Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 18:34
Mindfields
Mindfields is offline
Lompste:

Mijn vriend klaagde dat de ex van een vriend van hem hem (die vriend dus) via de telefoon gedumpt had, dat hij dat zo ongelofelijk kut vond.
En een paar maanden geleden wilde ie het uitmaken. Hoe? Over de telefoon.
Oud 25-06-2003, 20:12
~*~Boucheeke~*~
~*~Boucheeke~*~ is offline
hij woont naast me , via het dak komt hij in mijn kamer terecht en hij dumpte me via email njamie bastard he is
Oud 25-06-2003, 20:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ut gemeeld naar um. Maar toen hattie zn meel nie gelezen en toen moestik ut nog vertellen op school...
Niet dattie me geloofde hoor

en de lulligste manier om gedumpt te zijn?
ik zat in de klas ennum al zijn vrienden komen naar me toe en roepen dwars door t lokaal: HET IS UIT, MOESTIK ZEGGEN VAN REMCO!
ik vonnut egt sooooooo sad dattie dat niet zelf deej...hij zat verdomme 3 meter verder, de klootzak...
Oud 25-06-2003, 21:50
hellion
hellion is offline
Citaat:
barbelle schreef op 22-06-2003 @ 22:16:
en dat was...?
beetje laat maar ze had dus een ander en ze kon het niet aan dat ik veel problemen thuis had....ze wilde altijd weten wat er aan de hand was toen we hadden maar opeens was het niet meer goed dat ik het vertelde...na ja, jammer, toch het verkeerde meisje gehad denk ik
Oud 29-06-2003, 01:43
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben zelf ooit gedumpt via sms: Ik heb er geen zin meer in, maar dat had je vast al begrepen.

Dat stond erin. Au, dankjewel. Maar die eikel kwam na een week met hangende pootjes terugkruipen...

Zelf heb ik het ooit via telefoon uitgemaakt, omdat die gast weigerde te komen en ik daar niet mocht komen omdat zijn ouders niets van mij mochten weten... (vaag)

Alles wat niet persoonlijk is vind ik eigenlijk best wel lomp....
Oud 29-06-2003, 08:44
Verwijderd
Ik moest t horen van r beste vriend: 'lullig voor je dat t uit is, ze zei dat je moest huilen en r moeder je ging troosten'

Heeft die trut me 2 maanden aan het lijntje gehouden terwijl ze steeds die geruchten van r vrienden dat ze tegen hun zei dat ze t had uitgemaakt ontkrachtte.

Voelde me heel erg kwaad en hulpeloos natuurlijk toen ik er naderhand achterkwam dat ze al die tijd alweer een andere vriend had heb r teruggepakt door dr naaktfoto op r cu2 te pleuren
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:47
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
De allerallerlompste, gemeenste en kwetsende manier van mijn ex-vriendin.

Eerst en week nauwelijks contact willen en afspreken. Daarna 1 avondje heel kort elkaar zien en daarna een week weer compleet geen contact.

Gewoon een laffe manier om van iemand af te komen! Ik zal andere jongens ook waarschuwen voor haar.
Oud 29-06-2003, 11:32
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 29-06-2003 @ 11:47:
De allerallerlompste, gemeenste en kwetsende manier van mijn ex-vriendin.

Eerst en week nauwelijks contact willen en afspreken. Daarna 1 avondje heel kort elkaar zien en daarna een week weer compleet geen contact.

Gewoon een laffe manier om van iemand af te komen! Ik zal andere jongens ook waarschuwen voor haar.
Heb ik ook meegmaakt, dat ie gewoon niks meer van zich liet horen, echt een kutstreek....
Oud 29-06-2003, 11:35
howshesings
howshesings is offline
ik heb wel eens iemand via email 'gedumpt', maar dat was ook niet echt heel erg een relatie... ik was te schijterig om het in person tegen hem te zeggen.. maar hij kon er ook niet echt mee zitten
Oud 29-06-2003, 11:37
Verwijderd
by sms, of msn ofzo. Als je het dan zo nodig uit wil maken, durf dat dan face-to-face te doen -> en op een geschikt moment..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:00
Mariebel
Mariebel is offline
Ben één keer gedumpt op msn

En nu door me gewoon te negeren. Hadden ongeveer een half jaar wat, maar heb nu al 3 weken niets van em gehoord. Vriend heeft met hem gepraat en de reden is zn werk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:55
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
FDM schreef op 29-06-2003 @ 12:37:
by sms, of msn ofzo. Als je het dan zo nodig uit wil maken, durf dat dan face-to-face te doen -> en op een geschikt moment..
Geschikt moment is ook wel fijn...Mn ex maakte het uit in een club, echt heel vervelend, stond ik daar midden in die tent keihard te janken

(ik heb wel geluk he, met mijn tactische vriendjes...)
Oud 29-06-2003, 17:46
snoopy
snoopy is offline
in de fancy (jaja... ) van deze maand stonden ervaringen van mensen die op een lullige manier gedumpt waren. k Zal de twee leukste even opschrijven:

1) "ik ben gedumpt door mijn vriend, met wie ik al tweeënhalf jaar iets had. We waren op een feest en opeens was hij weg. Even later zag ik hem naast de dj staan met een microfoon in zijn hand. De dj stopte met draaien voor een melding, en daar stond mijn grote liefde dan... Ik kon mijn oren niet geloven. Hij riep om:'Julia, het is uit! Ik haat je en ik ben nog nooit klaargekomen bij jou!' Ik wilde het liefste ter plekke verdwijnen"....
Kut zeg! k weet trouwens niet hoe een jongen dat klaarspeelt... doen alsof je klaarkomt... nou ja.

2) "Toen ik een jaar of negen was, had ik een vriendje. Thomas heette hij. Toen ik Thomas een beetje zat was, wilde ik het uitmaken,m aar dat vond ik wel erg zielig voor hem. Ik heb een meisje uit onze klas naar hem meegesleurd en tegen hem gezegd dat hij haar een kusje moest geven. Eerst zei hij nee, maar toen ik bleef aandringen gaf hij haar toch maar een kus op haar wang. Ik riep keihard: 'Oh, je hebt een ander meisje gekust! Nu is het uit!' Ik heb nooit meer iets van Thomas gehoord."
die vind ik wel schattig
Oud 29-06-2003, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
die eerste is denk ik verzonnen
Oud 29-06-2003, 17:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Parallel schreef op 29-06-2003 @ 18:51:
die eerste is denk ik verzonnen
mja... dr zijn wel lullige mensen op de wereld, maar ik kan me dit ook niet voorstellen... maar goed. je weet nooit
Oud 30-06-2003, 14:59
barbara.inc
barbara.inc is offline
Die tweede vind ik wel geweldig Ga ik ook proberen
Oud 30-06-2003, 17:51
DEChengst
DEChengst is offline
Mailtje met een SQL statement sturen
Oud 30-06-2003, 17:55
thisisfun
thisisfun is offline
ik ben 1x zo gedumpt...::: ze moest me iets vertellen ik kom aan haar deur zei doet open slaat me in me gezicht en zegt het is uit lul en toen sloeg ze de deur dicht
Oud 30-06-2003, 18:14
AngelLena
AngelLena is offline
Oh, oh, oh! Nog een hele lompe! Is een vriend van mij overkomen. Hij had een vriendin van 17 (minderjarig dus) en een moeder die overbeschermend is. Ze heeft hem dus zwart lopen maken bij haar moeder, is vervolgens naar hem toegegaan, moeder lief kwam erachter en heeft de politie op hem afgestuurd voor dingen die er helemaal niet gebeurd waren!

Da's echt het toppunt van lompheid!
Oud 01-07-2003, 17:27
barbara.inc
barbara.inc is offline
*au* Dat is echt heel erg gemeen!
Oud 01-07-2003, 18:12
AngelLena
AngelLena is offline
Toch wel he? Komt ze erachter dat ze hem toch wel mist, probeert ze zich aan hem te binden dor een verhaaltje op te hangen dat ze zwanger zou kunnen zijn van hem, ze was al tijdje overtijd en expres gestopt met de pil voorat het uit was zonder dat hij het wist...

Liet ze hem een tijdje in geloven, hij in de stress, uiteindelijk was ze het zat hem lastig te vallen omdat hij toch duidelijk liet weten niets met haar te maken te willen hebben maar verantwoordelijkheid zou nemen voor het kind kwam ze ermee dat ze niet zwanger was en dat het misselijkste hoofdstuk in haar leven af kan sluiten. Nou, heeft ze mooi fout, want het misselijkste hoofdstuk in haar leven is zij zelf.
Oud 01-07-2003, 18:32
x_sarah16
x_sarah16 is offline
DE LAFSTE MANIER IN OM HET NIET TE ZEGGEN MAAR IEMAND GEWOON GAAN NEGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 01-07-2003, 22:39
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
x_sarah16 schreef op 01-07-2003 @ 19:32:
DE LAFSTE MANIER IN OM HET NIET TE ZEGGEN MAAR IEMAND GEWOON GAAN NEGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Precies!!! Ze moesten zelf es weten hoe dat voelt
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:05
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 19:12:
Toch wel he? Komt ze erachter dat ze hem toch wel mist, probeert ze zich aan hem te binden dor een verhaaltje op te hangen dat ze zwanger zou kunnen zijn van hem, ze was al tijdje overtijd en expres gestopt met de pil voorat het uit was zonder dat hij het wist...

Liet ze hem een tijdje in geloven, hij in de stress, uiteindelijk was ze het zat hem lastig te vallen omdat hij toch duidelijk liet weten niets met haar te maken te willen hebben maar verantwoordelijkheid zou nemen voor het kind kwam ze ermee dat ze niet zwanger was en dat het misselijkste hoofdstuk in haar leven af kan sluiten. Nou, heeft ze mooi fout, want het misselijkste hoofdstuk in haar leven is zij zelf.
wat een enorme bitch!!! *wordt echt te agressief van dat soort meiden*
Oud 02-07-2003, 23:12
Verwijderd
ik heb hem gebeld, zei dat ik wilde afspreken. Vraagt hij : Waarom???
Ik bedoel: ik ben je vriendin...
en toen zei ik dat ik het niet wilde zeggen en toen zij hij: Oh, ik weet het al. Ik zat er ook aan te denken.
En toen was het uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten