![]() |
||
Citaat:
en ik mag jullie toch zielig vinden omdat jullie zoiets doen? als je complimentjes wil,haal het dan ergens anders ipv met je borsten op i'net te gaan staan...
||
Citaat:
![]() Heb jij hier al complimentjes gezien buiten "geil" of dat soort dingen? sorry hoor,maar daar kick ik niet op. en tuurlijk mag je dat zielig vinden,maar hou dat dan voor je, en kom hier niet zeiken. |
![]() |
||
Citaat:
en ik voel me niet beter dan hem,ik doe gewoon de moeite niet om op zo iets doms deftig te reageren... en als ik wil zeiken,mag ik zeiken,ik geef gewoon mn eigen mening,kan je dr niet tegen,jammer voor jou ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En je voelt je wel te goed, dat is goed af te leiden uit je commentaar ("en als ik wil zeiken,mag ik zeiken" ![]() En ja,ik voel mij heel stoer hoor,nu hier een foto staat, plies meid, kom dan niet op een seksualiteit forum, je bent e rnog niet klaar voor ![]() we doen dit gewoon voor de lol, punt. verneuk dit topic nu niet, de rest vond het een leuk idee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() tuurlijk dat ik nog niet klaar ben voor een sexualiteitsforum,daarom dat ik al maanden op ll.com zit,waar ze ook sexualiteit hebben,maar waar zo geen zielige topics voorkomen... en voor de lol?wie zet er nu voor de lol zn borsten op een forum? en vind het eigenlijk wel erg dat je niet eens tegen wat kritiek kan,zonder me al te beschuldigen dat ik me te goed voel en dat ik er niet klaar voor ben...
||
Citaat:
Ik kan tegen kritiek, ik zei gewoon dat je moest beargumenteren, en daarna heb ik gewoon verdedigd wat je zwart maakte. En sorry dat ik je beschuldigde voor te goed voelen, maar je reactie op wat FO_ol zei (iets dat als grapje bedoeld was,en dan nog bijna letterlijk uit jou mond (vingers) komt) was nu niet bepaald vriendelijk ![]() Ga op een ander topic zeuren, er zullen er genoeg zijn die onder je niveau liggen,hier op seksualiteit. en voor de laatste keer, laat het nou gewoon, ok,jij vind het zielig, wij vinden het een leuk idee, punt. kom hier dan ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ben ik de enige die het opvalt dat de enige die echt in een wet t-shirt staat fruitvliegje zelf is?
Zo kan ik natuurlijk ook winnen he! Valsspeler ![]()
||
Citaat:
ik poste als eerst 'n foto |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
owww wat liev ![]() ![]() Bedankt ![]() Wanneer sommige jongens dan andere meiden dan ook leuk vindne is het meteen van MIAAAUUWWW!!!!! Dat mag niet, niet eerlijk, want ikkuh is knap. Ga hier nou niet tegenin, want aan je reacties te zijn en die foto's weet ik genoeg. Na redelijk wat shit (en mn fijne ouders die zo aardig zijn om dominee te worden en veel mensen kennis te hebben en dat aan mij over te dragen (LOL ![]() Dat soort meiden stoppen niet wanneer ze het worden gevraagd. Die moeten altijd hun gelijk krijgen. Ook willen ze ondertussen een sekssymbool zijn voor al die gozers daar en vinden anderen meteen slet terwijl ze gewoon inderdaad een geintje maakt. Als iemand zegt dat ze gewoon aan het geinen moet je dat accepteren en niet zo irritant zeggen dat het niet zo is en gewoon aandacht wil...... De pot verwijt de ketel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij zo dom denkt mij te kennen en waar ik door heen ben geweest is dat jou probleem. Ik weet wie ik ben en wat ik kan.... Hoef ik jou voor jou niet belangrijke commentaar niet bij te hebben (hee zo kan het ook ![]() Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
en on topic: bah al gestemd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
awwww ik flamede bijn terug ![]() ![]() Dom? Jij kent mij niet. Ik zeg niet dat ik haar ken, ik zet haar gewoon in een zelf gemaakte groep.. ja voor dat soort mensen maak ik groepen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iets makkelijker te lezen zinnen, met af-en-toe een entertje zou geen kwaad kunnen I suppose ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: ik stemde op jou ![]() (zal vanavond is een foto maken voor wet boxershort mischien volgen er dan meer want echt veel animo is er niet geloof ik....)
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 18:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en, ik spam ook best veel ![]() ![]() |
![]() |
|
|