Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom probeer je het niet in Hengelo? Ik woon er (gewoon bij mijn ouders hoor, zit volgend schooljaar in 5 HAVO), en het is best een leuke stad. Okee, misschien niet zo'n studentenstad als Enschede, maar met de trein is Hengelo-Enschede maar 6 minuten.
Te horen aan jullie reacties mag ik me wel vast inschrijven voor het 'kamerbureau' in Maastricht......
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik maak een goede kans op een kamer aan de hengelosestraat, in de flat vlak achter het station. ![]() Verder ben ik op de campus geweest voor onderverhuur en aan de celebesstraat, maar dat wordt allebei niets. Mark ![]()
|
Ik heb deze post al eerder gemaakt maar Snufje zei dat ik 'm beter hier kon plaatsen:
Omdat ik in Hengelo woon krijg ik altijd het Hengelo's Weekblad thuisbezorgd. Deze keer stonden 3 flats in 'Huren in Hengelo' die misschien het bekijken waard zijn. Ik weet niet wat jullie budget is, maar de flats kosten rond de 250 euro in de maand. De flats liggen aan de Kamperfoeliestraat in Hengelo, in de wijk Veldwijk-Zuid. Deze wijk ligt niet ver van de Universiteit, ik schat zo'n 15 a 20 minten per fiets. Omdat ik wel eens heb opgepast bij iemand die ook in een dergelijke flat woonde, weet ik dat het vrij ruime flats zijn; er kunnen zeker 2 personen wonen. Als je meer wilt weten, laat het me dan ff weten. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Voor een gezamelijk huis ben ik er ook bij
![]() Ben net terug van vakantie en heb vandaag een brief gekregen van het sjht. Nou, ik heb volgens mij alles gebeld die toevallig geen meisje wilden. Van 2 krijg ik nog te horen of ik langs mag komen, en de rest was of al vergeven of er nam niemand op ![]() Zielig he?? En ik woon ook maar 3,5 uur weg met openbaar vervoer. Ik wordt er gek van, maar ik blijf de volgende weken wel lekker verder zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel relaxe luitjes daar. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hoe kom je trouwens te weten op welke plek je op de wachtlijst staat voor de campus. Nouja ik heb me pas ergens in maart ingeschreven, dus ik ben eigenlijk een beetje bang om te vragen ![]() ![]() Jij gaat zeker Technische geneeskunde studeren... tenminste anders zou je niet ingeloot zijn *denkt* kan natuurlijk ook de hogeschool zijn maar daar heb ik geen verstand van. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Woon je trouwens ver weg? Mijn grootste probleem is namelijk dat ik steeds heen en weer moet reizen om een kamer te bezichtigen. Kheb al op internet gezocht maar ik vind maar geen mogelijkheid om daar goedkoop een paar nachtjes te overnachten. En als er al een stuk of 8 mensen komen kijken denk ik al dat het eigenlijk niet de moeite waard is om daar dan zo'n 35 euro aan openbaar vervoer aan uit te geven. Oja, en ik heb een hekel aan dat gereis natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Pffft, succes met zoeken jullie..! Reageer gewoon op zoveel mogelijk oproepjes op kamernet en zet er in dat je graag dan en dan wil langskomen om te kijken. Heb ik ook gedaan, ik kon toen 3 kamers op 1 dag bezichtigen en ik heb de grootste (en duurste
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voor iedereen die een huis wil huren:
http://................... ![]() [edit] ik heb de link verwijdert omdat ie al verhuurt is en omdat die jongen best verbaasd was dat ie nog op internet stond wil ik maar niet dat nog meer mensen hem lastig vallen Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 20:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heel veel succes met zoeken, hoop dat je snel een kamertje zult vinden..! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus ik ga ff nog zoeken nu ik weer in nederland ben. Kan ik ieder geval in oktober waarschijnlijk op de campus, maar ik hoop er toch eentje eerder te vinden, anders is het misschien nog 2 maanden 4 uur per dag onderweg. Misschien dat je trouwes tijdens de introductie nog wat kan regelen met een kamer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
O, wist niet dat jij ook in Enschede ging studeren. Wat ga je precies doen? Een slaapplaats voor de introductie heb ik al geregeld, maar ik had graag iets voor mezelf gehad...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Morgen ga ik 3 kamers bezoeken, wens me geluk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En over die slaapplaats voor tijdens de introductie: ik heb me wel opgegeven voor slaapplaats tijdens de introductie (via internet dacht ik), maar nog niks thuisgestuurd gekregen. Of sturen ze dat via je e-mail? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik heb me ook via internet aangemeld en nog niets gekregen, al wel wat van concept over de intro |
![]() |
|
Ben vanmiddag bij een kamer wezen kijken, en ik dacht echt dat het iets zou zijn. Fout gedacht dus... Het was een hele kleine zolderkamer, waar net een bed in kon staan, in een verbouwde hoerentent midden op het industriegebied. Niet echt mijn ding, en zeker niet voor 195 euro....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Was dindsdag dus naar 3 kamers. De eerste in Hengelo was wel tof, maar heb ik helaas niet gekregen (waren een stuk of 10 komen kijken
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
leuk joh.
|
Ik kom net terug van vakantie en kreeg te horen dat ik een kamer heb. Een kamer aan de hengelosestraat, een steenworp van het station (voor een beetje honkballer)
![]() Wel onderverhuur, voor een half jaar, dan zien we wel weer. ![]()
|
http://www.kamernet.nl/dsp_roomDetai...FRID=36762&A=0
Is dat niets voor je, *maai* ? Klinkt iig goed.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|