Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
+ Citaat:
in die volgorde he ![]()
|
Geen straf is voor die man hoog genoeg vind ik, publiekelijk martelen. Iedereen die behoefte heeft om er naar te kijken kan dat. Hij heeft zoveel mensen pijn gedaan dan mag dat nu ook andersom. Die man heeft totaal geen bestaansrecht meer. Ziek in t hoofd !
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben een aantal keren in de gevangenissen hier in de buurt geweest, ze hebben daar : een tennisbaan, voetbalveldje,basketbalveldje. Krijgen elke dag het eten voorgezet etc. etc. En dat noem je geen luxe ? die mensen hebben het qua leefomstandigheden beter dan de gemiddelde uitkeringsgerechtigde. Als het aan mij ligt komt zo iemand op water en brood en wordt hij publiekelijk berecht. maar ja het zijn de middeleeuwen niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik heb er geen verstand van hoor, ben nieuwsgierig) Ik vind trouwens dat hij de doodstraf moet krijgen, zo iemand moet uit deze wereld worden geelimineerd, zodat hij nooit meer de kans krijgt om zoiets te doen. |
![]() |
||
Citaat:
En ze zijn gestraft dus eigen schuld gewoon.
||
Citaat:
zoals nare man zegt doet de luxe er totaal niet toe. Het maakt de strafer echt niet aangenamer op lijkt me. levenslang opsluiten in een cel, met uitzicht op de basisschool... (ik hou van legale martelstraffen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Overheden geven geld uit aan dure klinieken waar iemand een heel leven zit, omdat ze het menselijk leven iets onaantastbaars vinden wat niet in een financiële afweging het onderspit mag delven, hoeveel geld dat ook kost. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En het gaat niet om de luxe die er al dan niet is, maar om het feit dat je je vrijheid kwijt bent.
||
Citaat:
Als ze iets te ergs gedaan hebben direct afmaken want ze beginnen toch opnieuw daarna.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dutroux Donald Duck | 234 | 06-07-2004 20:39 | |
De Kantine |
Welke wereld gebeurtenis vond jij vandaag belangrijk? Verwijderd | 171 | 24-06-2004 14:49 | |
Israël-Palestina Topic [2] naam onbekend | 193 | 05-03-2004 16:14 | |
Waar moet Saddam berecht worden? Luego | 139 | 03-01-2004 23:08 | |
Soetkin Collier psyche | 17 | 23-02-2003 09:49 | |
De Kantine |
seksueel misbruik - wat voor straf? x-spekkie-x | 74 | 16-01-2003 09:44 |