![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoor meestal van meisjes da ze alleen maar hun onderbenen scheren. Best begrijpelijk eik, want anders krijg je ook van die vervelende haren op je bovenbenen. Da moet je dan ok bij gaan houden terwijl niemand het ziet. Vrij nutteloos dus en ik geef ze groot gelijk.
Ikzelf scheer alleen mn gezicht, als da nodig is dan, op t moment een keer per week. Maar het zal nie lang duren voorda da vaker moet. Helaas maar tis nie anders. Verder heel soms mn oksels, maar dan alleen als ik denk dat het nie mooi is. (zoon beetje eens in de twee maanden dan) Da komt omdat ik nie egt behaard ben, scheelt wel want ik hoef mn schaamhaar dus absoluut nie bij te werken. |
![]() |
|
Onderbenen en oksels laat ik harsen, bikinilijn epileer ik kundig, schaamstreek alleen in tijden van vriendje, uitgaan en als ik niks anders te doen heb.
||
Citaat:
Dan ben je dus verslaafd. Ja, natuurlijk. Is het wel eens bij je opgekomen dan de meeste meisjes niet zo veel beharing hebben als jongens en dat het onderling nog eens sterk verschilt qua beharing? Ach, je bent natuurlijk ook nog maar heel jong. Ik wel. Ja, dankje. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap dat niet, dat mensen zich daar zo mee bezig houden, en zich daar druk om maken. Zo van 'juk, dat vind ik niet mooi', ik snap het wel, maar ik vind het verloedering van de maatschappij. En nee ik woon niet in een klooster en ik ben niet lelijk, en mijn benen ook niet, ofnouja, laat ik het zo stellen: ze worden heus niet mooier als ik ze scheer. (yeah, nu krijg ik de meiden-natie achter me aan) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaamshaar scheren in de winter Verwijderd | 38 | 09-04-2013 18:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaamsbeharing Verwijderd | 2 | 31-03-2012 10:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |