![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zeg weg met de moderators in eerste instantie, maargoed dat zit er niet in denk ik.
Daarom nomineer ik mezelf. Mensen hebben al een hekel aan me dus ik durf best een "klootzak" te zijn. Ook ben ik niet zo ongenuanceerd als ik overkom. Ik kan best rechtvaardig zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
terror koe is haar in dit topic ook niet echt aan het bewijzen(zie post boven deze ![]()
||
Citaat:
hmmm.....dit es toetsen aan friso's lijstje.... en volgens mij krijg je geen aid maar hiv...wat tot aids kan leiden,maargoed
|
Ik schuif mij zelf naarvoren. Een groot leider staat op, en zal met bezielende bezieling zijn schaapjes leiden naar het beloofde land alwaar een florerend forumklimaat zal opbloeien. *ahem*
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
En dat je net zei dat ik stompzinnig was. Ik blijf maar weer gelijk te hebben, je spamt het hele topic onder, en over naastenliefde: zoek eerst op wat het is, daar begint namelijk het respect voor anderen.
||
Citaat:
godverdomme, doe eens iets fout ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
als we jou als forumbaas krijgen ga je ons toespreken als je kinderen, met dat belerende toontje, dat zie ik ook niet zitten. en denk je dat je alle door mij genoemde kwaliteite bezit ![]()
||
Citaat:
en als kinderen toespreken? dat doe ik alleen maar bij jou hoor, dus je zou toch eens bij jezelf te rade moeten gaan ![]() en die kwaliteiten daar zit het wel snor mee, hoewel ik het niet echt zie zitten om jou als kwaliteitsbepaler te gebruiken. ![]() ![]()
||
Citaat:
volgens mij kom jij tekort bij het empatisch vermogen en je cognitieve kwaliteiten. Instabiliteit ![]()
|
Mijn pro's:
- Ik ben 1337, ik kom hier al 4 jaar. - Met deze nick ben ik nog nooit gebanned - Ik heb een groot empatisch vermogen, ik negeer het alleen altijd. - Ik heb altijd geweldig progressieve ideeen, en die kan ik pas echt tot hun recht laten komen als ik Jon ben, maar forumbaas is een goede 8ste. - Ik heb een jaar lang een allochtone ivbo klas onder de duim gehouden en nog Nederlands les gegeven ook, dus dit zooitje hier kan ik ook wel onder de duim houden. Mijn contra's - Ik heb wel eens de neiging om offtopic te gaan, maar anders wordt alles zo saai. Moet wel eens kunnen, als het maar niet te veel is, zoals CL1 of NERD altijd doen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En mn cognitieve (wat nog altijd leren is, of het overbrengen van zaken) kwaliteiten al helemaal niet. En wat jij instabiliteit noemt is jouw niet tegen kritiek kunnen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() enne, McMotion is die veel online dan? Ik zie hem hier namelijk niet zo bijster vaak.
||
Citaat:
aangeien we beiden koppig blijven en dit net zo goed niet kunnen doen ![]() Ik denk dat je het enigzins goed zou doen als forumbaas, maar ik heb geen zin in dat ik steeds door jou ook nog eens op het forum tot d eorde wordt geroepen ![]()
||
![]() |
Citaat:
*denkt terug aan de tijd waarin ik zelf graag FB wilde worden* Ja dit klinkt logisch ![]() Ik moet zeggen dat ik een aantal namen lees waarvan ik zeg: "nou, daar had ik nog niet aan gedacht, is ook wel een goeie". Daan en ik weten het wellicht een dezer dagen......
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Honkballertje is de nieuwe forumbaas van Sport. Missy | 0 | 07-01-2011 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorstellen nieuwe forumbaas flyaway | 12 | 01-11-2007 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 11:02 | |
Beleidszaken |
Forumbaas+ revisited Simon | 46 | 21-03-2004 08:27 | |
De Kantine |
siNix nieuwe forumbaas op de kantine Verwijderd | 12 | 09-04-2002 17:40 |