Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 20:28
oneMen
oneMen is offline
ah.. nu ik ff de thread lees heb ik door dat ik een beetje nutteloze post heb gemaakt. Maar goed, Martian, klopt het dat je op de oldenzaalsestraat woont, vlak bij het spoor (die kerk/kathedraal) of niet? Daar woon ik nu nl vlakbij..
Oud 19-07-2003, 18:18
*maai*
*maai* is offline
Welk huis dan? Stond die op kamernet? Er staat wel een tijdelijk op, met drie gezellige vrouwen. Zit je daarbij? Ik wil ook een kamer!
Oud 21-07-2003, 22:31
Mark
Mark is offline
Morgen ga ik bij 3 kamers in Enschede kijken.

=)
Oud 22-07-2003, 08:22
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 21-07-2003 @ 23:31:

=)
Succes!

Ik was op vakantie, maar ik heb een kamer aan het begin van de h-straat. Nog voor het woonboulevaardje (stuk ervoor zelfs geloof ik.. Echt net aan het begin, dus vlakbij campus.. Volgende week sleutel + contract tekenen en inrichten en dan: Enschede here i come!
Oud 22-07-2003, 09:07
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 21-07-2003 @ 23:31:

=)
Welke???
Oud 22-07-2003, 10:53
ellen16
ellen16 is offline
Waarom probeer je het niet in Hengelo? Ik woon er (gewoon bij mijn ouders hoor, zit volgend schooljaar in 5 HAVO), en het is best een leuke stad. Okee, misschien niet zo'n studentenstad als Enschede, maar met de trein is Hengelo-Enschede maar 6 minuten.
Te horen aan jullie reacties mag ik me wel vast inschrijven voor het 'kamerbureau' in Maastricht......
Oud 23-07-2003, 14:50
Mark
Mark is offline
Citaat:
ellen16 schreef op 22-07-2003 @ 11:53:
Waarom probeer je het niet in Hengelo? Ik woon er (gewoon bij mijn ouders hoor, zit volgend schooljaar in 5 HAVO), en het is best een leuke stad. Okee, misschien niet zo'n studentenstad als Enschede, maar met de trein is Hengelo-Enschede maar 6 minuten.
Te horen aan jullie reacties mag ik me wel vast inschrijven voor het 'kamerbureau' in Maastricht......
als je zeker weet wat je gaat doen is het idd handig om je alvast in te schrijven, daar kun je niet vroeg genoeg mee zijn.
Oud 23-07-2003, 14:51
Mark
Mark is offline
Citaat:
Snufje schreef op 22-07-2003 @ 09:22:
Succes!

Ik was op vakantie, maar ik heb een kamer aan het begin van de h-straat. Nog voor het woonboulevaardje (stuk ervoor zelfs geloof ik.. Echt net aan het begin, dus vlakbij campus.. Volgende week sleutel + contract tekenen en inrichten en dan: Enschede here i come!
aan de hengelosestraat?

Ik maak een goede kans op een kamer aan de hengelosestraat, in de flat vlak achter het station.

Verder ben ik op de campus geweest voor onderverhuur en aan de celebesstraat, maar dat wordt allebei niets.

Mark
Oud 23-07-2003, 15:07
ellen16
ellen16 is offline
Ik heb deze post al eerder gemaakt maar Snufje zei dat ik 'm beter hier kon plaatsen:

Omdat ik in Hengelo woon krijg ik altijd het Hengelo's Weekblad thuisbezorgd. Deze keer stonden 3 flats in 'Huren in Hengelo' die misschien het bekijken waard zijn. Ik weet niet wat jullie budget is, maar de flats kosten rond de 250 euro in de maand. De flats liggen aan de Kamperfoeliestraat in Hengelo, in de wijk Veldwijk-Zuid. Deze wijk ligt niet ver van de Universiteit, ik schat zo'n 15 a 20 minten per fiets. Omdat ik wel eens heb opgepast bij iemand die ook in een dergelijke flat woonde, weet ik dat het vrij ruime flats zijn; er kunnen zeker 2 personen wonen.
Als je meer wilt weten, laat het me dan ff weten.
Oud 23-07-2003, 20:14
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-07-2003 @ 15:51:
aan de hengelosestraat?

Ik maak een goede kans op een kamer aan de hengelosestraat, in de flat vlak achter het station.

Verder ben ik op de campus geweest voor onderverhuur en aan de celebesstraat, maar dat wordt allebei niets.

Mark
Ben jij naar ene Dick op de Witbreuksweg geweest op de campus??? Daar was ik ook uitgenodigd, maar heb ik toch maar niet gedaan. Daar kwam iedereen tegelijk of niet? Leek me niet zo'n succes. Maar wat vond jij ervan?
Oud 23-07-2003, 20:23
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Voor een gezamelijk huis ben ik er ook bij
Ben net terug van vakantie en heb vandaag een brief gekregen van het sjht. Nou, ik heb volgens mij alles gebeld die toevallig geen meisje wilden. Van 2 krijg ik nog te horen of ik langs mag komen, en de rest was of al vergeven of er nam niemand op
Zielig he?? En ik woon ook maar 3,5 uur weg met openbaar vervoer. Ik wordt er gek van, maar ik blijf de volgende weken wel lekker verder zoeken.
Oud 23-07-2003, 20:32
Mark
Mark is offline
Citaat:
*maai* schreef op 23-07-2003 @ 21:14:
Ben jij naar ene Dick op de Witbreuksweg geweest op de campus??? Daar was ik ook uitgenodigd, maar heb ik toch maar niet gedaan. Daar kwam iedereen tegelijk of niet? Leek me niet zo'n succes. Maar wat vond jij ervan?
daar ben ik geweest ja. We waren met z'n 2'en, ze hebben die andere gozer gekozen, al scheelden we niet veel. Dat zeiden ze ook, als er 2 kamers vrij waren hadden ze ons zeker allebei genomen, maargoed, daar had ik niets aan.

Wel relaxe luitjes daar.
Oud 23-07-2003, 21:41
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 23-07-2003 @ 21:32:
daar ben ik geweest ja. We waren met z'n 2'en, ze hebben die andere gozer gekozen, al scheelden we niet veel. Dat zeiden ze ook, als er 2 kamers vrij waren hadden ze ons zeker allebei genomen, maargoed, daar had ik niets aan.

Wel relaxe luitjes daar.
Twee maar??? Ik dacht er komt een man of 10 dus ben ik er maar niet heengegaan. Maar als ik had geweten dat er maar twee mensen kwamen...
Oud 23-07-2003, 21:42
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 23-07-2003 @ 21:23:
Voor een gezamelijk huis ben ik er ook bij
Ben net terug van vakantie en heb vandaag een brief gekregen van het sjht. Nou, ik heb volgens mij alles gebeld die toevallig geen meisje wilden. Van 2 krijg ik nog te horen of ik langs mag komen, en de rest was of al vergeven of er nam niemand op
Zielig he?? En ik woon ook maar 3,5 uur weg met openbaar vervoer. Ik wordt er gek van, maar ik blijf de volgende weken wel lekker verder zoeken.
Wat ga je studeren?
Oud 24-07-2003, 10:45
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
*maai* schreef op 23-07-2003 @ 22:42:
Wat ga je studeren?
Civiele Techniek (en zo god wil zal ik het leuk vinden ook)

Hoe kom je trouwens te weten op welke plek je op de wachtlijst staat voor de campus. Nouja ik heb me pas ergens in maart ingeschreven, dus ik ben eigenlijk een beetje bang om te vragen (graag geen commentaar dat dat een beetje laat was, dat weet ik zelf ook wel )
Jij gaat zeker Technische geneeskunde studeren... tenminste anders zou je niet ingeloot zijn *denkt* kan natuurlijk ook de hogeschool zijn maar daar heb ik geen verstand van.
Oud 24-07-2003, 11:16
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 24-07-2003 @ 11:45:

Hoe kom je trouwens te weten op welke plek je op de wachtlijst staat voor de campus. Nouja ik heb me pas ergens in maart ingeschreven, dus ik ben eigenlijk een beetje bang om te vragen (graag geen commentaar dat dat een beetje laat was, dat weet ik zelf ook wel )
Jij gaat zeker Technische geneeskunde studeren... tenminste anders zou je niet ingeloot zijn *denkt* kan natuurlijk ook de hogeschool zijn maar daar heb ik geen verstand van.
Jep, ga inderdaad technische geneeskunde studeren. Je kunt je plaats op de wachtlijst vragen als je daarheen belt. Ik heb laatst nog gebeld en stond 363e, heb me in januari ingeschreven. Maar ze zei wel dat ik dan toch rond januari/februari een kamer zou krijgen op de campus. Ik vraag me alleen af of ik dat nog wel wil...
Oud 24-07-2003, 11:57
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
*maai* schreef op 24-07-2003 @ 12:16:
Jep, ga inderdaad technische geneeskunde studeren. Je kunt je plaats op de wachtlijst vragen als je daarheen belt. Ik heb laatst nog gebeld en stond 363e, heb me in januari ingeschreven. Maar ze zei wel dat ik dan toch rond januari/februari een kamer zou krijgen op de campus. Ik vraag me alleen af of ik dat nog wel wil...
Jah... ik kan ook echt niet zolang wachten. (Bij mij zei ze trouwens toen ik me inschreef dat het rond december zou kunnen maar dat is dus blijkbaar ook weer verandert )
Woon je trouwens ver weg? Mijn grootste probleem is namelijk dat ik steeds heen en weer moet reizen om een kamer te bezichtigen. Kheb al op internet gezocht maar ik vind maar geen mogelijkheid om daar goedkoop een paar nachtjes te overnachten. En als er al een stuk of 8 mensen komen kijken denk ik al dat het eigenlijk niet de moeite waard is om daar dan zo'n 35 euro aan openbaar vervoer aan uit te geven. Oja, en ik heb een hekel aan dat gereis natuurlijk
Oud 24-07-2003, 13:41
Mark
Mark is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 24-07-2003 @ 11:45:

Ik ga ook civiele techniek doen. Ik zie je misschien nog op de introductie van CiT
Oud 24-07-2003, 15:09
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 24-07-2003 @ 14:41:
Ik ga ook civiele techniek doen. Ik zie je misschien nog op de introductie van CiT
Jah, ga maar als snowboarder verkleed zodat ik je herken
Oud 24-07-2003, 15:34
Mark
Mark is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 24-07-2003 @ 16:09:
Jah, ga maar als snowboarder verkleed zodat ik je herken
Oud 24-07-2003, 15:42
Snufje
Snufje is offline
Pffft, succes met zoeken jullie..! Reageer gewoon op zoveel mogelijk oproepjes op kamernet en zet er in dat je graag dan en dan wil langskomen om te kijken. Heb ik ook gedaan, ik kon toen 3 kamers op 1 dag bezichtigen en ik heb de grootste (en duurste ) en mooiste van de 3 gekregen, alleen van de 2e waren de huisgenoten wel erg oke.. Maarja, misschien zijn mijn toekomsitge huisgenoten ook wel leuk, ik heb ze nog niet gezien en zij elkaar ook niet dussuh..!
Oud 24-07-2003, 15:45
Snufje
Snufje is offline
BTW: Ik geef je weinig hoop bij acasa met inschrijfdatum maart.. Mijne was dus 3 september 2003 en positie was een tijdje geleden 69.. En ik heb nog geen oproepje gehad om te mogen kijken.. Nu hoeft dat ook niet meer, want daar ga ik niet op reageren, want ik heb nu een kamer..
Oud 24-07-2003, 15:55
Mark
Mark is offline
Citaat:
Snufje schreef op 24-07-2003 @ 16:45:
BTW: Ik geef je weinig hoop bij acasa met inschrijfdatum maart.. Mijne was dus 3 september 2003 en positie was een tijdje geleden 69.. En ik heb nog geen oproepje gehad om te mogen kijken.. Nu hoeft dat ook niet meer, want daar ga ik niet op reageren, want ik heb nu een kamer..
en omdat veel mensen net als jij al een kamer hebben geregeld, wordt die wachtlijst zo snel kleiner straks.
Oud 24-07-2003, 16:03
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
Snufje schreef op 24-07-2003 @ 16:42:
Pffft, succes met zoeken jullie..! Reageer gewoon op zoveel mogelijk oproepjes op kamernet en zet er in dat je graag dan en dan wil langskomen om te kijken. Heb ik ook gedaan, ik kon toen 3 kamers op 1 dag bezichtigen en ik heb de grootste (en duurste ) en mooiste van de 3 gekregen, alleen van de 2e waren de huisgenoten wel erg oke.. Maarja, misschien zijn mijn toekomsitge huisgenoten ook wel leuk, ik heb ze nog niet gezien en zij elkaar ook niet dussuh..!
Ja, dat doe ik ook. Ben inmiddels al naar 10 kijkavonden geweest, maar nergens hoor ik meer iets van...
Oud 24-07-2003, 18:35
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
*maai* schreef op 24-07-2003 @ 17:03:
Ja, dat doe ik ook. Ben inmiddels al naar 10 kijkavonden geweest, maar nergens hoor ik meer iets van...
Ik dacht dat het juist makkelijk was om als meisje een kamer te vinden Ik weet niet of je je bij het sjht aangemeld hebt, maar dat ben ik dus wel en omdat ik verder dan 2 uur weg woon krijg ik daarvan nu regelmatig een lijst met kamers. De adressen van kamers die graag een meid willen mag je van mij wel hebben. (de rest natuurlijk niet om mijn concurrentie te beperken )
Oud 24-07-2003, 19:11
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Voor iedereen die een huis wil huren:

