Bacio (= notenkus) en de yoghurt-mango (ook nieuw) was ook ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 16:26. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Ben en Jerry's ijs Stefanie | 176 | 31-08-2008 10:19 | |
Eten & Drinken |
Lekkerste ijs Behoorlijk | 109 | 01-09-2007 22:32 | |
Eten & Drinken |
ijsjes! Verwijderd | 1 | 16-05-2007 13:02 | |
Eten & Drinken |
[POLL] Welk ijs is het lekkerst tijdens de zomer? Verwijderd | 104 | 25-04-2006 09:27 | |
De Kantine |
Wat is je beste 'actie' van vandaag ? Atje85 | 148 | 25-06-2003 21:52 | |
Eten & Drinken |
lievelingsijs beestje | 103 | 15-04-2003 14:45 |