Advertentie | |
|
![]() |
|
Groenlo is ook niet onbenullig groot maar wij zijn toch niet egt boeren...het hooghollandse accent is ook niet alles...jullie weten niet eens het verschil tussen liggen/leggen en kennen/kunnen
En als ik bij mij op school rondkijk lopen ze egt niet in oude kleren...oke je hebt hier niet alle winkels maar arnhem doetinchem en enschede zijn toch dicht in de buurt en daar gaan veel mensen heen kleren kopen...wij moeten er iets meer voor doen om hip te zijn maar wie hier wil is het echt wel. Zelfs in voor-beltrum (500 inwoners !!) hebben ze adsl -WJ
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dat slaat helemaal nergens op.
de mode en de andere zooi die is in nederland wel het zelfde vanuit een dorp fietsen ben je zo in de stad en ik woon niet in het west. IN HET OOSTEN. en niet in een dorp. we wonen niet in Amerika of australie waar je een hele dag moet uittrekken om naar de stad te komen ![]()
|
Een heleboel jongeren uit kleinere steden en dorpjes zijn juist een stuk individualistischer dan leeftijdsgenoten uit de grote steden, omdat ze de aansluiting met de trends in de grote stad missen. In die grote steden zie ik vooral een heleboel meelopers die hardnekkig en masse met de trends meehuppellen.
En laten we nu net in de periode van het post-individualisme zitten..
||
Citaat:
edit: en die bus rijdt als je geluk hebt elk uur, maar soms moet je ook lekker 2 uur wachten als je net de ene gemist heb..
||
Citaat:
Hahaha, volgend jaar hakke terror gabber in de achterhoek..! ![]()
||
Citaat:
Ik ga ook best vaak uit enzo alleen moet ik wat verder reizen en moet ik wat eerder weg om optijd thuis te zijn. De mensen op het platte land zijn niet allemaal boer hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Haha hier zijn geen eens winkels, alleen een melkboer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoe durf je dat te vragen??? tuurlijk zijn zij hipper, ik woon hier in t oosten en ik kan t dus weten, en daar ben ik HELEMAAL NIET blij mee, kom op, die boeren hier ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() lang leve UPC!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Is er niet een verschil tussen hip zijn en hip doen?
Ik denk dat mensen op het platteland niet minder hip zijn dan mensen uit de stad, iig niet per definitie. Ik denk wel dat mensen uit de stad hipper doen dan mensen op het platteland. Maar dat is vrij logisch, gezien mensen op 't platteland de resources niet hebben voor kleding etc. die mensen in de stad weer wel hebben. Maar ook door wat nare man al zo mooi psychologisch naar voren bracht.
|
Ik vind anders in de 'grote steden' niet echt superhippe mensen rondlopen, ja, een enkeling...... De rest zijn allemaal standaard modetutjes die met de mode mee proberen te lopen...
Dus wat dat betreft scheelt het niet veel of je hier in het oosten woont, of in de randstad.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
waarom zouden stadsmensen hipper zijn?
eerder ordinair dan hip denk ik (niet dat alle mensen uit de stad ordinair zijn hoor, maar niet allemaal hip). plattelandsmensen kunnen ook hip zijn, waarom niet? mensen die op een boerderij wonen gaan ook gewoon shoppen dat zijn echt geen mensen die de hele dag een overall en klompen aanhebben!
|
![]() |
Denk wel dat er een kern van waarheid in zit, tenminste ik woon in een klein dorpje, en als ik dan naar school ga, dan kun je meestal wel het verschil zien tussen mensen die uit de stad komen en mensen die uit een kleiner dorp komen... wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iedereen zo is, want dat is natuurlijk onzin.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
In dit dorp waar ik woon is het voornamelijk meeloperij. Kerkrade ook. Trance en hardhouse met bijbehorende apenpakjes is hier ontzettend populair. Heerlen is het iets veelzijdiger. Dan kom ik bij mijn punt: omdat de stad groter is, is er meer kans op veelzijdigheid qua uitgaansgelegenheden. In Utrecht en Amsterdam heb je zo'n beetje 'alle' muziek, relatief gezien. Dat trekt verschillende groepen mensen aan, waardoor veelzijdigheid ontstaat (hoewel dit een wisselwerking is dus..).
|
![]() |
|
|