http://...................

, ik dacht dat zoiets eigenlijk niet kon. Geen idee of ie vrij is enzo, maarja ik dacht ik plaats hem maar ff. Zijn er wel 5 mensen nodig

[edit]
ik heb de link verwijdert omdat ie al verhuurt is en omdat die jongen best verbaasd was dat ie nog op internet stond wil ik maar niet dat nog meer mensen hem lastig vallen

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 20:04.
Oud 25-07-2003, 08:37
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
*maai* schreef op 24-07-2003 @ 17:03:
Phew! Dat is goed k*t... Je kan het beste een huurbaas ofzo hebben die beslist Dat had ik ook.. Ik ben dus bij 3 kamers wezen kijken en 1 was echt 3000000x niets, de 2e was ok en de derde was ook zeer ok ..

Heel veel succes met zoeken, hoop dat je snel een kamertje zult vinden..!
Oud 28-07-2003, 19:15
*maai*
*maai* is offline
Nog steeds niks. Snowboarder, jij ook niet hoop ik? Dan kunnen we samen zielig zijn...
Oud 28-07-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
*maai* schreef op 28-07-2003 @ 20:15:
Nog steeds niks. Snowboarder, jij ook niet hoop ik? Dan kunnen we samen zielig zijn...
ik ook nog niet hoor.
Dus ik ga ff nog zoeken nu ik weer in nederland ben.
Kan ik ieder geval in oktober waarschijnlijk op de campus, maar ik hoop er toch eentje eerder te vinden, anders is het misschien nog 2 maanden 4 uur per dag onderweg.

Misschien dat je trouwes tijdens de introductie nog wat kan regelen met een kamer.
Oud 28-07-2003, 22:03
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 28-07-2003 @ 20:44:
ik ook nog niet hoor.
Dus ik ga ff nog zoeken nu ik weer in nederland ben.
Kan ik ieder geval in oktober waarschijnlijk op de campus, maar ik hoop er toch eentje eerder te vinden, anders is het misschien nog 2 maanden 4 uur per dag onderweg.

Misschien dat je trouwes tijdens de introductie nog wat kan regelen met een kamer.

O, wist niet dat jij ook in Enschede ging studeren. Wat ga je precies doen? Een slaapplaats voor de introductie heb ik al geregeld, maar ik had graag iets voor mezelf gehad...
Oud 28-07-2003, 22:21
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
*maai* schreef op 28-07-2003 @ 23:03:
O, wist niet dat jij ook in Enschede ging studeren. Wat ga je precies doen? Een slaapplaats voor de introductie heb ik al geregeld, maar ik had graag iets voor mezelf gehad...
He?? Heb je al een brief gekregen voor de introductiedagen om daar ergens te slapen?? Ik hoop dat dat per faculteit geregeld word en dat ik die nog krijg, want ik heb er nog geen

Morgen ga ik 3 kamers bezoeken, wens me geluk
Oud 28-07-2003, 22:33
*maai*
*maai* is offline
Nee nee, heb nog niet zo'n brief gekregen. Maar heb ik vast met iemand geregeld die ik ken en een kamer heeft.
Ik zal voor je duimen morgen! Welke ga je precies bekijken?
Oud 28-07-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
*maai* schreef op 28-07-2003 @ 23:03:
ik ga ook CiT doen

En over die slaapplaats voor tijdens de introductie: ik heb me wel opgegeven voor slaapplaats tijdens de introductie (via internet dacht ik), maar nog niks thuisgestuurd gekregen. Of sturen ze dat via je e-mail?
Oud 29-07-2003, 22:02
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 28-07-2003 @ 23:37:
ik ga ook CiT doen

En over die slaapplaats voor tijdens de introductie: ik heb me wel opgegeven voor slaapplaats tijdens de introductie (via internet dacht ik), maar nog niks thuisgestuurd gekregen. Of sturen ze dat via je e-mail?
CiT rulezzz (blijkbaar)

En ik heb me ook via internet aangemeld en nog niets gekregen, al wel wat van concept over de intro
Oud 30-07-2003, 10:11
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 29-07-2003 @ 23:02:
CiT rulezzz (blijkbaar)

En ik heb me ook via internet aangemeld en nog niets gekregen, al wel wat van concept over de intro
Maar hoe waren de kamers???
Oud 30-07-2003, 22:03
*maai*
*maai* is offline
Ben vanmiddag bij een kamer wezen kijken, en ik dacht echt dat het iets zou zijn. Fout gedacht dus... Het was een hele kleine zolderkamer, waar net een bed in kon staan, in een verbouwde hoerentent midden op het industriegebied. Niet echt mijn ding, en zeker niet voor 195 euro....
Oud 03-08-2003, 09:30
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
*maai* schreef op 30-07-2003 @ 23:03:
Ben vanmiddag bij een kamer wezen kijken, en ik dacht echt dat het iets zou zijn. Fout gedacht dus... Het was een hele kleine zolderkamer, waar net een bed in kon staan, in een verbouwde hoerentent midden op het industriegebied. Niet echt mijn ding, en zeker niet voor 195 euro....
Yak! Vervelend zeg!
Oud 03-08-2003, 16:52
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Was dindsdag dus naar 3 kamers. De eerste in Hengelo was wel tof, maar heb ik helaas niet gekregen (waren een stuk of 10 komen kijken ) De tweede was in een toffe buurt, maar die had leuk een briefje op de deur geplakt dat de kamer verhuurt was en de derde was me veel te duur. Ik heb dus nog geen gevonden, maar ik denk dat ik volgende week weer ga kijken. Voor morgen kan ik welliswaar 2 kamers bekijken, maar daar komen ook zoveel mensen en dan is mij die 6 a 7 uur reizen in totaal te veel. Wacht liever totdat ik van het sjht weer bericht krijg, dinsdag ofzo
Oud 03-08-2003, 18:32
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 03-08-2003 @ 17:52:
Was dindsdag dus naar 3 kamers. De eerste in Hengelo was wel tof, maar heb ik helaas niet gekregen (waren een stuk of 10 komen kijken ) De tweede was in een toffe buurt, maar die had leuk een briefje op de deur geplakt dat de kamer verhuurt was en de derde was me veel te duur. Ik heb dus nog geen gevonden, maar ik denk dat ik volgende week weer ga kijken. Voor morgen kan ik welliswaar 2 kamers bekijken, maar daar komen ook zoveel mensen en dan is mij die 6 a 7 uur reizen in totaal te veel. Wacht liever totdat ik van het sjht weer bericht krijg, dinsdag ofzo
Ik mocht me niet eens inschrijven bij sjht; ik ben nog 17..!
Oud 03-08-2003, 19:07
Martian
Martian is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 03-08-2003 @ 17:52:
(waren een stuk of 10 komen kijken )
IN Eindhoven ben ik wel eens ergens geweest, waren we met zn tienen, en waren er 2 groepen voor ons geweest en kwam er nog 1 na ons....

