Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 22:05
ne0
ne0 is offline
ohja, kherinner me nog een slechte
Was met me exvriendje. Het enige wat hij deed was ze mond opendoen en ze tong deruit steken. Hij bewoog ze tong niet eens, en ondertussen liep et kwijl egt uit ze mond IELLLLL
Oud 03-07-2003, 18:45
Piccola
Piccola is offline
Gelukkig heb ik nog nooit met iemand gezoend die er totaal nix van kon ofzo. Ik maak me wel altijd druk of diegene, met wie ik zoen, mij wel goed vindt zoenen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 20:18
Fleur
Fleur is offline
whahaha leuk die verhalen
Ik vind het zo vervelend als iemand als een gek met zn tong heen en weer loopt te roeren
Beetje rustig en voorzichtig is veel lekkerder imo, maar helaas....
Oud 03-07-2003, 20:27
Koit
Koit is offline
Sja dat roeren idd klinkt trouwens ook echt heel goor!
Maar ik snap het ook niet echt, waarom zoveel mensen dat (schijnen te) doen. Het is dan (vaak) gewoon een spannend, romantisch moment. Je stelt je dan ook in op een romantische zoen Als dan je slokdarm wordt gereinigd schrik je waarschijnlijk wel. Dat die meiden/jongens dan ook niet snappen dat dat op zo'n moment gewoon niet ... gepast is!
Oud 03-07-2003, 20:55
Miss_Koe'ke
Miss_Koe'ke is offline
mijn slechtste zoen was net een wasmachine..kan er echt niet tegen als ze veel te snel gaan..dan kan je er echt niet van genieten
Oud 03-07-2003, 21:02
barbara.inc
barbara.inc is offline
Mn ex was op zich trouwes best wel een goeie zoener, maar die haalde altijd van die irri geintjes uit, zoals ineens heel hard blazen, of juist zuigen ...Das ook echt heel vervelend !
Oud 03-07-2003, 22:15
KieWie
KieWie is offline
Het gebeurde allemaal in Burgers Zoo...
Ik was daar lekker rond aant lopen
opeens zie ik daar voor me een harstikke lekker ding...
Knap, mooie ogen, lekker buikje...
Dus we drinken een colaatje,
lopen naar de tropen...
Gezellig bij een watervalletje, het was best wel leeg,
heel romantisch. Dus we benutten de situatie,
en we gaan lekker zoenen... Het was fantastisch...
Word ik opeens van achter gepakt door een reuze-bilnaadaap.
(ik had namelijk een rokje aan)
Man! Dat ding was nog groter als een stoelpoot!
Ik werd zwanger, en ik brak mijn staartbeentje...
Niet echt lekker dus.
Oud 03-07-2003, 22:15
CoFaoh
CoFaoh is offline
Mijn slechtste zoen was laatst met Clara, dat is een 9 jaar jonge zwangere waterbuffel uit scheveningen. Echt daar had je bij moeten zijn. iedereen stond om mee heen te tellen hoe lang ik het vol hield. en Clara maar met haar grote natte tong in mijn hele mond als een centrifuge tekeer gaan.

De volgende keer zal ik beter nadenken en ga ik mijn beste vriend zoenen. Ik ben geen homo maar dan doe ik net alsof en dan pak ik um op de bek en haal ik alle stukjes knoflook tussen zijn tanden zodat ik ook zo lekker uit me bek ga ruiken.

