Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zijn er eigenlijk heel wat.
Ik zoek de laatste tijd veel foto's van mijn vader en mij op. Ik zoek in die foto's toch een beetje de liefde voor mij. Ik heb namelijk de paar jaar voordat ie overleed nooit t idee gehad dat ie van me hield. Ik probeer dat terug te zoeken in foto's. Ik zal er hier een paar neerzetten. en de volgende foto is toch een beetje ook een bevestiging van: hij hield toch van mama. Het is wel zo geweest.. ![]() (thnx voor t kleiner make) Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 13:29. |
![]() |
||
Er zijn een boel foto's die verschillende gevoelens bij
me losmaken, bij elke foto heb ik wel een gevoel denk ik. De foto die het meeste bij me losmaakt is toch wel een foto van m'n moeder, vlak na mijn geboorte. Ze had toen al best veel last van d'r ziekte, maar was nog wel in staat om te genieten van dingen.. Zo liefdevol als ze me vasthoudt, en hoe ze kijkt.. Heb daar een heel gemengd gevoel bij, aan de ene kant onwijs goed, aan de andere kant doet het zo'n pijn.. Mja, 'k heb de foto hier niet, denk ook niet dat ik hem ooit zal posten. Iets te persoonlijk. ![]() Citaat:
ooit in je fotoboek gestaan? Tenminste, die blik komt me wel bekend voor. ![]()
|
![]() |
heb een mooie foto van mijn vriend en mij, toen we een dagje naar de efteling zijn geweest.
Op de terugweg kregen we een ongeluk waarbij hij het niet haalde. Deze foto is dus het laatste wat ik nog heb van hem. hij staat ingelijst op mn kamer ![]() Heb ik goede en slechte herinneringen aan, dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij zijn dat 2 foto's. Ik zet ze niet online.
Één niet om een mooie herinnering (een vreselijke herinnering zeg maar), maar om elke keer als ik die foto zie, het me erg veel doet. Op die foto sta ik, toen ik 4 was. En een andere, dat is een zwart-wit foto van mijn familie, zelfs onze kat. Het is opzich geen bijzondere foto, maar het is een momentopname, en ik vind 'm heel mooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Mijn kano foto's zijn btw een heel stuk minder mooi...'k zal ze je nog wel een keer laten zien.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of Italië, of Oostenrijk? |
![]() |
|
![]() |
Voor mij net zo'n foto, uit m'n tweede thuisgebied.
![]() Het treintje waar ik in zit is 95 jaar oud... Uit 1908. En het gebied... links de Piz d'Arlas, rechts de Piz Trovat. Daar voel ik me thuis, daar ken ik het! ![]() Ik ken de taal, ken de mensen, ken de bergen! En ik kom er minstens 4-6 weken per jaar. ![]() Dat is de plek waar ik al m'n zorgen even kan vergeten, waar alles weer goed is... Waar het leven voor mij een stuk eenvoudiger is. ![]() Ik bedoel, de supermarkt, net als hier... Het is er gewoon net als Nederland. En toch is het heel anders. Het is gewoon een gebied dat ik minstens even goed ken als m'n eigen woonplaats. Hier dan de foto: vanuit motorwagen 34 op de Bernina-lijn, onderweg naar de Bernina-pas (in de buurt van St. Moritz). Val d'Arlas, met rechts de Piz Trovat en links de Piz d'Arlas. Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 21:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dit ben ik met mijn neefje... hij is echt zo lief.. en ben echt gek op hem. hier was ik op vakantie in corsica... echt veel herinneringen aan... was echt super daaar. gemaakt tijdens onze moutainbike tocht in corsica.. ik met mijn broer in thialf, hier was ik 3 jaar.. en 1 van onze laatste fotoos waar wij nog lief tegen elkaar deden... is nu alleen maar haat en nijd. hier ben ik met mijn vader... dit is mijn examenklas en heb er gewoon zoveel beleefd was echt een gave tijd.
||
Citaat:
![]() nee sorry, ik bedoel het niet lullig.... ![]() maar ik vind het erg leuke en mooie fotos. die van corsica vind ik echt mooooooooi. die met je neefie gewoon erg cute. en die klassenfoto is gaaf!! (die van ons is altijd zo stijfjes, zal dit jaar wel weer zo zijn, niet echt een leuke klas)
Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 21:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |