Advertentie | |
|
![]() |
|
Nickname: Tja weet ik ook eigenlijk niet waarom, tja t das ook de eerste letter van mijn voornaam
Avater: Dat is Yoda natuurlijk, de allercoolste film personage ooit Signatuur: Bij gebrek aan inspiratie
|
Bellenblaas: ik wilde een nieuwe nickname (vorige was Poohbear) en ik kon niks verzinnen en toen heb ik het woordenboek opengedaan en het eerste woord gekozen dat me aansprak.
Avatar: Is een foto uit Brazilië en ik was 'm net aan het bekijken toen ik een avatar moest kiezen en aangezien ik het een super foto vond, heb ik die meteen maar gekozen. Signatuur: Is een regel uit het lied 'Come away with me' van Norah Jones dat ik een geweldig lied vind
|
Naam: een paar jongens uit mijn oude klas noemden mij vanaf de 2e Annééé in plaats van Anne. Dat was mijn officiële nickname, en daarom heb ik me zo ook maar aangemeld.
![]() Avatar: dat is Alex Kingston, ook wel bekend als Elizabeth Corday in ER. Sig: ik doe mee aan de ER-scholieren.com versie en ik ben Elizabeth Corday. ![]()
|
Verwijderd
|
lol @ anneee
![]() nick: zo word ik al een paar jaar genoemd door mijn vrienden en nahjah bijna iedereen gaat dat over nemen... als ik me voorstel zeg ik meestal ook, ik ben fiepje ipv ik ben sandra... gwoon aangewend ofzo ![]() avatar: kwam m ergens tegen en vond m wel cool, beetje evil zo ![]() sig: nahjah je moet iets ![]() |
![]() |
|
Nick: Tja. Sinds ik merkte dat er steeds meer
mensen waren die beta konden schrijven zonder spelfouten, vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe. Avatar: Pfrt. Op de 1 of andere manier komt die toch elke keer weer terug.. Sig: Je kan vallen tot je een ons weegt, maar wat komt daarna? Het vallen is het probleem niet. Het is het neerkomen... **KIP**Ik ben Beta.**LJ:~delani Deel 1: lmd Deel 2: DK-verkiezingen Deel 3: zie nick Deel 4: jaa... ![]()
|
naam: mijn naam in het elfs, maar ik ben 'm zat...
av: ik ben meryl cassie/ebony fan, en ebony in de tribe forum familie sig: al mijn claims en dingen waar ik lid van ben sg: scooby gang fwc: faith worshippers club? ik weet het al nieteens meer ![]()
|
Verwijderd
|
Nickname: WooF, tsja, moest toch wat hebben, en dit was het eerste woord wat ik voor me zag *staat op een fotolijstje naast mn PC*
avatar: Pluk! Jeugdsentiment. een mede-forummer had Elmo dus ik dacht: gooi dr ook wat kinderpret in signature: Like a bridge over troubled water - Simon & Garfunkel. is mn favo lied en ben fan van ze. |
![]() |
|
Naam: Koosnaampje van mn Franse (ex)vriendje
Sig: gewoon grappig Avator: Ik, terwijl ik net geschopt word (maar heb wel terug geschopt hoor ![]()
|
Verwijderd
|
*zucht*
het is maar goed dat ik nu een goed humeur heb maar anyway.. mn naam is dus een combi van 4 woorden uit mn engels so boekje... dynamic, profit, consumer en application mn ava is ontstaan omdat Marcade (een forummer hier ja) zei datie aan een hertje moest denken toen hij aan mij dacht.. dat hertje werd al snel bambi.. we hebben heel veel bambi plaatjes opgezocht maar dit is em geworden.. overigens denk ik erover mijn ava binnekort te veranderen in de ava die ik nu ookal op ll.com heb (zelfde nick daar), een plaatje van sylvester, omdat een jongen mij vroeger altijd zo noemde mijn sig is ontstaan uit de 'wat vind je van de naam , sig en ava van de persoon boven je' toppics., de ava en de naam had ik altijd in 1 keer gezien. voor de sig moest ik steeds terugkijken en aanpassen.. dat werd ik zat.. en toevallig was ik opzoek naar een nieuwe sig, dus ja.. zo is deze sig geborenq |
![]() |
|
naam: checko bijnaam die ik ooit eens van vrienden kreeg, omdak zo'n tijd had dak nogal vaak check zei en ik marco heet..dus check + co...is geworden tot checko
avatar: ik achter de webcam...vond esther een mooie poster signature: mooie latijnse spreuk, geeft lekker gevoel & esther omdak van dr hoe en ze me vriendinnetje is |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naam: Weer dat hele verhaal.
