![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik had er geen last van, ik ben avontuurlijk aangelegd. Bij mij was het eerder andersom
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Sorry voor de update...
Ik wilde even zeggen dat jullie helemaal gelijk hadden... ![]() Ik vond het, net als *marinn*, behoorlijk eng... Maar mijn vriend was ontzettend lief, en hoe hij deed heeft me toch wel geholpen me er een beetje overheen te zetten... Ik heb hem nu dus voor de eerste keer afgetrokken... En ik moet zeggen, het is nu in ieder geval een stukje minder eng... Dus: tnx voor de tips allemaal! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat komt vanzelf
![]() Volgens mij is dit meestal het verhaal in een relatie. Dat de man de eerste stap zet als zij er klaar voor zijn, en de vrouw als zij er klaar voor is. Vervelende is dat er veel mannen zijn die denken dat als ZIJ er klaar voor zijn, dat de vrouw het dan ook is |
![]() |
|
neem maar van mij aan dat echt heel veel meiden dit probleem hebben.. ik had het er een tijd geleden met een vriendin over die het ook niet durfde.. nu ik het 'geprobeerd' heb valt het mee.. hij kan misschien zijn hand over de jouwe leggen en dat hij het dan voordoet ofzo.. zo heb ik het tenminste geleerd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren" Verwijderd | 109 | 10-10-2016 10:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
vingeren na het aftrekken Anoniiem | 12 | 28-11-2011 19:58 | |
Seksualiteit |
Hem aftrekken? GoTeamJacob! | 22 | 14-09-2009 15:46 | |
Seksualiteit |
Pijpen en aftrekken eng? Flowerless | 134 | 02-03-2006 21:24 | |
Seksualiteit |
vingeren en niet klaarkomen rosayet | 10 | 30-07-2003 21:34 | |
Seksualiteit |
Ik snap iets niet... Some | 16 | 31-05-2003 21:58 |