leuk joh.
Oud 03-08-2003, 19:48
Mark
Mark is offline
Ik kom net terug van vakantie en kreeg te horen dat ik een kamer heb. Een kamer aan de hengelosestraat, een steenworp van het station (voor een beetje honkballer)

Wel onderverhuur, voor een half jaar, dan zien we wel weer.
Oud 03-08-2003, 20:17
Snufje
Snufje is offline
http://www.kamernet.nl/dsp_roomDetai...FRID=36762&A=0

Is dat niets voor je, *maai* ? Klinkt iig goed..
Oud 03-08-2003, 20:18
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 03-08-2003 @ 20:48:
Ik kom net terug van vakantie en kreeg te horen dat ik een kamer heb. Een kamer aan de hengelosestraat, een steenworp van het station (voor een beetje honkballer)

Wel onderverhuur, voor een half jaar, dan zien we wel weer.
heej straatgenootje
Oud 03-08-2003, 21:47
Mark
Mark is offline
Citaat:
Snufje schreef op 03-08-2003 @ 21:18:
heej straatgenootje
welk nummer ook alweer?

Ik 32-205 (de flat tegenover het stadskantoor)
Oud 04-08-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 03-08-2003 @ 19:32:
Ik mocht me niet eens inschrijven bij sjht; ik ben nog 17..!
hmm, ik was ook 17 en sta er ook ingeschreven.

heb trouwes nog steeds niks gehoord over een kamer tijdens de introductie .
morgen maar ff bellen denk ik.
Oud 04-08-2003, 19:32
BTL_BTR
BTL_BTR is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 04-08-2003 @ 19:57:
hmm, ik was ook 17 en sta er ook ingeschreven.

heb trouwes nog steeds niks gehoord over een kamer tijdens de introductie .
morgen maar ff bellen denk ik.
zit ik inmiddels ook aan te denken, nouja laat het me horen, en anders bel ik zelf nog wel ff.
Oud 05-08-2003, 17:28
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 03-08-2003 @ 22:47:
welk nummer ook alweer?

Ik 32-205 (de flat tegenover het stadskantoor)
Na het 2e stoplicht vanaf de woonboulevard aan de rechterkant..
Oud 05-08-2003, 17:41
Mark
Mark is offline
Citaat:
Snufje schreef op 05-08-2003 @ 18:28:
Na het 2e stoplicht vanaf de woonboulevard aan de rechterkant..
het nummer weet je niet, maar ik kom je nog wel een keer opzoeken dan tegen die tijd, vanaf volgende week zit ik er, na de introductie sowieso.
Oud 05-08-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
BTL_BTR schreef op 04-08-2003 @ 20:32:
zit ik inmiddels ook aan te denken, nouja laat het me horen, en anders bel ik zelf nog wel ff.
hmm, vandaag niet kunnen bellen en morgen ook geen tijd.
Oud 05-08-2003, 22:55
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
Snufje schreef op 03-08-2003 @ 21:17:
http://www.kamernet.nl/dsp_roomDetai...FRID=36762&A=0

Is dat niets voor je, *maai* ? Klinkt iig goed..
Ja, heb ik al gemaild. Nou ja, mijn mama want ik was op vakantie.

Regels voor berichten