![]() Later ging ik samen met Qimm een site maken en moesten wij allebei een online naam hebben (want stel je voor dat iemand je echte naam weet ![]() Avatar: Dat is Lynn, een personage van mij. Half demon, in het eerste verhaal kan ze zelfs veranderen in een vuurdraak. Dit is haar in haar half-demon vorm, met vleugels, rood haar, groene ogen (moest dat eigenlijk niet geel zijn? Hm ![]() ![]() Sig: * I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it * // * member of Evil Brains Anonymous * // * gaat trouwen met JustJohan * Nou ja, ik geniet dus van mijn krankzinnigheid, ben lid van de Evil Brains Anonymous (N00dles en Qimm zijn onder andere ook lid. Iedereen die lid wil worden en kan aantonen dat hij een Evil Brain heeft, mag dat) en ik ga trouwen met Just Johan, in de herfst. Eigenlijk wil ik die 'is tegen de verengelsing' ook nog in mijn sig, maar ik weet niet of dat mag ![]() |
![]() |
|
Nick: Ik heet Dana maar vrienden en mensen om me heen noemen me meestal Daantje, die was al bezet terwijl ik nog nooit iemand heb gezien hier met die nick dus toen heb ik mn geboortedatum er maar aan vast geplakt.
Avatar: Abby van ER, ben ik wel een beetje fan van en ik doe ook mee aan de Forum-ER Sig: Ik heb een hekel aan egoistische mensen die alleen maar aan zichzelf denken.
|
![]() |
Nick: had ik altijd al op ICQ, hoe ik eraan gekomen ben weet ik eigenlijk niet echt. Wel weet ik dat ik een naam wilde die zowel in het Nederlands, Frans en Engels uitspreekbaar was, doordat ik in die tijd nogal veel met Amerikanen chatte en doordat ik Frans een mooie taal vind/vond. En m'n nick moest een betekenis hebben. Iedereen is uniek, ik ben niet meer uniek dan anderen. (Toen, in '96 of '97 ofzo, was het nog niet zo'n trend om 'anders' te zijn)
Sig: komt uit Sunrise van Simply Red. Is sowieso een lekker liedje en dat stukje tekst is speciaal bedoeld voor de jongen waar ik een beetje gek op ben. Ik zie hem zo'n beejte 1x in de week en elke keer hoop ik dat we de volgende keer bij elkaar zijn. En ik heb geen ava, omdat ik nog steeds geen ava gevonden heb waarvan ik denk 'ja dat is het'. En ik vind het wel lekker rustig zo..
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 11:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nick -> Mjah, als je m'n naam snel uitspreekt krijg je dat ongeveer. Gebruik ik al jaren.
Avatar -> Day Of The Tentacle, een van de lolligste adventure games ooit. Signature -> Titel van een ep van American Nightmare. Eerlijk gezegd zonder diepere betekenis, meer in een loze bui toen ik weer eens belachelijk verbrand was... ![]() |
![]() |
|
naam: ik heet Heleen, maar word vaak Helena genoemd. Bepaalde mensen vinden het ook nog eens 'leuk' om er Miss voor te zetten, vandaar mn naam
ava: ik ben weg van vlinders, en mn vorige ava had ik al n hele tijd sig: tja, zo zie ik t nou eenmaal... Het is voor iedereen wel eens moeilijk, maar je moet zien te overleven.
|
mijn ava is intussen veranderd in de voorkant van de pulp-cd this is hardcore. waarom? die draai ik ineens veel. lekker album hoor!
voor mijn naam en sig verklaring verwijs ik u naar een eerdere post van mij in dit topic
|
nick: aangezien mijn vriendinnen en ik een beetje Lotr-fan zijn (en ikke legolas a.k.a. Orlando Bloom heel leuk vond) hebben ze mij Bloompje genoemt.... maar ik gebruik hem nu alleen omdat ik het een leuke naam vind....
