Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 18:42
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Jongen, nou niet zeuren, als zo'n meidje echt super graag met je wil neuken, dan weet ik zeker dat je binnen no-time op haar ligt!

Maar dat liefde aspect and all begrijp ik wel... Maar volgens kan het prima hoor, sex zonder liefde, alleen voor de lust.

Maar als jij zo niet in elkaar zit... Heb ik daar echt geen problemen mee hoor.

Ik ben nu 21 en heb ook nog nooit geneukt dus ik weet niet eens waar ik over praat eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:05
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 24-06-2003 @ 19:27:
Ik geloof dat dat wel meevalt.
dank je..

maar ut word denk ik toch nooit iets met mijn self esteem
Oud 24-06-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 23-06-2003 @ 22:48:
overdrijf je niet een beetje?
Wel heel puberaal.
Kom op, zag je die niet aankomen? Het sarcasme droop ervanaf.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:21
Cryptic Winterstorm
Trouwens er is niks mis mee om het woord neuken te gebruiken hoor, je kan ook woorden gebruiken als "sexen", of "de liefde bedrijven", "geslachtsgemeenschap hebben", maar dan wind je er alleen doekjes om heen, het klinkt allemaal wat zachter, maar ik denk dat er niemand mee zit welk woord je nou gebruikt.

Misschien dat neuken overkomt alsof je iemand misbruikt, ik vind het ook niet zo'n mooi woord, maar gebruik het liever als al die andere zachte woordjes.

We weten toch allemaal waar het om gaat? Als je het over neuken hebt weten we gewoon allemaal dat je iemand penetreerd (of andersom), als je het over vrijen hebt, denk ik eerder aan kusjes geven, niet aan de daad zelf.

Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Afijn, er zijn in ieder geval genoeg mensen/jongens die al op leeftijd zijn en nog steeds maagd zijn, dat komt gewoon doordat ze geen player type zijn zeg maar, niet stoer, verlegen, niet zo veel durven te zeggen, niet begrepen worden, meisjes zien je gewoon niet staan (athans niet allemaal), als je geluk hebt is het meisje van je dromen daar ineens en ben je van de rest van je leven gelukkig met haar, zo niet, en kan je er niet meer tegen, ga dan gewoon naar de hoeren, maar onthoud dit: Wat je niet gehad hebt, zal je ook niet missen, alhoewel het wel zo lijkt.

Volgens mij is het veel erger om 1x in je leven sex gehad te hebben en daarna nooit meer.

Dat zeg ik allemaal wel mooi natuurlijk, maar goed ik en ook al bijna 22 en het is er nog steeds niet van gekomen, je vrienden praten er allemaal stoer over, en je kunt er niet eens over meepraten, want het is nu eenmaal "stoer" schijnbaar (in de jongens-scene dan), daarom wil je denk ik maar als te graar een keer neuken, maakt niet uit met wie.

Ieder heeft zijn tijd nodig, word er wel eens gezegt, maar dat geld alleen voor meisjes.

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 00:14
Verwijderd
neeeee gemiddelde wás 17.4, is nu 17.2, maar het het veranderd zo snel en is zo moeilijk op te meten. Wacht voor de zekerheid maar gewoon tot je 18e. Vroeger was dat vanzelfspreken, waarom moet je nu neuken als je 12 bent? Ga eerst leren waarom er landen zijn waar geen Nederlands wordt gesproken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:01
Verwijderd
Pffffffff..... iedereen gooit over me heen dat ik iedereen maar moet nemen die ik kan nemen.

DAT WIL IK DUS NIET!!! Ik ga met bepaalde lui niet uit omdat die de hele avond sletjes bekken en ze ook op mij af sturen, ik zeg dat ik er niets van moet en dat schijnen ze heel erg vreemd te vinden....

Het zou ook zo met seks zijn denk ik. En seks was een obsessie voor mij 1-2 jaar terug toen ik minimaal 1 keer per dag rukte....

Zit ik dan echt zo vreemd in elkaar?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:41
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Kip-en-Eend schreef op 23-06-2003 @ 21:40:
Damn, ik kan me er zo aan ergeren dat er niet altijd normaal met elkaar gesproken kan worden op dit forum, maar dat er altijd mensen zijn (ik noem NERD, ik noem Aart) die de sfeer verzieken.
achja in sesamstraat doet ie het ook al he...
Oud 25-06-2003, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 25-06-2003 @ 10:41:
achja in sesamstraat doet ie het ook al he...
Ik vond m bijna grappig
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 24-06-2003 @ 19:42:
Jongen, nou niet zeuren, als zo'n meidje echt super graag met je wil neuken, dan weet ik zeker dat je binnen no-time op haar ligt!

Maar dat liefde aspect and all begrijp ik wel... Maar volgens kan het prima hoor, sex zonder liefde, alleen voor de lust.

Maar als jij zo niet in elkaar zit... Heb ik daar echt geen problemen mee hoor.

