Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In het geval van Maxima heeft de punctie waarschijnlijk al plaatsgevonden, want anders hadden ze de zwangerschap niet al bekend gemaakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind het trouwens wel zielig dat het kind dan moet worden weggehaald.. misschien wil onze kinderlliefhebbende-maxima het wel heel graag houden..
||
Citaat:
maar wel gehandicapt worden. En verder lijkt het me sowieso een keuze van maxi
||
![]() |
Citaat:
Nouja, leuk voor ze! En nu maar hopen op een voorspoedige zwangerschap.
|
![]() |
Vinden we kindjes niet leuk zoals ze zijn, dan vermoorden we ze maar...
Hoewel bij alleen bij ZEER ernstige handicaps misschien gerechtvaardigd zou zijn. Sorry voor mijn off-topic gezeur, maar dat moest ik even kwijt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
mjah, leuk voor ze, *hoewel ik het eerst niet geloofde* maargoed, boeit het nou.. leuk dat we weer een nieuwe troonopvolger krijgen, maar ik vind het koningshuis toch sucken |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
en als t nou een siamese tweeling is??? dan heb je toch wel een probleem denk ik zomaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vind jij het niet oneerlijk dat zij lid zijn van het koninklijk huis, omdat zij toevallig het geluk hadden om Maxima als moeder te hebben? Omdat jij ze niet democratisch gekozen hebt? Omdat jij nooit via een legale manier koning van Nederland kan worden?
|
Ik vind het ZO dom, al die aand8.. Er worden elke dag ik weet niet hoeveel kinderen geboren, exact hetzelfde soort als die van maxima, er daar worden ook geen wedstrijdjes over de naam voor gehouden.. Pff, leuk dat ze een kindje krijgen, mag ook wel ff in de krant en op het nieuws, maar dan moeten ze daarna er niet nog maanden over drammen..
||
Citaat:
![]() Dan ligt t lot van de troonopvolging aan de manier waarop ze in de baarmoeder liggen en ook aan de hand van de dokter ![]()
||
![]() |
Citaat:
Siamese tweelingen kunnen meestal gescheiden worden. En dan kunnen ze mooi samen uitvechten wie de troon opvolgt. Het zou me niks verbazen als een prinsje daar helemaal geen zin in zou hebben. Reden te meer om inderdaad de taken van het koningshuis aan een herziening te onderwerpen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Krijgen we als dat kind geboren is niet een dag je vrij? [ dat zei m'n moeder namelijk]
enne op de site van mac donalds hebben ze maxima wel op een erg leuke manire gefeliciteerd. http://www.macdonalds.nl Lang leve de augurken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry hoor, maar ik snap niet dat er zo'n ophef gemaakt wordt over dat Maxima zwanger is. Met haar nog duizenden andere vrouwen in Nederland. Tuurlijk ben ik blij voor hun, maar niet meer als voor een 'gewoon' koppel. En ik hoop niet dat we tot januari deze onzin elke dag moeten horen op tv en radio, dan ga ik voorlopig ergens anders wonen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap echt niet waarom zoveel mensen de monarchie pikken ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|