![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat staan om zoiets onbenulligs als voor je 18e nog niet ontmaagd zijn ![]()
|
Ik zou t nie willen... (Zou ook niet meer kunnen eigenlijk.)
Ik las een tijd terug een verhaal van een meisje van 15 dat kanker had en die niet lang meer had te leven, en die wilde niet als maagd sterven. Tja wat doe je dan? De eerste de beste jongen vragen of ie dr wil ontmaagden? Een goeie vriend vragen? Ze had geen vriend namelijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want dat is nou niet bepaald een onderwerp dat je ff in de dagblad plaats |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
bang zijn ben ik er niet voor...ik weet ook niet wat ik zal missen als ik het nog nooit gedaan heb...maar jah, om er nou m'n best voor te gaan doen...LOL
|
![]() |
Ik was vroeger ook bang om als maagd te sterven. Maar dat is eigelijk niet zozeer voor de sex. Gewoon. Je kan alleen maar sex krijgen als iemand van je houdt. (de mannelijke hoeren buiten beschouwing gelaten). En ik was bang dat er nooit iemand genoeg van mij zou houden om iets als sex met mij te gaan doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Spijt me. ![]() Heb je m'n haar wel eens gezien? * M'n haar is afschuwelijke en nog steeds niet normaal na 6 jaar kaalheid. * Ik heb ondergewicht: 1.80m en 54kg. * Heb regelmatig (laatste tijd veel) last van bultjes. * En ik draag een bril (zou overigens geen lenzen willen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stel niet zulke domme vragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
doe die bril voor de gein eens weg |
![]() |
|
Verwijderd
|
En meneer fleet is niet lelijk, je bent jong, en die bril staat niet te charmant maar zo erg is dat nu ook weer niet. Niks niet lelijk.
En als meneer king nu eindelijk eens een foto zou willen posten ipv van zichzelf de gogdganse tijd af te kraken zou iedereen blij zijn. Bah. Als maagd sterven? Ja als ik geen man zou vinden met wie ik zou willen zijn dan euh ja als maagd sterven dan maar... ach... als ik dan toch niet iemadn had met wie ik dat wou delen.. dan mis ik toch ook niet veel. |
![]() |
||
N
n Citaat:
|
![]() |
|
Als maagd sterven? Ja als ik geen man zou vinden met wie ik zou willen zijn dan euh ja als maagd sterven dan maar... ach... als ik dan toch niet iemadn had met wie ik dat wou delen.. dan mis ik toch ook niet veel.
Nou dan bied ik mij aan, hahaha, maar dan kan je ook niet meer terug! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 2 jaar in zware diepe shit gezeten.. Ok.. het viel mij gewoon op dat het zo was van, ik ben lelijker... je moet jezelf gewoon accepteren en dan vind je je vanzelf ook mooi... geloof me.. ik heb het zelf ook gehad.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kijk vaak te serieus, zo praat ik vaak ook. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, je zou dan gewoon niet weten hoe seks is, en dat lijkt me echt vreselijk. Zoiets moet je toch zeker geprobeerd hebben? Lijkt me sterk dat iemand écht als maagd sterft, heel onwaarschijnlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Seksualiteit |
Necrofilie (sex met lijken) Niek Amersfoort | 99 | 22-09-2004 00:06 | |
Psychologie |
Ik wil niet meer leven No Quiero | 62 | 13-07-2004 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend, erg?? ydnew | 295 | 29-05-2003 18:56 |