Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze ik besteld heb:
http://217.27.2.76/cgi-bin/shop4-nl....acce&lkey=0430 Jaja... uit de large... maar hij is wel geill
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
eigenlijk heb ik dan ff een vraagje voor de gene die echt hun hele polsen en nek vol hebben hangen doen jullie dit 's nachts af??
ik heb zelf -10 gekleurde armbandjes -2 ringen -1 zilvere kettingtje draag ik al vanaf me 6e -boven in mijn oor een ringetje doe alles af 's nachts behalve mijn ketting |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag niet erg vaak armbandjes, omdat ik van ijzerachtige slotjes/spikjes/dingetjes bultjes krijg
![]() Verder heb ik kleine polsjes dus een hoop armbanden zijn te groot. En ten derde heb ik de fase van veel armbanden al 10 jaar geleden gehad, dus hoeft het voor mij niet echt meer.. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb vooral veel kettingen, maar wat ik altijd om heb is een bruine touwtje met mijn voorletter eraan.. een zwart touwtje met een meisje eraan die op een ster zit(vriendschapsketting). En om de paar dagen doe ik een andere kralenketting om. Ik heb genoeg keus
![]() Voor de rest heb ik altijd mijn 3 ringen, mijn oorbelletjes en mijn horloge om en aan mijn rechterpols van die armbandjes gemaakt van verschillende kleuren touw
||
![]() |
Citaat:
Moooiii =) |
![]() |
|
heb geen foto's:
41 ![]() veter zon armbandje van de bo! spikes armbandje zweetbandje armbandje uit frankrijk van mn zussl gekrijgt ![]() elastieken met 'angel' en 'i love you' erop en nog een paar andere |
![]() |
|
![]() |
Een pols is zwart
De andere pols is kleurrijk En ja, het zijn er wel veel, maargoed... Verder me nek... fietskralen, zelf gemaakte kettingen met te grote kralen... Mijn armbanden periode, tja, daar groei ik ook steeds meer overheen... Ik ben nu meer voor de variatie en creativiteit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kben rian... (werkman college???1F????jazz-ballet???)
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 22:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een zilveren bedelarmbandje waarvan het bandje zelf zeg maar allemaal kleine ringetjes zijn die aan elkaar zitten en daar zitten dan negen bedeltjes aan
![]() Een ander heel fijn armbandje met dubbele schakeltjes en that's it aan armbandjes Kettingen is drie keer ook zilver Een met een medaillon Een met een Kretaans erfstuk En een met een zilveren ring eraan Een sjoker, hele mooie strakke die "op" je hals ligt bij wijs van spreken |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
wel stoere foto! |
![]() |
|
Ik heb best wel veel armbandjes, maar die passen lang niet allemaal bij elkaar, dus draag ik eigenlijk ook niet met z'n allen ofzow... Hebber geen fotow van, maja ik zal ze wel beschrijven...
*een stuk of wat van die typische plastic armbandjes, waar je nu iedereen mee ziet ( ![]() ![]() *een zwarte spike armband *zelf gemaakte kraal armbandjes *zwart met witte armbandje met niet zulke dikke kralen *polsbandje van de markt *zelfgemaakte armbandjes van de manchetten van een spijkerjasje *van die geluksarmbandjes (een keer gekregen van iemand) *en nog veel meer.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Sirenie schreef:
Citaat:
En om me linkerpols heb ik ook nog een hondenketting. Verder heb ik om me rechterpols ook weer bijna dezelfde spikeband, alleen dan met 3 rijen spikes. Vroeger had ik een fietsenketting om me nek, alleen die is helaas gaan roesten, dus moet er iets anders op verzinnen, hmja.. grote kans dat die dan word vervangen door ook weer een spikeband ![]()
|
![]() |
op het moment heb ik om:
5 ringen zwart polsbandje (zo'n zweet ding) + spike armbandje 1 rij andere kant: spike armband dubbel rij owja ik heb ook nog een enkelbandje, die ik nooit af doe, het is zo'n zwart rubbertje... ( die je wel gebruikt voor drains enzo, voor de mensen die dat snappen) en op het moment een kettinkje met een spinnetje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nieuwste trends in armbanden lauren19 | 8 | 16-06-2010 20:16 | |
Liefde & Relatie |
Armbandje van ex houden? Silent Moon | 54 | 28-08-2005 21:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |