Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2003, 18:23
AngelLena
AngelLena is offline
Je hond sla je nooit want die heeft respect voor jou, je vriendin sla je de laatste tijd om de haverklap omdat zij zo lief is om je al die keren te vergeven, de moeder is van je kind en het per ongeluk 1 keer zelf heeft gedaan om jou terug te pakken? En terwijl jij haar slaat laat zij ook nog eens over zich heen lopen? Jij hebt geen respect voor haar bedoel je. Als iemand het recht zou hebben om te slaan zo onderhand(dat heeft niemand, onder geen enkele omstandigheid, maar stel dat dat wel te regelen viel), is zij het wel!

Als je dat bij je hond zou doen was je nu dood geweest... Een beetje normale hond pikt dat niet en grijpt je naar de keel of ergens anders als je begrijpt wat ik bedoel, en dat laatste zou helemaal geen slecht idee zijn voor jou. Loop je tenminste eens een keer niet achter je lul aan. Je hebt al gemerkt dat dat ding voor jou niks dan ellende brengt.

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 18:26.
Advertentie
Oud 28-06-2003, 18:28
AngelLena
AngelLena is offline
Dank u dank u! Ik kan me eindelijk ook eens afreageren. Door dit geouwehoer krijg ik meteen de kokende woede weer terug die ik kreeg toen mij zelf iets aangedaan werd, en toen iemand het bij mijn beste vriendin flikte om haar te slaan toen ze het uitmaakte... Die lag dus bijna in het ziekenhuis toen hij mij tegenkwam...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:18.
Oud 28-06-2003, 18:29
Spydogez
Spydogez is offline
Laten we anders gewoon niet meer reageren als hij zichzelf niet eens serieus neemt
Oud 28-06-2003, 18:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 19:28:
Dank u dank u! Ik kan me eindelijk ook eens afreageren. Door dit geouwehoer krijg ik meteen de kokende woede weer terug die ik kreeg toen mij zelf iets aangedaan werd, en toen iemand het bij mijn beste vriendin flikte om haar te slaan toen ze het uitmaakte... Die lag dus bijna in het ziekenhuis toen hij mij tegenkwam...
Forumbazen horen hun gevoelens nou echt buiten schot te laten.

Stel dat die echt verkracht is door zijn stiefvader. Dan is zijn hele werkelijkheid zo enorm getwist en anders dan bv. die van mij en jou. (die van jou twijfel ik soms nog wel, sinds je dooie katten ziet rondlopen). Voor hem is het gewoon semi-normaal geworden, dat slaan en dat neuken, door zijn jeugd.

Denk je dan echt dat dit gezeur en gescheld van alle vrouwen iets helpt? Hij heeft hulp nodig ja.

Als alles echt zo is als die verteld, sorry, maar jij, ik, niemand kan zich *echt* voorstellen hoe hij is. WIJ zien in dat het fout is, maar ZIJN werkelijkheid is anders dan de onze vanwege zijn slechte jeugd.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:20.
Oud 28-06-2003, 18:31
Marcade
Marcade is offline
Echt waar. Ik word een beetje boos.

Ik zie hier veel mensen van het type, 'laten we iemand ophangen nog voordat die goed en wel veroordeeld is door een rechter'.

Je weet wel, dat oppervlakkige type.
Oud 28-06-2003, 18:32
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 19:29:
Forumbazen horen hun gevoelens nou echt buiten schot te laten.

Stel dat die echt verkracht is door zijn stiefvader. Dan is zijn hele werkelijkheid zo enorm getwist en anders dan bv. die van mij en jou. (die van jou twijfel ik soms nog wel, sinds je dooie katten ziet rondlopen). Voor hem is het gewoon semi-normaal geworden, dat slaan en dat neuken, door zijn jeugd.

Denk je dan echt dat dit gezeur en gescheld van alle vrouwen iets helpt? Hij heeft hulp nodig ja.

Als alles echt zo is als die verteld, sorry, maar jij, ik, niemand kan zich *echt* voorstellen hoe hij is. WIJ zien in dat het fout is, maar ZIJN werkelijkheid is anders dan de onze vanwege zijn slechte jeugd.
Dat geeft hem nog niet het recht zijn vriendin af te ranselen om haar te bestraffen met zijn eigen fout...

Oud 28-06-2003, 18:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 19:32:
Dat geeft hem nog niet het recht zijn vriendin af te ranselen om haar te bestraffen met zijn eigen fout...
Nee maar wat als die er niks aan kan doen omdat hij last heeft van een psychische aandoening waardoor hij zijn woede niet kan beheersen.

Hij heeft er ECHT niet om gevraagd om verkracht en geslagen te worden door zijn stiefvader hoor.

Hij heeft er ECHT niet om gevraagd om zo'n brok aggressie te huisvesten hoor.
Oud 28-06-2003, 18:33
Verwijderd
Omfg.
Oud 28-06-2003, 18:34
Marcade
Marcade is offline
Jongens. Nu we het toch over honden hebben.

Als een hond zijn baasje halfdood gebeten heeft. Laten jullie hem dan ook gelijk inslapen?

Angel lena? Spydogez?

Oud 28-06-2003, 18:35
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 19:34:

Als een hond zijn baasje halfdood gebeten heeft. Laten jullie hem dan ook gelijk inslapen?

Angel lena?
Ik begon over honden... of telt mijn mening niet?

Oud 28-06-2003, 18:37
Spydogez
Spydogez is offline
De hond die zn baasje halfdood gebeten heeft mag officieel niet meer leven... dus, theoretisch: ja
Oud 28-06-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Omdat de hond dan al dusdanig verziekt is qua karakter dat je hem niet meer aan een ander baasje kunt toevertrouwen.

Het gevaar dat hij weer bijt is te groot. Honden reageren namelijk op situaties. Als zijn baasje hem altijd sloeg met de bezem heb je kans dat hij jou bijt omdat jij de bezem pakt. Ook al wil je de hond helemaal niks aan doen.

Weg ermee dus.
Oud 28-06-2003, 18:41
Spydogez
Spydogez is offline
Het kan aan mij liggen... maar ik zie het verband niet met ''Jij-jij''
Oud 28-06-2003, 18:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 19:32:
Inderdaad... Hoe misselijkmakend vertwist zijn jeugd ook is geweest, zelf weet hij dondersgoed dat wat hij haar flikt niet echt super is, zacht uitgedrukt. En aan de ene kant zegt hij dat hij er wat aan wil doen, en aan de andere kant vind hij dat hij het recht heeft om het wel te doen en komt met een stom argument als: mijn hond sla ik niet want die heeft respect voor mij...

En ik mag dan forumbaas zijn, allemaal prima, maar ik ben forumbaas op mystiek en niet hier, hier kan ik verder toch niets uithalen dan mijn mening geven (die hij blijkbaar graag wil horen) en ben ik gewoon een lid die ook gevoelens en emoties heeft net als ieder ander mens. Dus ook FB's.

En dat ik dingen zie die jij niet ziet geeft ook jou het recht niet om mij daarop aan te spreken in deze topic aangezien deze topic niet gaat over mij, maar over zijn gruwelijke misdaad tegenover dat meisje. Als je iets tegen mij hebt als FB-zijnde of als geestenziener, dan vertel je me dat maar op mijn eigen forum, op m&m of in een pm, niet hier.

Hij heeft er niet om gevraagd om verkracht te worden nee. Klopt helemaal en daar heeft hij hulp bij nodig net als ik dat had toen ik verkracht werd waar ik ook niet om had gevraagd of toen ik geslagen werd door mijn vader waar ik ook niet om had gevraagd, maar ik heb mijzelf nooit het recht gegeven om anderen daarmee op te zadelen, sterker nog, ik heb mij altijd voorgenomen om NOOIT zo te worden als diegenen die mij kwaad hadden gedaan. Maar die hulp zal hij zelf moeten zoeken en hij geeft aan zeer tegenstrijdig te zijn in dit soort adviezen, want hij wil hulp, maar hij wil geen hulp. Hij vind zelfs dat ie het recht heeft om zijn vriendin te slaan! Nou dan ben je erg ver heen, en dan hoef je van mij geen hulp meer te zoeken, dan komt de hulp naar jou toe in de vorm van mannen in witte jassen die je op komen sluiten in een gesticht waar hij zijn hulp krijgt en met een beetje geluk komt hij daar dan binnen het jaar weer uit en kan hij normaal omgaan met mensen. Als de berg niet naar mozes komt, komt mozes naar de berg luidt het gezegde. Ik vind het hier erg op van toepassing.

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 18:46.
Oud 28-06-2003, 18:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Angel lena? Spydogez?
Zekers gaat ie een spuitje krijgen. Die hond is dan al dermate ver heen dat het nooit meer goedkomt en dat het niet meer vertrouwd is om zo'n dier te houden of weg te doen.

Oud 28-06-2003, 18:46
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 19:42:
Inderdaad... Hoe misselijkmakend vertwist zijn jeugd ook is geweest, zelf weet hij dondersgoed dat wat hij haar flikt niet echt super is, zacht uitgedrukt. (...) Als de berg niet naar mozes komt, komt mozes naar de berg luidt het gezegde. Ik vind het hier erg op van toepassing.
Ik heb hier geen woorden voor... het is gewoon een reactie
Oud 28-06-2003, 18:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 19:46:
Ik heb hier geen woorden voor... het is gewoon een reactie
Dankjewel. Ik probeer echt niet mijn gelijk te krijgen, meneer met de losse handjes vraagt zelf aan zijn medeforummers wat ie moet doen, nou dat antwoord kan ie krijgen van ieder zijn visie en dus ook van die van mij. Mijn visie is misschien niet dezelfde als van een ander, maar dat betekent niet meteen dat ik niet mag gaan vertellen hoe misselijk dit geval mij maakt.
Oud 28-06-2003, 18:51
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 19:50:
Dankjewel. Ik probeer echt niet mijn gelijk te krijgen, meneer met de losse handjes vraagt zelf aan zijn medeforummers wat ie moet doen, nou dat antwoord kan ie krijgen van ieder zijn visie en dus ook van die van mij. Mijn visie is misschien niet dezelfde als van een ander, maar dat betekent niet meteen dat ik niet mag gaan vertellen hoe misselijk dit geval mij maakt.
Zeker, ik vind dat je gelijk hebt. Natuurlijk is het klote voor hem dat hij zo onnoemelijk slecht behandeld is door zijn (stief?) vader, dat is nooit goed te praten. Maar het is geen excuus.
Oud 28-06-2003, 18:52
Verwijderd
Jij-Jij kijkt teveel Jerry Springer...
Oud 28-06-2003, 18:58
Spydogez
Spydogez is offline
Alicia? Waar blijf je om deze onzin te laten kappen?
Oud 28-06-2003, 19:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 19:42:
Inderdaad... Hoe misselijkmakend vertwist zijn jeugd ook is geweest, zelf weet hij dondersgoed dat wat hij haar flikt niet echt super is, zacht uitgedrukt.
Hij weet het wel, maar hij heeft last van een gigantische lading weggestopte aggressie wat hij niet kan tegenhouden of die het nou wilt of niet. En zoiets kan behoorlijk verwarrend werken.

Citaat:
En aan de ene kant zegt hij dat hij er wat aan wil doen, en aan de andere kant vind hij dat hij het recht heeft om het wel te doen en komt met een stom argument als: mijn hond sla ik niet want die heeft respect voor mij...
Ik heb hem nergens zien schrijven dat hij, of zijn hond uberhaubt slaat, of dat hij vind dat hij het RECHT heeft zijn hond te slaan. Ik zie hem wel een vraagzin schrijven "mag je een hondje wel slaan?" dus hij weet ook dondersgoed dat je dieren niet mag slaan.

En hij is heus niet de enige die aggresief word als die zonder respect behandelt word.

Citaat:
En ik mag dan forumbaas zijn, allemaal prima, maar ik ben forumbaas op mystiek en niet hier, hier kan ik verder toch niets uithalen dan mijn mening geven (die hij blijkbaar graag wil horen) en ben ik gewoon een lid die ook gevoelens en emoties heeft net als ieder ander mens. Dus ook FB's.

Er staat hier net zo goed 'forumbaas' onder je naam. En forumbazen horen gewoon ter alle tijden, op elk forum, het goede voorbeeld te zetten. Oftewel, om te beginnen, nooit schelden of flamen. En forumbazen horen (zo) objectief (mogelijk) te werk te gaan.

Citaat:
En dat ik dingen zie die jij niet ziet geeft ook jou het recht niet om mij daarop aan te spreken in deze topic aangezien deze topic niet gaat over mij, maar over zijn gruwelijke misdaad tegenover dat meisje. Als je iets tegen mij hebt als FB-zijnde of als geestenziener, dan vertel je me dat maar op mijn eigen forum, op m&m of in een pm, niet hier.

Nee geen behoefte aan. Ik wilde alleen maar duidelijk maken ermee, dat jij ook 'last' hebt van bepaalde dingen die andere mensen niet kunnen begrijpen (of zien). Het is misschien in een andere vorm, dan opgekropte agressie, maar toch, het heeft jouw waarheid en visie op de wereld (denk ik) aangepast, op een manier, die de meeste mensen vreemd is.

Citaat:
Hij heeft er niet om gevraagd om verkracht te worden nee. Klopt helemaal en daar heeft hij hulp bij nodig net als ik dat had toen ik verkracht werd waar ik ook niet om had gevraagd of toen ik geslagen werd door mijn vader waar ik ook niet om had gevraagd, maar ik heb mijzelf nooit het recht gegeven om anderen daarmee op te zadelen, sterker nog, ik heb mij altijd voorgenomen om NOOIT zo te worden als diegenen die mij kwaad hadden gedaan.

jij bent niet hem.

Citaat:
Maar die hulp zal hij zelf moeten zoeken en hij geeft aan zeer tegenstrijdig te zijn in dit soort adviezen, want hij wil hulp, maar hij wil geen hulp. Hij vind zelfs dat ie het recht heeft om zijn vriendin te slaan! Nou dan ben je erg ver heen, en dan hoef je van mij geen hulp meer te zoeken, dan komt de hulp naar jou toe in de vorm van mannen in witte jassen die je op komen sluiten in een gesticht waar hij zijn hulp krijgt en met een beetje geluk komt hij daar dan binnen het jaar weer uit en kan hij normaal omgaan met mensen. Als de berg niet naar mozes komt, komt mozes naar de berg luidt het gezegde. Ik vind het hier erg op van toepassing.
Hij heeft, nogmaals, nergens geschreven dat hij vind dat hij het RECHT heeft zijn vriendin te slaan. En hij heeft, voor zover ik het kan lezen, altijd toegegeven dat hij er wat aan wil doen en dat hij hulp wil.

En verder denk ik dat jouw eigen ervaringen hier veel te veel worden opgewekt door zijn verhaal, dat je *echt* niet objectief kan kijken. Zodra het woord 'slaan' en 'verkracht' in een topic staan, word jij subjectief en ga jij automatisch diegene aanvallen, je eigen ervaringen projecterend op de ervaringen van die persoon. Die ECHT niet volledig overeen komen met die van jou.
Oud 28-06-2003, 19:02
AngelLena
AngelLena is offline
Als je al zover heen bent lukt het je echt niet zelf, heb je hulp nodig, als je die hulp weigert, dan moet de hulp naar jou toe komen want meneer is volledig onbetrouwbaar geworden net als de hond die zijn baasje beet. Die hond krijgt een spuitje omdat je daar niet mee kan praten, meneer jij-jij krijgt een 2e kans, daar moet ie verdomde dankbaar voor zijn, en dat is ie duidelijk niet aangezien ie elke kans laat liggen.

Citaat:
Zeker, ik vind dat je gelijk hebt. Natuurlijk is het klote voor hem dat hij zo onnoemelijk slecht behandeld is door zijn (stief?) vader, dat is nooit goed te praten. Maar het is geen excuus.

Inderdaad, als we alles uit onze jeugd als excuus moeten gaan zien om de consequenties van onze eigen daden op anderen af te kunnen schuiven dan wrodt het hier wel een hele scheve wereld.. Jij kiest ergens voor, jij krijgt de consequenties, niet je jeugd. Jeugd zoals het in deze zin bedoeld wordt is lang geleden. Moet ie toch eens los gaan laten hoe moeilijk het ook is, kan ie dat niet met zichzelf, dan moet ie daar hulp bij krijgen. En aangezien meneer dit weigert, mag ie van mij opgesloten worden want hij is een gevaar voor zichzelf (is dat nog niet eens zo erg, kiest ie zelf voor) en voor anderen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:23.
Oud 28-06-2003, 19:05
Marcade
Marcade is offline
Sorry, ik geloof dat als een hond eenmalig heeft gebeten, uit zelfverdediging of paniek, terwijl hij daarvoor nooit gebeten heeft, hij niet afgemaakt hoeft te worden hoor.

Ik heb zelf honden gehad die mishandeld en bijtgraag zijn en met veel geduld en liefde worden het hele trouwe en lieve honden.

Ik zou het tenminste proberen. Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen, een hond af te maken, die uit zelfverdediging geweerd heeft. Zo koud ben ik niet.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:21.
Oud 28-06-2003, 19:05
Spydogez
Spydogez is offline
Waarom praat je eigenlijk voor hem? Ik neem aan dat je hem kei goed kent, en deze situatie van dichtbij hebt meegemaakt, dan zou ik het zelfs niet goed praten.
Oud 28-06-2003, 19:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 20:05:
Waarom praat je eigenlijk voor hem? Ik neem aan dat je hem kei goed kent, en deze situatie van dichtbij hebt meegemaakt, dan zou ik het zelfs niet goed praten.
Nee dit is de eerste keer dat ik hem zie schrijven, en ik heb wat van zijn vorige topics gelezen.

Omdat iemand het moet doen; sorry, maar ik heb het gevoel dat jij, angellena, hier meer aan het afreageren zijn met veel gevloek, dan dat jullie ook maar proberen hem en z'n vriendin te helpen.

Proberen op een goede manier te zorgen dat hij idd. hulp zoekt.

Gevloek en geweld gaat echt niet helpen.

Ik wil net zoals jullie dat het goed komt, maar ik geloof niet in wat jullie doen, dat dat helpt. Echt niet.

Oud 28-06-2003, 19:11
Marcade
Marcade is offline
Voor hetzelfde geld maken jullie hem nu alleen maar nog pissiger en gaat die dadelijk weer naar zijn vriendin toe om het af te reageren.

hmm?
Oud 28-06-2003, 19:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 20:02:
[B]Hij weet het wel, maar hij heeft last van een gigantische lading weggestopte aggressie wat hij niet kan tegenhouden of die het nou wilt of niet. En zoiets kan behoorlijk verwarrend werken.
Dan moet ie hulp zoeken, wil ie niet.

Citaat:
Ik heb hem nergens zien schrijven dat hij, of zijn hond uberhaubt slaat, of dat hij vind dat hij het RECHT heeft zijn hond te slaan. Ik zie hem wel een vraagzin schrijven "mag je een hondje wel slaan?" dus hij weet ook dondersgoed dat je dieren niet mag slaan.
En mensen wel? Hij slaat zijn hond niet omdat die hond respect voor hem heeft waarmee hij aangeeft dat zijn vriendin dat dus niet heeft... Ik denk dat zijn vriendin meer respect en angst voor hem heeft dan hij ooit kan beseffen. Ga eens na hoe dit meisje nu verder moet in het leven? Die is de rest van haar leven schijtbenauwd om met een man samen te zijn.

Citaat:
Er staat hier net zo goed 'forumbaas' onder je naam. En forumbazen horen gewoon ter alle tijden, op elk forum, het goede voorbeeld te zetten. Oftewel, om te beginnen, nooit schelden of flamen. En forumbazen horen (zo) objectief (mogelijk) te werk te gaan.
waar zie je mij schelden dan? Als ik dit geval objectief bekijk (wat ik ook ten aller tijden doe), vind ik dat hij hulp moet zoeken, doet hij dit niet, dat de hulp naar hem toegestuurd moet worden.

Citaat:
Nee geen behoefte aan. Ik wilde alleen maar duidelijk maken ermee, dat jij ook 'last' hebt van bepaalde dingen die andere mensen niet kunnen begrijpen (of zien). Het is misschien in een andere vorm, dan opgekropte agressie, maar toch, het heeft jouw waarheid en visie op de wereld (denk ik) aangepast, op een manier, die de meeste mensen vreemd is.
Valt je erg tegen. Ik ben van mezelf redelijk nuchter en 1 van eerst zien dan geloven. Ik heb gezien, dus ik geloof. Betekent niet dat ik er een ander mens van wordt en die vergelijking is vreselijk nergens op slaand. Ik zie dingen waarmee ik anderen niet in gevaar breng. Hij doet dingen waarmee dat meisje zowel mentaal als fysiek een aantal flinke kneuzingen en blauwe plekken aan overgehouden heeft.

Citaat:
jij bent niet hem.
Nee, ik ben reeel.

Citaat:
Hij heeft, nogmaals, nergens geschreven dat hij vind dat hij het RECHT heeft zijn vriendin te slaan. En hij heeft, voor zover ik het kan lezen, altijd toegegeven dat hij er wat aan wil doen en dat hij hulp wil.
Zeker weten heeft ie dat gezegd! Mijn vriendin heeft geen respect voor mij dus mag ik haar slaan. Stond er in andere woorden, maar het stond er. Hij wil er wat aan doen, ja, maar niet met hulp van anderen. Hij wil het zelf doen. Nou, kan je nu al op een zilveren schoteltje aanreiken: Lukt em niet.

Citaat:
En verder denk ik dat jouw eigen ervaringen hier veel te veel worden opgewekt door zijn verhaal, dat je *echt* niet objectief kan kijken. Zodra het woord 'slaan' en 'verkracht' in een topic staan, word jij subjectief en ga jij automatisch diegene aanvallen, je eigen ervaringen projecterend op de ervaringen van die persoon. Die ECHT niet volledig overeen komen met die van jou.
Is niet waar. Valt je ook vies tegen. Zoals ik al eerder zei: mijn ervaringen hebik verwerkt en ik ben bereid ze te delen met anderen die er behoefte aan hebben. Jij begon met te vertellen over dat hij er niet om gevraagd had, nee, ik ook niet, en anderen die het is overkomen ook niet. Wat ik daarmee wil zeggen is dat omdat hij er niet om gevraagd heeft dat dat hem niet meteen een excuus geeft voor de dingen die HIJ doet.

Laatste opmerking over objectiviteit. Jekan objectief lezen en objectief schrijven. Maar de bedoeling van het forum is nog altijd: meningsuiting. Is een mening objectief? Nee. Dus moet je hier alles maar objectief schrijven en lezen? Nee.

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 19:20.
Oud 28-06-2003, 19:18
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 20:11:
Voor hetzelfde geld maken jullie hem nu alleen maar nog pissiger en gaat die dadelijk weer naar zijn vriendin toe om het af te reageren.

hmm?
Oke oke, afreageren is niet de meest volwassen manier om hierop te reageren. Maar voor zijn vriendin opkomen: ja. Dat doe ik zeker, daar ben ik eerlijk in. Natuurlijk is zij ook fout geweest, haar gedrag valt niet goed te praten. Maar het gedrag van hem ook zeker niet.