Avatar: die had ik nog van een ander forum... daar zat ik samen met een vriendin onder 1 naam. vandaar ook die DAS (Dark Angels) Sig: ik had toen ruzie met mijn ouders.. ![]()
|
Nickname: tsja als je het omdraait
Avanter: zwarte panters de mooiste dieren op aarde, die sigaar heeft er weer niets mee te maken SIg: Tekst van 2pac- Keep ya Head Up, en die tekst is zo goed en deze regels geven het weer hoe ik het ook zie.
|
Nick: mijn vader noemde me toen ik heel klein was (nu nog steeds soms eigenlijk) Kruimeltje, gewoon om mijn afmetingen. Het was de schattigste nick die ik had en het klonk voor de verandering eens niet eng, dus ik heb maar Kruimel ingevuld.
Avatar: Kasumi uit het spel Dead or Alive. Eén van mijn beste vrienden is daar helemaal fan van en hij zat constant erover te beppen. Hij gaf me een link naar 1 of andere site ervan en toen ik die zag vond ik Kasumi meteen helemaal geweldig. Dus toen nam ik haar plaatje maar als avatar. Maar misschien ga ik hem binnenkort weer veranderen naar een Love Hina character of iets anders. Sig: heb ik al jaren (nee, ik ben nog geen jaren lid, maar overal waar ik kom heb ik die sig). Ik heb die uitspraak ooit ergens gevonden en ik vond hem perfect bij mij passen, dus ik heb hem overal maar gebruikt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() enne ikzelf: tjsa. Ik moest wat verzinnen. is Tampert geworden avatar: Leve de ironie! sig: tsja allemaal meuk die nergens op slaat + mijn contactgegevens als iemand me wil bedreigen omdat ik een fout heb gemaakt oid
|
Naam: is wel bekend denk ik
Ava: Dago, wordt tijd voor verandering denk ik sig: past niet ![]() edit: dus maar een andere genomen deze uitspraak deed George W. Bushin gesprek met de Zweedse Minister-President Goram Persson, niet beseffend dat de camera van een rechtstreekse uitzending nog liep
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 15:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nick;
Andijvie... mja, ik heet Andrea. Wilde een nieuwe nick en daar moest iets van mijn naam in, dat werd An. Vervolgens zag ik op tv een wedstrijd schoonspringen.. Anduik... Andive! Hmm, Andijvie! ![]() Avatar; Een foto van een één eiïge tweeling nog ongeboren, de een sabbelt aan de neus van de ander ![]() ![]() Sig: Hmm, stond op m'n flesje spa, 'k vond het wel toepasselijk ![]() |
![]() |
|
Naam: Tsja...qua stijl licht geinspireerd door (de nick) Morgan C. Hoax. Verder weet ik niet meer hoe ik erop gekomen ben
![]() Sig1: Quote van Jon op de vraag hoeveel hij met die banners op s.com verdiende... Sig2: Slaat op DK-verkiezingen Avatar: Logo van het Spacing Guild uit Dune (filmversie).
||
Citaat:
![]() Nick: een déjà-vu (je weet het wel uit the matrix deel 1...) is de ervaring dat het net lijkt alsof je iets zo al precies eerder hebt meegemaakt. Het kan altijd en overal gebeuren. Sommige mensen hebben er veel 'last' van (vooral jongere mensen) en anderen helemaal nooit. Ik vond dat mysterieus en heb dat als nick gekozen 4 jaar geleden ofzo. Ava: dat de smoel van mn broer gemaakt toen ik net mn webcam had. Beetje bewerkt en nu ist dit ![]() Sig: tsja.... ![]()
||
Citaat:
|
Nick: cHa0s, mja.. de eerste nickname die ik online had. en het woord chaos omschrijft mij en m'n leven nog steeds redelijk goed
![]() Avatar: The Misfits, lijkt me duidelijk. ![]() Signature: p00ptr00p, tja. p00p. De daaropvolgende zin is uit Fear & Loathing in Las Vegas, vind 't een mooie zin. en cha0s999 (met 'n nul ipv een o, net als m'n nick hier.) is m'n username @ LJ.
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 17:40. |
![]() |
|
|