| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ohw.....dit vind ik dus heel grappig!
ik heb mijn slechtste zoen pas gegeven.....denk zo'n 2 weekjes gelee....'t was geen tongzoen ofzow, maar moest een gewoon kusje op de mond worden mja....ben nou eenmaal nie zo goed in afstanden inschatten...dat bleek maar weer....zat lekker op mijn bed op zijn benen.....hij lag....... dus ik buig naar voren om hem een "kusje" te geven.... ik had geen zin om op mijn handen te leunen, dus dacht ff lekker mezelf op mn ellebogen te ondersteunen....nou, je raad t al...dat ging dus niet ik knal zo.....met mn gezicht (lippen) boven op hem!!!! WOOOOOOOOOOOPS mja....dat was wel grappig..... hij noemde t ook zn slechtste kusje oooooooit.....(maar gelukkig zegtie dat nie tè serieus...)
|
|
|
|
|
|
Dat waren er twee.. 1 van de tweede keer zoenen. Is alweer vier jaar geleden op vakantie met een of andere gozer waarbij ik me echt afvroeg offie n motertje op zn tong had gezet oid
dat was gewoon echt ranzig! en die ander van een exvriendje van mij.. Was niet veel byzonders maar dat zoenen al helemaal niet.. Lap tong in mn bek en kwijlen maar hoor Doet me denken aan Hans Teeuwen - de Jostiband
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 20:30 | |
| Seksualiteit |