![]() |
|
![]() |
www.hotornot.com vind ik eigenlijk veel interessanter
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Deze is gewoon te onschuldig. Wie zou nou zo'n onschuldige fotow op zo'n pagina neerzetten? Ze is wel mooi.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op deze ben ik verliefd. Zou enorm mooi zijn zonder make-up. Hoezo, 'ik ben vergeten de plamuurlaag op m'n gezicht verder uit te breiden'? ![]() Mijn god, als ik er ooit zo uit kom te zien dan mogen ze me afschieten. En voor de rest: Het merendeel van hen zou ik met plezier verkracht zien worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zij heeft wel iets ja... en eigenlijk nu ik wat beter kijk... denk dat ik hier ook wel verliefd op zou kunnen worden... *denkt nog ff na*..... *bekijkt foto nog beter*.... ze is best erg aantrekkelijk ja. Ze ziet er 'uniek' uit.. vind ik dan. (Net zoals Vevay uit het andere foto topic, dat ook zeer erg aantrekkelijk is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enn, Vevay. Die is leuk, ja. ![]() Ha, vleeskeuring. ![]() |
![]() |
|
zitten idd nogal veel sletjes tussen.... dit is mijn favo:
Tis jammer van de hoeveelheid make-up, maar dat kuiltje in haar wang doet het em ![]() Dit vind ik de ergste: Ze hebben het vaak over een Pimp @ Work... Dit vind ik een Slut @ Work ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat boeit een beetje make-up nou? Zo hoe zij het heeft... prachtig! Sorry het is niet persoonlijk bedoeld. Maar iedereen zeikt hier zo over make-up |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Wie zijn die meiden, wie maakt de foto's en waarom laten ze hem op die site zetten?
Zeker die jonkies, als dit een eetlustopwekkende site moet zijn, vind ik de maker ervan weinig verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Er zijn een boel gekken op internet.
|
[QUOTE]Paranoide schreef op 25-06-2003 @ 00:41:
[B]Ze heeft 'iets', ja. (Die ogen!) Bewijst maar weer dat make-up niet nodig is om er geweldig uit te zien. ![]() [QUOTE] owja,het is een kunst om zoveel make-up te dragen dat het lijkt alsof je er geen aan hebt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|