Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 00:36
Tox
Tox is offline
Normaal gewoon lekker jezelf zijn, spontaan zijn en paar grapjes
Oud 04-07-2003, 17:33
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Jaaah gewoon van Heej ken ik jouw niet al ? Nee... dan ken je me nu En dan gewoon beetje praatje maken over haar leven beetje in realationele sfeer duiken, heeft ze een vriend dan kap ik er meestal wel mee, maar heeft ze er een dan gaan we door en maar meelij hebben en wat raar dan jij geen vriendje hebt en dat soort opmerkingen.
Vooral jezelf blijven

Een maat van mij doet ut verkeerd;
Hoe wil jij je eitje morgenvroeg ?, k vonnum nie om aan te bevelen
Oud 04-07-2003, 17:43
hellion
hellion is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef op 04-07-2003 @ 18:33:
Jaaah gewoon van Heej ken ik jouw niet al ? Nee... dan ken je me nu En dan gewoon beetje praatje maken over haar leven beetje in realationele sfeer duiken, heeft ze een vriend dan kap ik er meestal wel mee, maar heeft ze er een dan gaan we door en maar meelij hebben en wat raar dan jij geen vriendje hebt en dat soort opmerkingen.
Vooral jezelf blijven

Een maat van mij doet ut verkeerd;
Hoe wil jij je eitje morgenvroeg ?, k vonnum nie om aan te bevelen
ik vind um wel aardig
Oud 04-07-2003, 20:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik versier geen meisjes, maar ik kan je wel vertellen welke manier bij mij werkt: Als 'ie gewoon zegt dat 'ie me leuk vindt. Geen gedoe, en ook niet meteen seksuele opmerkingen. ('Ik heet Hans, hoe heet ben jij?' )
Maar als ik een jongen zie die ik leuk vind, is het al voldoende als 'ie naar me kijkt of lacht. Ik ben niet zo'n moeilijk geval.
Hoewel... Er was eens een vent (oud, klein, kaal en dik) die naar me toe kwam: 'Hee, mijn vriend daar aan de bar vindt je leuk, maar hij is een beetje verlegen, haha! Kijk maar hoe rood 'ie wordt!!' Oeh ja, spank me baby!

Zelf versier ik niet echt, vind het zo'n stom woord, maar als ik iemand leuk vind kijk ik hem gewoon aan of zo. En dan steeds weer, en natuurlijk af en toe wegkijken, dat werkt wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten