Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 15:45
Shade
Shade is offline
castreren zonder het allemaal dicht te maken, dood laten bloeden, zout en zwavelzuur strooien.
Dat is eigenlijk nog te goed voor hem

Maar aangezien het gerecht allemaal mietjes zijn die veel te goed zijn voor dit soort monsters zal het maar levenslang zonder enige kans op eerdere vrijlating moeten zijn. En dit keer in een goed beveiligde gevangenis....
Oud 29-06-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 29-06-2003 @ 16:45:
castreren zonder het allemaal dicht te maken, dood laten bloeden, zout en zwavelzuur strooien.
Dat is eigenlijk nog te goed voor hem

Maar aangezien het gerecht allemaal mietjes zijn die veel te goed zijn voor dit soort monsters zal het maar levenslang zonder enige kans op eerdere vrijlating moeten zijn. En dit keer in een goed beveiligde gevangenis....
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:17
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
fiepje schreef op 27-06-2003 @ 16:00:
z'n armen en benen dr af halen... net als zijn hele klokkenspel, dan zout, VEEL zout dr over heen gooien!!!

+

Citaat:
[B]Of in een bad met zwavelzuur gooien.[B]

in die volgorde he hehehe
Oud 30-06-2003, 11:35
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Net alsof hij echt berecht word ja.
Hij zit in een cel met alle luxe komaan.
Die klootzak kan niet hard genoeg gestraft worden.
Oud 30-06-2003, 19:10
AlcoHooL
AlcoHooL is offline
Geen straf is voor die man hoog genoeg vind ik, publiekelijk martelen. Iedereen die behoefte heeft om er naar te kijken kan dat. Hij heeft zoveel mensen pijn gedaan dan mag dat nu ook andersom. Die man heeft totaal geen bestaansrecht meer. Ziek in t hoofd !
Oud 30-06-2003, 19:17
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-06-2003 @ 21:54:
Medicijnen die z'n zaadballen doen inkrimpen Gaat wel erg in tegen mijn principes, maar dat schijnt vaker voor te komen bij pedofiliezaken. Er schijnen gerenommeerde juristen hiervoor te pleiten.
Zou hij niet meer lijden als zijn lusten gelijk blijven maar er geen meisjes zijn op wie hij die kan botvieren? Dat is immers de situatie in de gevangenis. Eigenlijk vind ik wel dat hij zo'n onmogelijk te bevredigen lust verdient
Oud 30-06-2003, 19:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 30-06-2003 @ 12:35:
Net alsof hij echt berecht word ja.
Hij zit in een cel met alle luxe komaan.
Die klootzak kan niet hard genoeg gestraft worden.
Dat je (misschien levenslang) je vrijheid kwijt bent, noem ik niet een luxe.
Oud 01-07-2003, 08:50
AlcoHooL
AlcoHooL is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2003 @ 20:42:

Ik ben een aantal keren in de gevangenissen hier in de buurt geweest, ze hebben daar : een tennisbaan, voetbalveldje,basketbalveldje. Krijgen elke dag het eten voorgezet etc. etc. En dat noem je geen luxe ? die mensen hebben het qua leefomstandigheden beter dan de gemiddelde uitkeringsgerechtigde. Als het aan mij ligt komt zo iemand op water en brood en wordt hij publiekelijk berecht. maar ja het zijn de middeleeuwen niet meer.
Oud 01-07-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
AlcoHooL schreef op 01-07-2003 @ 09:50:
Ik ben een aantal keren in de gevangenissen hier in de buurt geweest, ze hebben daar : een tennisbaan, voetbalveldje,basketbalveldje. Krijgen elke dag het eten voorgezet etc. etc. En dat noem je geen luxe ? die mensen hebben het qua leefomstandigheden beter dan de gemiddelde uitkeringsgerechtigde. Als het aan mij ligt komt zo iemand op water en brood en wordt hij publiekelijk berecht. maar ja het zijn de middeleeuwen niet meer.
Je snapt niet waar het om gaat. Het punt is niet de hoeveelheid luxe in die cellen (waarmee het overigens best wel meevalt), maar het feit dat je je bewegingsvrijheid kwijt bent. Als je iemand opsluit in het Hilton vindt hij dat de eerste dagen ook fantastisch, maar als hij er na een week uitwil en dat niet mogelijk is, krijgt hij er ook behoorlijk tabak van. En na een paar maanden is het gewoon een gevangenis.,
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 30-06-2003 @ 20:17:
Zou hij niet meer lijden als zijn lusten gelijk blijven maar er geen meisjes zijn op wie hij die kan botvieren? Dat is immers de situatie in de gevangenis. Eigenlijk vind ik wel dat hij zo'n onmogelijk te bevredigen lust verdient
Ja, eigenlijk wel En dan ook niet toestaan andere hulpmiddelen te gebruiken Handjes boven de dekens Marc...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:38
*Rupsje*
Citaat:
nare man schreef op 28-06-2003 @ 13:42:
Zoals Gatara zegt, ze hadden eigenlijk geen concreet bewijs tegen hem.
Maar er zijn toch nog twee meisjes die leven? Ik heb namelijk een keer een documentaire gezien over Laetitia, 1 van die meisjes. Zij zijn toch getuigen, is dat geen concreet bewijs?
(ik heb er geen verstand van hoor, ben nieuwsgierig)

Ik vind trouwens dat hij de doodstraf moet krijgen, zo iemand moet uit deze wereld worden geelimineerd, zodat hij nooit meer de kans krijgt om zoiets te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
*Rupsje* schreef op 01-07-2003 @ 20:38:
Ik vind trouwens dat hij de doodstraf moet krijgen, zo iemand moet uit deze wereld worden geelimineerd, zodat hij nooit meer de kans krijgt om zoiets te doen.
Kan dat niet als ie in een zwaarbeveiligde inrichting zit?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:43
The Crash Bash
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2003 @ 20:42:
Jamaar als je kijkt hoe ze in de cel zitten vind je dat moet kunnen al die luxe ze zijn gestraft dus moeten ze maar wat harder behandeld worden.
En ze zijn gestraft dus eigen schuld gewoon.
Oud 02-07-2003, 00:50
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 01-07-2003 @ 23:43:
Jamaar als je kijkt hoe ze in de cel zitten vind je dat moet kunnen al die luxe ze zijn gestraft dus moeten ze maar wat harder behandeld worden.
En ze zijn gestraft dus eigen schuld gewoon.

zoals nare man zegt doet de luxe er totaal niet toe. Het maakt de strafer echt niet aangenamer op lijkt me.

levenslang opsluiten in een cel, met uitzicht op de basisschool...

(ik hou van legale martelstraffen )
Oud 02-07-2003, 09:26
*Rupsje*
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-07-2003 @ 20:41:
Kan dat niet als ie in een zwaarbeveiligde inrichting zit?
Ik denk dat veel mensen dan nog steeds bang zijn. Ten eerste dat hij misschien na zoveel jaar vrijkomt of dat hij ontsnapt (is al eerder gebeurt...). En trouwens waarom zou de Belgische overheid zoveel geld aan hem uitgeven (ik neem aan dat levenslang in een zwaarbeveiligde inrichting wel wat geld zal kosten...)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
*Rupsje* schreef op 02-07-2003 @ 10:26:
Ik denk dat veel mensen dan nog steeds bang zijn. Ten eerste dat hij misschien na zoveel jaar vrijkomt of dat hij ontsnapt (is al eerder gebeurt...). En trouwens waarom zou de Belgische overheid zoveel geld aan hem uitgeven (ik neem aan dat levenslang in een zwaarbeveiligde inrichting wel wat geld zal kosten...)
1. De kans dat hij uit een zwaarbeveiligde tbs-kliniek komt is echt minimaal. Hij is ontsnapt uit een politiecel met een stel sukkelige veldwachters als bewakers, je kunt niet zeggen dat hij net zo makkelijk zal uitsnappen uit een zwaarbewaakte kliniek.

2. Overheden geven geld uit aan dure klinieken waar iemand een heel leven zit, omdat ze het menselijk leven iets onaantastbaars vinden wat niet in een financiële afweging het onderspit mag delven, hoeveel geld dat ook kost.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
*Rupsje* schreef op 02-07-2003 @ 10:26:
Ik zou eerder bang zijn van een overheid die wrede martelstraffen en doodstraffen uitvoert dan van een kneuzige Belg die in een inrichting met dikke muren plus beveiliging zit. Wat betreft het financiële aspect: dat heeft nare man al perfect weerlegt, maar ik wil er nog aan toevoegen dat een doodstraf duur is. Wat denk je dat een Death Row plus dodelijke middelen plus bewakers kost?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:00
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-07-2003 @ 14:07:
Ik zou eerder bang zijn van een overheid die wrede martelstraffen en doodstraffen uitvoert dan van een kneuzige Belg die in een inrichting met dikke muren plus beveiliging zit. Wat betreft het financiële aspect: dat heeft nare man al perfect weerlegt, maar ik wil er nog aan toevoegen dat een doodstraf duur is. Wat denk je dat een Death Row plus dodelijke middelen plus bewakers kost?
helaas heb ik geen concrete cijfers maar een deathrowmens is ongeveer net zo duur als een TBS-er.
Oud 02-07-2003, 14:49
The Crash Bash
Hij zit in een mooie cel met heel goed voedsel terwijl hij zijn slachtoffers opsloot in een kelder met alleen water en brood.
Oud 02-07-2003, 14:56
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 02-07-2003 @ 15:49:
Hij zit in een mooie cel met heel goed voedsel terwijl hij zijn slachtoffers opsloot in een kelder met alleen water en brood.
En dus moet de Belgische overheid zich maar tot zijn niveau verlagen?

En het gaat niet om de luxe die er al dan niet is, maar om het feit dat je je vrijheid kwijt bent.
Oud 02-07-2003, 14:59
The Crash Bash
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-07-2003 @ 15:56:
En dus moet de Belgische overheid zich maar tot zijn niveau verlagen?

En het gaat niet om de luxe die er al dan niet is, maar om het feit dat je je vrijheid kwijt bent.
Dat zou er nog moeten bijkomen dat hij vrijheid krijgt nee die gast moeten ze gewoon afmaken op dat punt is amerika wel goed met de doodstraf.
Als ze iets te ergs gedaan hebben direct afmaken want ze beginnen toch opnieuw daarna.
Oud 02-07-2003, 19:42
Verwijderd
Als het zo ernstig is wat ze hebben gedaan, blijven ze hun hele leven vastzitten. Is het niet in de bajes, dan is het wel in het gesticht.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:49
Martian
Martian is offline
Citaat:
Tampert schreef op 02-07-2003 @ 01:50:
levenslang opsluiten in een cel, met uitzicht op de basisschool...

(ik hou van legale martelstraffen )
Oud 03-07-2003, 17:30
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-06-2003 @ 16:16:

Toen is hij ontsnapt, gepakt en daarvoor veroordeeld (ontsnapping is in België blijkbaar een strafbaar feit, ik geloof niet dat het Nederlandse recht iets dergelijks kent. Wie het tegendeel wil beweren, graag).
Volgens mij (en dat kan dus ook niet kloppen maar ik ben te lui om het na te zoeken) is hij toen niet veroordeeld omdat hij probeerde te ontsnappen maar omdat hij geweld tegen een agent gebruikte of daarmee gedreigd heeft.
Reageren

Regels voor berichten