Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nu moet ik eigenlijk wel lachen om dat ding.
|
Kiezen tussen deze twee klojo's..
het wordt wel moeilijk hoor... Hoewel Friso een enorme hufter is en dus daar gigantisch aan punten wint.. en super irritante wedstrijdjes organiseerd om vervolgens de deelnemers weer af te zijken.. Hebben we aan de andere kant eXo. Die wel een hele grote loser is die door zijn vriendin gedumpt is en er nu als een gay met roze haartjes bij loopt. Dat verdient ook weer punten.. Ik denk dat de doorslag toch wel geeft dat men denkt dat ik op eXo flieft ben.. en roddels en waanideeën dienen gevoed te worden.. Ik stem eXo! Volgende keer bij mij eXo darling? *fout knipoogje geef*
|
is het jullie wel eens opgevallen dat ik de latste tijd nauwelijsk mesen afgezeken heb?
pfffffff de mensen die gister de reden hadden 'want hij zeikt mensen af' zeggen nu 'het zeiken wordt afgezaagd'. misschien wordt het tijd voor een change of rule hier. kom met een originele reden, anders telt je vote niet mee. 14-17 voor exo op dit moment. ik wordt vervelend van deze finale.
Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
n beetje de regeltjes veranderen omdat je anders verliest.. ![]() no offense...maar t is een beetje zwakjes...marjah
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelegenheidspolitiek is een zonde. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Exo -> Hij luistert naar goeie muziek! (Osdorp posse, Bob Marley)
hij werkt in de thuiszorg, das koel mensen in de zorg sector zijn sociale wezens, dat is koel. Het was een moeilijke keus, metname omdat mijn "coolste forummer" er niet bij zit.
|
Ik had de opmerking geplaatst en had verwacht , dat als ik terug kwam , dat ik veel reacties erop kreeg.
haha. ik verander de regels ook niet, maar de reacties zijn zeker leuk om te lezen. Het klonk inderdaad als een klaagzang, maar dat was absoluut niet zo bedoeld. ik zal volgende keer (zoals lennart zei) smileys neerzetten om mijn gevoel wat meer naar voren te drukken. Trouwens, in de vorige rondes werden regels al aangepast. en ik ging er overigens van uit dat ik mijn meerdere moet erkennen in exo, en dat vind ik niet erg, hij zit er al vrij lang en ach 'tis een forum'. Lennart: Ik geloof dat jij nog meer gestemd heb dan mij, ik stem al niet meer, ik vond het bij de kwartfinales al saai, maar maakte het maar af. En ik meen me een quote te herinnerne van je op msn 'iedereen vind het cool om populair te zijn'. Ik weet niet of dat zo is, maar goed. kop houden. En snees: het betekent eigenlijk niet zoveel voor me. Als je wint betekent het 'zoals tsasil treffend omschreef op msn' dat je de grootste online loser bent ![]() Ik werd alleen beetje ziek van hele tijd zelfde commentaargeouwehoer, leek wel alsof iedereen elkaar napraat, en daarnaast wordt ik gewoon vervelend vandaag van alle lamlendigheid. Lucht clear? ok.
Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
om bovenstaande reden en exo zoekt crossroad met steve vai erin ![]()
|
|