Ik ben nu 21 en heb ook nog nooit geneukt dus ik weet niet eens waar ik over praat eigenlijk.
Maar jij zegt dat je gewoon een wijf moet nemen als de kans zich voor doet en je bent 21 en nog maagd. Ik heb er totaal geen probleem mee maar ik heb je foto's bekeken in je fotoboek in je bent nou niet echt lelijk ofzo, er straalt wel iets van je af denk ik. Dus vraag ik mij af of je er zelf wel echt zo tegen aankijkt...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:01
Cryptic Winterstorm
Net welke kans zich voordoet.
Is er een superlief meisje dan heb ik alle tijd van de wereld.
Wil de eerste de beste snol met me neuken, zeg ik echt geen nee hoor! Ben ik gewoon heel eerlijk in. Het is gewoon lekker (denk ik ). tjah...

Maar je zit niet raar in elkaar ofzo hoor, als jij jezelf prettig voelt met wat je doet, zou ik daar zeker geen verandering in brengen.

Je zult vast en zeker ooit beloond worden.

Ik heb gewoon de pech dat ik niet zo groot ben (1.68 ofzo), en erg zelfverzekerd ben ik ook niet, ik ben niet de jongen die de meisjes in de discotheek willen iig. Daarom zeg ik gewoon, ik grijp mijn kans, als ik die kans ooit krijg, wat maakt het uit, leve de lol.

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:03
Cryptic Winterstorm
Citaat:
F0_ol schreef op 25-06-2003 @ 10:01:
Pffffffff..... iedereen gooit over me heen dat ik iedereen maar moet nemen die ik kan nemen.

DAT WIL IK DUS NIET!!! Ik ga met bepaalde lui niet uit omdat die de hele avond sletjes bekken en ze ook op mij af sturen, ik zeg dat ik er niets van moet en dat schijnen ze heel erg vreemd te vinden....

Het zou ook zo met seks zijn denk ik. En seks was een obsessie voor mij 1-2 jaar terug toen ik minimaal 1 keer per dag rukte....

Zit ik dan echt zo vreemd in elkaar?
Maak je niet druk, niks aan de hand, ik vind je helemaal niet raar. Neem gewoon je tijd. Ik vind het juist erg stoer dat je er zo over denkt, ben gewoon eens anders dan anderen! Je hebt in dat opzicht meer respect voor meisjes dan ik, die blonde snollen zie ik alleen maar als een lustobject. Heb er wel respect voor, maar ze doen het ook zichzelf aan IMHO. Maar zoals ik al zei, voor het meisje van mijn leven/dromen heb ik echt alle tijd hoor. Maar dat vind ik ook heel wat anders.

Misschien kom ik nu wel heel vreemd over. Maar ja ik ben ook vreemd.

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:08.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:16
Verwijderd
Ey, bedankt
Maarja, je lijkt me wel een goede gozer en je bent al 5 jaar verder, en wat voor dorp woon je dan?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:38
Cryptic Winterstorm
Ik woon in Eindhoven, ik ga altijd uit in Valkenswaard (20 km verder), tja al mijn vrienden wonen daar, niet zo handig, maar ach, je moet wat hé.

Volgens mij heb ik het al ooit eerder vermeld, maar waar ik dus uitga, draaien ze wel mijn muziek, maar er zijn geen leuke meisjes, alleen sletjes zeg maar, daarom ga ik altijd keihard stampen in het stamphok zoals wij dat noemen (ze draaien daar dus alleen harstyle etc.), ik heb eigenlijk geen interesse in de meisjes daar, ik kijk wel natuurlijk, maar verder boeien ze me nie zo.

Als ik ergens anders kom draaien ze alleen maar van die muziek waar ik absoluut niet van houd, of er komen allemaal oude wijven...

Jammer dat het meisje van je dromen niet gewoon aan komt waaien eigenlijk.

Ik vind het wel klote dat ik al 21 ben (bijna 22 ) maar ja wat doe je daaraan hé.

Meisjes zien me ook niet echt staan, het zal wel de uitstraling zijn, maar daar verander je ook zomaar niet eens aan.

En geen meisje/vriendin = geen sex, zo werkt dat nu eenmaal. Ik accepteer dat gewoon min of meer, het is wel moeilijk, alhoewel ik het wel erg beroerd zou vinden als ik op mijn 25ste nog steeds maagd ben, maar ik dacht ook dat ik voor mijn 20ste "het" wel ooit gedaan zou hebben, maar je ziet het wel... Het wil niet lukken.

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:44.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:49
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 25-06-2003 @ 11:38:
Ik woon in Eindhoven, ik ga altijd uit in Valkenswaard (20 km verder), tja al mijn vrienden wonen daar, niet zo handig, maar ach, je moet wat hé.

Volgens mij heb ik het al ooit eerder vermeld, maar waar ik dus uitga, draaien ze wel mijn muziek, maar er zijn geen leuke meisjes, alleen sletjes zeg maar, daarom ga ik altijd keihard stampen in het stamphok zoals wij dat noemen (ze draaien daar dus alleen harstyle etc.), ik heb eigenlijk geen interesse in de meisjes daar, ik kijk wel natuurlijk, maar verder boeien ze me nie zo.

Als ik ergens anders kom draaien ze alleen maar van die muziek waar ik absoluut niet van houd, of er komen allemaal oude wijven...

