Advertentie | |
|
![]() |
|
source : www.visions.de
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben jij al 22 trouwens? ow ja, ik ben ook terug, welkom op het forum. ik heb nog 7 cd's voor je liggen ![]() (OFFTOPIC HE)
|
ik ga naar de show in Dusseldorf. Is voor mij even ver reizen als naar Ahoy. Kaartje was echter wel wat prijziger: 38 euro.
Goedmaker: TOOL in Dusseldorf (zelfde zaal) scheen heel erg goed geluid te hebben, dus daar hoop ik dan maar op. Nog mensen die net als ik APC destijds in de melkweg zagen? |
![]() |
||
Citaat:
DE THREAD!! ![]() om antwoord te geven op je vraag: Nee.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb nu eindelijk ook een kaartje
![]() ![]() Ik ga trouwens lachen als Passenger niet gespeeld wordt :]
||
Citaat:
de kans is groot dat ik tijdens de deftones ga huilen en dat ook zal blijven doen. Ik schat deze kans zon 90 procent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Year of the Rabbit --> coole band Failure --> nu gedeeltelijk Year of The Rabbit Lennart denken --> ah, misschien is failure ook wel cool Lennart downloaden.. Lennart merken Failure best APC achtige muziek maakt. Dus APC die een nummer van Failure covert is cool....
||
Citaat:
En van wie ken je year of the rabbit-failure link, ? Juist (gimme props ![]() En als je nu eens beter oplet en research doet, weet je dat failure een voorloper is van A Perfect Circle.
||
Citaat:
Billy Howerdel is de main man van APC hoor, dus om nu te zeggen dat het een voorloper is... neeeeeh.
||
Citaat:
een voorloper. niet DE voorloper. overigens heeft failure meer connecties met tool (ex-bassist Paul D'amour heeft er geloof ik ingezeten), en dus gewerkt met howerdell en keenan en ach ach connecties.
||
Citaat:
![]() maar goed: ja de Failure YOTR connectie heb ik via jou. Nu tevreden? Nu kan iedereen zien dat ik ook wel eens wat informatie bij jou vandaan haal. Poe, nou. ![]()
||
Citaat:
Ik zei ook niet dat jij zei DE voorloper was. maar jij mag van mij hier het laatste woord hebben. En je legt de nadruk op dat het mij gaat om die fucking connectie die je van me hebt. poep it. verwijder al deze posts eens. het is offtopic, en jij bent een post-weghaal-hunter.
||
Citaat:
en vanavond zal ik die zooi luisteren. Zijn we beiden tevreden en kunnen we gezellig weer samen in het oefenhok staan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Hoe laag kan een band vallen? Limp Bizkit weet het! Verwijderd | 65 | 26-09-2003 23:18 | |
Muziek |
Albums voor 2003 knivesout | 79 | 20-01-2003 16:00 |