Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ben jij toevallig heel erg klein? want dan zag ik je ![]() en er was nog een meisje dat iets tegen me zei. maar ik weet niet wie dat nou was. wie was dat? ik verstond je overigens niet dan ![]() radioheadd: geweldig. zanger van depeche mode: oeh. hm heb ik interpol dan gemist? :\ k stond ook op a3. geen forummers gezien.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Humo is het bekendste, meest gerespecteerde en beste tijdschrift (vooral rock-tijdschrift) van België. Werchter komt vooral door hen tot stand. Trouwens, dat je ketchup vraagt, en curry krijgt, da's niet normaal hoor, da's niet typisch Vlaams ![]() En er is een verschil tussen een curryworst en een frikandel ook hoor, maar ja who cares, zolang het maar vettig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik vond het een hele geslaagde werchter-versie; heb een hele leuke nederlandse band leren kennen, zuco 103 , echt leuke sfeer, beetje dansen, vree leuk. R.E.M was prachtig, net als Skin, Xzibit, en 2 many dj's. Heb ook enkele leuke nederlandse mensen leren kennen op de camping (B0). Ik heb helemaal niets van klachten, prachtig weer, dichte camping, leuke sfeer, ook makkelijk naar huis geraakt dankzij de lijn... Super ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben alleen zondag geweest( jammergenoeg).
Das Pop was leuke opener. De La Soul,heel vooraan, goeie sfeer,liedjes niet zo bekend maar veel interactie met het publiek dus OK. Wat rondgelopen, stukske van Tom MCrae meegepakt. The Cardigans waren ok,stukken beter dan op pinkpop( wa zong da mens toen vals). Toen Cypress Hill....heel vanvoor...niet normaal..moshpit...gekke mensen.Onvergetelijk. Der stond een vent langs ons,knalstoned,zijn broek helemaal afgezakt,bos schaamhaar stak leuk uit... Na Cypress Hill effe uitgepuft en goed plekske voor Moloko gezocht. Die waren GEWELDIG!!! Sfeer,muziek,zang...alles prima. Coldplay was vaak kippevelmomenten en REM was een waardige afsluiter, alleen da kutmens wa tijdens Everybody Hurts effe de boel verstoorde. Werchter was Super(voor mij althans)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() werchter was echt zo cool alleen was het extreem warm, veel gelachen om allemaal vage aangeschoten mensen. er lag een logboek werchter 2003 op straat --> een dronken iemand met een t-shirt over zijn hoofd ![]() hoogtepunten skin moby coldplay(dat briefje op de piano ![]() supergrass verder waren de wc's extreem ranzig en de douches extreem koud maar dat was wel lekker opzich. jaah het was in 1 woord geweldig |
![]() |
|
Verwijderd
|
metallica was het geweldigst. bjork was ook superlief, bij radiohead viel ik bijna flauw maar het was wel vet verder geloof ik. thom yorke is eigenlijk wel cool
![]() ![]() |
![]() |
|
op www.rockwerchter.be staan erg mooie fotos
|
![]() |
|
Verwijderd
|
muahah idd de dixi's waren best schoon hoor, behalve die keer toen ik moest na iemand die net een grote boodschap had gedaan maar goed.
Je gaat toch ook niet op de bril zitten ofzo als meisje zijnde dus wat boeit het dan of de wc schoon is. Had ook de p-mate geprobeerd, ook wel handig als je een vuile dixi hebt maar ja dan moet je weer verplicht in de pot kijken enzo, dus ook niet zo handig. jaja zeer boeiende shit. AFI clip was net op mtv, wat een rukvideo trouwens muahah computer poppetje erin hoelame. maar goed ik lul ik heb net een hele zak chips op dus moet de calorieen effe verbranden door 100 typebewegingen per 30 seconden te maken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond 't trouwens echt goed geregeld. Genoeg pishuisjes, douchegelegenheden en we hebben maar èèn keer in de rij voor de inkom (haha) gestaan; dat was op donderdag. De schijthokken werden vaak schoongemaakt en ze deelden gewoon wc-papier uit bij de Dixie's. Echt prima georganiseerd, vèèl beter dan Pinkpop.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
Rock Werchter 2005 Help Valentijn | 500 | 24-06-2005 17:48 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
Muziek |
loistertopic Verwijderd | 246 | 05-07-2003 13:27 | |
Muziek |
Geen treinverkeer na afloop Rock Werchter ikleef | 33 | 21-06-2003 16:45 |