Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij is het bij alledrie de spellen, dat je er nadeel aan ondervindt.
Duke3d, Heretic en Hexen zijn geport naar Linux @ www.icculus.org
||
Citaat:
![]() (ik speel ze allemaal nog op Dos en ik kon mijn niet herinneren dat die Doom codes iets deden bij Duke3d.... Momentje, FF controleren ![]() EDIT: IN de originele dosversie van Duke3d doen die IDDQD en IDKFA en alle andere doom codes iig helemaal niks. (vond het al vreemd... ID software en 3d Realms zijn toch 2 verschillende?)
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 13:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat was mooi in Keen1. Moest je de onderdelen ervan zoeken. Een jostick, een stofzuiger, sterke alcohol ofzo en nog iets ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vraagje: wie weet hoe die level van Keen 6 (Aliens ate my babystitter!) gaat, waar je met die raket naar toe vliegt en belandt in een level met allemaal van die deuren waar je naar binnen kunt. Maar dan kom je weer uit een andere deur die er b.v. naast staat. Heel vage level, ook allemaal van die vuurballetjes beneden waar je met een liftje over heen moet. Ik heb die level nog nooit gehaald, snap er niks van!
Mail me effe als je het antwoord weet. Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 15:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Prime Evil: Idd, de accu die was ik vergeten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij Keendreams waren er ook 3 levels die je kon uitspelen door de dood te laten gaan. Dat was er 1 in hoog gras en een andere met veel van die bananen en van die aardappels op de achtergrond en 1tje waarbij je bij het begin al heel hoog door zo´n boomstamconstructie heen moest werken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|