vrijwilligers die dan nog een potje willen tongworstelen? kijk maar wel uit want mijn tong is ram gespierd en ik win meestal.
mijn ex-vriendin heeft nu een bochel in haar tong.
Oud 03-07-2003, 22:17
Tessiej
Tessiej is offline
Mijn slechtste zoen kreeg ik op m'n 16e. Van mijn buurjongen.
Het was zaterdagavond. Ik zat bij hem thuis op de bank voor de tv. We keken een romantische film. Reclame.
We keken elkaar aan en langzaam boog hij zich naar me toe. Wat ik toen meemaakte wil je niet weten.
Een volle kwak speeksel in mijn oor. Hij had nogwel slakken gegeten die dag dus droop er ook een stukje slak over mijn wang naar beneden. Verder zaten er nog meer micro-organismen in en afvalverwerkers met rottend zeekoe-effect.
niet geil moet ik zeggen. Ik ben daarna nooit meer op mijn 3-jarig buurjongetje op gaan passen, om niet in de verleiding te komen tot seks met hem.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 21:47
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Ieuw de meest ranzige zoen was toch wel van een jongen die ik van het internet kende.
Daar was hij heel lief en aardig, en vond ik hem leuk.
Maar toen ik hem in het echt zag vond ik er geen reet aan.
En toen ie me zoende kon ie het helemaal vergeten.
Bah...zijn tong bleef erges achter in zijn mond steken ofzow....ik had niet echt het id dat hij er iets mee deed
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 21:51
Upke
Upke is offline
Nou man ik schrok me kapot!! Ze beet er gewoon bijna m´n lippen af!!! En dat tongetje SUPER snel op en neer. Neeeee echt slecht...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 21:57
Girl87
Girl87 is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 22-06-2003 @ 17:10:
Mijn eerste was absoluut mijn slechtse...Het was met een jongen die ik kende via MSN en zag met uitgaan...We hadden min of meer wat afgesproken, en ja, we zoenden op een gegeven moment...Toen heb ik jongens een poos ontlopen ...Maar nu ben ik weer helemaal over mijn zoenvrees heen...Lang leve de goede zoeners...
Ik ben nog niet over die zoenvrees heen Jek, mijn eerste zoen was echt smerig
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 23:46
droppie
droppie is offline
ohw.....dit vind ik dus heel grappig!
ik heb mijn slechtste zoen pas gegeven.....denk zo'n 2 weekjes gelee....'t was geen tongzoen ofzow, maar moest een gewoon kusje op de mond worden mja....ben nou eenmaal nie zo goed in afstanden inschatten...dat bleek maar weer....
zat lekker op mijn bed op zijn benen.....hij lag.......
dus ik buig naar voren om hem een "kusje" te geven....
ik had geen zin om op mijn handen te leunen, dus dacht ff lekker mezelf op mn ellebogen te ondersteunen....nou, je raad t al...dat ging dus niet ik knal zo.....met mn gezicht (lippen) boven op hem!!!! WOOOOOOOOOOOPS mja....dat was wel grappig..... hij noemde t ook zn slechtste kusje oooooooit.....(maar gelukkig zegtie dat nie tè serieus...)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Girl87 schreef op 04-07-2003 @ 22:57:
Ik ben nog niet over die zoenvrees heen Jek, mijn eerste zoen was echt smerig
duh, je moet het ook meer doen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:44
Ilja_
Ilja_ is offline
Dat waren er twee.. 1 van de tweede keer zoenen. Is alweer vier jaar geleden op vakantie met een of andere gozer waarbij ik me echt afvroeg offie n motertje op zn tong had gezet oid dat was gewoon echt ranzig! en die ander van een exvriendje van mij.. Was niet veel byzonders maar dat zoenen al helemaal niet.. Lap tong in mn bek en kwijlen maar hoor Doet me denken aan Hans Teeuwen - de Jostiband
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:58
Verwijderd
Met m'n beste vriend, tijdje geleden, na kerst. We hebben nooit echt iets gehad. Hij kan gewoon niet zoenen, hij lebbert echt en past zich totaal niet aan. Ik denk meer dat hij gewoon mijn typ niet is lol. Oh well..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:46
Wasp
Wasp is offline
Dat was ergens in een discotheek.. na afloop had ik een rand van 1 cm om mijn mond heenzitten met speeksel.
En ze deed d'r mond ook zo ver mogelijk open.. Blegh moet er niet meer aan denken..
Reageren

Regels voor berichten