Jammer dat het meisje van je dromen niet gewoon aan komt waaien eigenlijk.

Ik vind het wel klote dat ik al 21 ben (bijna 22 ) maar ja wat doe je daaraan hé.

Meisjes zien me ook niet echt staan, het zal wel de uitstraling zijn, maar daar verander je ook zomaar niet eens aan.

En geen meisje/vriendin = geen sex, zo werkt dat nu eenmaal. Ik accepteer dat gewoon min of meer, het is wel moeilijk, alhoewel ik het wel erg beroerd zou vinden als ik op mijn 25ste nog steeds maagd ben, maar ik dacht ook dat ik voor mijn 20ste "het" wel ooit gedaan zou hebben, maar je ziet het wel... Het wil niet lukken.
Beetje het zelfde verhaal hier, tijdens uitgaan alleen maar dansen en niet kijken naar de rest van de mensen. Ik heb het ook nog nooit gedaan, en dat gaat niet gebeuren ook
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 10:53
Cryptic Winterstorm
Ja dat is zoals ik al eerder zei de sleutel tot de sex; een meisje vinden die wel wil.

Kon God dat nou niet iets anders regelen toen hij ons schaapte/schiep (hoe zeg je dat ).
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:19
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Je moe et gwoon doen als je er klaar voor ben....en als je iemand vind die dat ook is...

(neej geen ervaring)
Oud 25-06-2003, 19:03
Firestone
Firestone is offline
Ik heb t een keertje geprobeerd toen ik 15 was.. faalde.. en nam me voor nooit meer alcohol te drinken.. faalde ^_^
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:24
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-06-2003 @ 11:49:
Beetje het zelfde verhaal hier, tijdens uitgaan alleen maar dansen en niet kijken naar de rest van de mensen. Ik heb het ook nog nooit gedaan, en dat gaat niet gebeuren ook
Je hebt het in je eigen hand.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:28
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
helemaal nooit
gozer je weet niet wat je zegt/mist...
Oud 26-06-2003, 10:11
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Ik kijk wel... Ben toch een jongen hé...

Maar ik weet toch dat ik nergens geen interesse wek, dus ga ik maar gewoon keihard stampen. Voel ik me iig prettiger bij dan maar een beetje te proberen de player uit te hangen.

Sowieso op zo'n moment kijk ik alleen naar de lekkere zeg maar. Die lelijke hoef ik toch niet op zo'n avond, dus die vallen sowieso af, verkeerde gedachte misschien, maar als ik in zo'n discotheek kom, zie ik alleen maar lopende sexobjecten, kan er ook niks aan doen, maar dat doen ze zichzelf aan. Op zo'n moment ben ik toch niet op zoek naar "de ware", dus who cares.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:04
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Waarom zou je pas seks met liefde op je 18 kunnen hebben? Jullie doen net alsof meisjes/jongens die vroeg ontmaagd worden, het puur om de sex doen.
Oud 26-06-2003, 16:06
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
En ja, wel ervaring
Oud 26-06-2003, 16:17
freyaslock
freyaslock is offline
Ik was bijna 16
Oud 26-06-2003, 16:19
freyaslock
freyaslock is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 25-06-2003 @ 11:53:
Ja dat is zoals ik al eerder zei de sleutel tot de sex; een meisje vinden die wel wil.

Kon God dat nou niet iets anders regelen toen hij ons schaapte/schiep (hoe zeg je dat ).

hoe hij ons schepte
Oud 26-06-2003, 17:27
Cryptic Winterstorm
Ik heb wel het idee dat als je vroeg ontmaagd word, het puur om de sex is.

Ik kan het erg moeilijk geloven dat je op je 14e al weet dat je echt van iemand houd.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 17:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
freyaslock schreef op 26-06-2003 @ 17:19:
hoe hij ons schepte
Het gaat hier niet om scheppen in de betekenis van iets van de grond opscheppen, maar om scheppen in de betekenis van creëren. De verleden tijd is dus schiep.
Oud 26-06-2003, 19:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-06-2003 @ 14:11:
Jij bent al te laat, in ieder geval.
Shit... dan moet ik haast maken...
Over minder dan 7 maanden ben ik dus ook te laat.

Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:08
Verwijderd
onderzoek wees uit dat mensen die voor hu 16 sexueel actief zijn geweest op latere leeftjid minder sress hebben.
ik was (en ben nog) 15 toen ik het voor het eerst deed.
ik geloof dat de gemiddelde leeftijd idd 17 is (een landje vol stresskippen dus)
hoewel de mensen in nederland wel het minst sexueel gefrustreerd zijn van alle westerse landen (ook een onderzoek)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 26-06-2003 @ 18:27:
Ik heb wel het idee dat als je vroeg ontmaagd word, het puur om de sex is.

Ik kan het erg moeilijk geloven dat je op je 14e al weet dat je echt van iemand houd.
hmmm, ik denk dat dat niet echt leeftijdsgebonden is, genoeg mensen die op hun 22 (jawel jawel) nog niet echt van iemand (except MAMMIE, okee en papa) hebben gehouden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten