![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Net welke kans zich voordoet.
Is er een superlief meisje dan heb ik alle tijd van de wereld. Wil de eerste de beste snol met me neuken, zeg ik echt geen nee hoor! Ben ik gewoon heel eerlijk in. Het is gewoon lekker (denk ik ![]() Maar je zit niet raar in elkaar ofzo hoor, als jij jezelf prettig voelt met wat je doet, zou ik daar zeker geen verandering in brengen. Je zult vast en zeker ooit beloond worden. Ik heb gewoon de pech dat ik niet zo groot ben (1.68 ofzo), en erg zelfverzekerd ben ik ook niet, ik ben niet de jongen die de meisjes in de discotheek willen iig. Daarom zeg ik gewoon, ik grijp mijn kans, als ik die kans ooit krijg, wat maakt het uit, leve de lol. ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien kom ik nu wel heel vreemd over. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:08. |
![]() |
|
Ik woon in Eindhoven, ik ga altijd uit in Valkenswaard (20 km verder), tja al mijn vrienden wonen daar, niet zo handig, maar ach, je moet wat hé.
Volgens mij heb ik het al ooit eerder vermeld, maar waar ik dus uitga, draaien ze wel mijn muziek, maar er zijn geen leuke meisjes, alleen sletjes zeg maar, daarom ga ik altijd keihard stampen in het stamphok zoals wij dat noemen (ze draaien daar dus alleen harstyle etc.), ik heb eigenlijk geen interesse in de meisjes daar, ik kijk wel natuurlijk, maar verder boeien ze me nie zo. Als ik ergens anders kom draaien ze alleen maar van die muziek waar ik absoluut niet van houd, of er komen allemaal oude wijven... ![]() Jammer dat het meisje van je dromen niet gewoon aan komt waaien eigenlijk. Ik vind het wel klote dat ik al 21 ben (bijna 22 ![]() Meisjes zien me ook niet echt staan, het zal wel de uitstraling zijn, maar daar verander je ook zomaar niet eens aan. En geen meisje/vriendin = geen sex, zo werkt dat nu eenmaal. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() gozer je weet niet wat je zegt/mist...
||
Citaat:
![]() Maar ik weet toch dat ik nergens geen interesse wek, dus ga ik maar gewoon keihard stampen. Voel ik me iig prettiger bij dan maar een beetje te proberen de player uit te hangen. Sowieso op zo'n moment kijk ik alleen naar de lekkere zeg maar. Die lelijke hoef ik toch niet op zo'n avond, dus die vallen sowieso af, verkeerde gedachte misschien, maar als ik in zo'n discotheek kom, zie ik alleen maar lopende sexobjecten, kan er ook niks aan doen, maar dat doen ze zichzelf aan. Op zo'n moment ben ik toch niet op zoek naar "de ware", dus who cares. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
onderzoek wees uit dat mensen die voor hu 16 sexueel actief zijn geweest op latere leeftjid minder sress hebben.
ik was (en ben nog) 15 toen ik het voor het eerst deed. ik geloof dat de gemiddelde leeftijd idd 17 is (een landje vol stresskippen dus) hoewel de mensen in nederland wel het minst sexueel gefrustreerd zijn van alle westerse landen (ook een onderzoek) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|