En ik zei eerder al: als hij er echt mee zit gaat ie proffessionele hulp zoeken, en geen collumnpje plaatsen hier. Maar dat wil hij toch zelf niet? Als hij zichzelf wil helpen, gaat hij zijn vriendin toch zeker niet voor de tweede keer slaan?!
Oud 28-06-2003, 19:19
AngelLena
AngelLena is offline
Inderdaad. Een hond die uit zelfverdediging bijt is iets heel anders dat een hond die vanuit het niets aanvalt.
En welk van de 2 bedoeld werd dat weet je zelf ook wel.

Oud 28-06-2003, 19:23
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 20:16:
Dan moet ie hulp zoeken, wil ie niet.
Wil die wel. Anders zou die hier niet posten. Hij post hier niet om stoer te doen ofzo.

Citaat:
En mensen wel? Hij slaat zijn hond niet omdat die hond respect voor hem heeft waarmee hij aangeeft dat zijn vriendin dat dus niet heeft... Ik denk dat zijn vriendin meer respect en angst voor hem heeft dan hij ooit kan beseffen. Ga eens na hoe dit meisje nu verder moet in het leven? Die is de rest van haar leven schijtbenauwd om met een man samen te zijn.

Je *denkt* ? Je bedoelt .. Je neemt aan? Dus je weet het niet zeker? En weet je hoe het meisje is? En idd. weet je hoe ze verder moet in het leven? Ken je het meisje? Is ze echt schijtbenauwd?

Citaat:
Waar zie je mij schelden dan? Als ik dit geval objectief bekijk (wat ik ook ten aller tijden doe), vind ik dat hij hulp moet zoeken, doet hij dit niet, dat de hulp naar hem toegestuurd moet worden.

" Dank u dank u! Ik kan me eindelijk ook eens afreageren. " zegt genoeg

Citaat:
Valt je erg tegen. Ik ben van mezelf redelijk nuchter en 1 van eerst zien dan geloven. Ik heb gezien, dus ik geloof. Betekent niet dat ik er een ander mens van wordt en die vergelijking is vreselijk nergens op slaand. Ik zie dingen waarmee ik anderen niet in gevaar breng. Hij doet dingen waarmee dat meisje zowel mentaal als fysiek een aantal flinke kneuzingen en blauwe plekken aan overgehouden heeft.

Nuchter, maar je ziet dingen, die andere mensen niet zien. En die andere mensen zijn ook nuchter.

En sorry, maar ik kan me iets herinneren dat je iemands halsslag ader doorgebeten had?

Eigenlijk moeten we jou dus ook maar in laten slapen?

Citaat:
Zeker weten heeft ie dat gezegd! Mijn vriendin heeft geen respect voor mij dus mag ik haar slaan. Stond er in andere woorden, maar het stond er. Hij wil er wat aan doen, ja, maar niet met hulp van anderen. Hij wil het zelf doen. Nou, kan je nu al op een zilveren schoteltje aanreiken: Lukt em niet.
Hij moet het ook deels zelf doen maar hij heeft ook hulp nodig. Ik geef je geen ongelijk. Maar de manier waarop jullie het hier hem duidelijk maken is niet gepast. ZEKER niet voor een forumbazin.

Citaat:
Is niet waar. Valt je ook vies tegen. Zoals ik al eerder zei: mijn ervaringen hebik verwerkt en ik ben bereid ze te delen met anderen die er behoefte aan hebben. Jij begon met te vertellen over dat hij er niet om gevraagd had, nee, ik ook niet, en anderen die het is overkomen ook niet. Wat ik daarmee wil zeggen is dat omdat hij er niet om gevraagd heeft dat dat hem niet meteen een excuus geeft voor de dingen die HIJ doet.
" Dank u dank u! Ik kan me eindelijk ook eens afreageren. Door dit geouwehoer krijg ik meteen de kokende woede weer terug die ik kreeg toen mij zelf iets aangedaan werd, en toen iemand het bij mijn beste vriendin flikte om haar te slaan toen ze het uitmaakte... Die lag dus bijna in het ziekenhuis toen hij mij tegenkwam..."
Oud 28-06-2003, 19:23
Marcade
Marcade is offline
Dat is mijn punt. Jullie hadden moeten doorvragen ipv. gelijk een conclusie te trekken.

Oud 28-06-2003, 19:31
Billy_bob
Billy_bob is offline
En al was het zo dan ben je wel heel goed fout bezig! Sorry hoor, maar vind je echt een sukkel

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:22.
Oud 28-06-2003, 19:32
Spydogez
Spydogez is offline
Ik word een beetje schijtziek van deze topic. Hij lijdt gewoon aan een gebrek van zelfbeheersing;
Citaat:
als ik geil of boos wordt ben ik gewoon niet meer te stoppen...
Waarop nam jouw vriendin eigenlijk wraak? Zij was toch vóór jou vreemdgegaan?

Citaat:
zij is dus 1 keer vreemdgegaan met haar beste vriendin en diens vriend, ik een aantal keren meer, ik geloof 5 keer, maar alle keren heeft ze me vergeven!!!
Zij vergeeft jou 5 keer. Hallo VIJF keer. En jij wordt ondraaglijk woedend omdat ze jou één keer bedrogen heeft?

Ik kijk morgen nog wel een keer, maar ik weet zeker dat ik nog een aantal punten kan vinden waarin bewezen staat dat jij ook zeker fout bent.
Oud 28-06-2003, 19:32
Marcade
Marcade is offline
Een mens kan ook niet altijd aangeven wat er precies is, of beseffen dat hij ziek is en hulp nodig heeft.

Oud 28-06-2003, 19:36
Marcade
Marcade is offline
Juh Dat is waar.

Maar hij kan het volgens mij nooit zo beseffen, als wij het beseffen. Omdat het voor ons normaal is dat we niet geslagen en verkracht worden. Hij heeft een jeugd gehad waar die wel geslagen en verkracht word.

Als je begrijpt wat ik bedoel ..

Oud 28-06-2003, 19:37
AngelLena
AngelLena is offline
En da's wat ik ook wil zeggen. Maar goed, jij jouw mening, anderen de hunne en ik de mijne...

En Bram, als ik het mij goed herrinner heb jij een minderwaardigheidscomplex van hier tot tokio en weer terug en heb je een hekel aan onrecht... Of is dat ineens veranderd?

En ja, ik kon me afreageren niet door op hem te schelden of te slaan, maar door ongegeneerd mijn mening te uiten over dit soort gevallen. En je komt er niet onderuit dat je terug denkt, maar ik heb geleerd om daar mee om te gaan. Ja, mijn bloed gaat koken, maar ik heb mezelf tenminste in bedwang tenzij ze aan mijn beste vrienden komen maar ik denk dat niemand zichzelf dan in bedwang kan houden als ze zien dat hen beste vriend op het punt staat van verkracht worden. Sommige andere mensen hier hebben zichzelf helemaal niet in bedwang en die hebben dringend hulp nodig. Misschien dat het bij jou anders overkomt, maar zoals hij het hier neerzet komt het over alsof hij het allemaal zelf wil doen, zonder hulp.

Oud 28-06-2003, 20:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dus als ik dit goed begrijp laten we deze jongeman vanwege zijn jeugd met dit wegkomen?
Dacht het eventjes niet. HIj weet dat het fout is. Hij wist dat hij hulp nodig had en alsnog deed hij het niet (zie ook de vorige topics)
Jah, dan verdient hij het nu onderhad wel dat hij de harde hand krijgt.
Oud 28-06-2003, 20:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-06-2003 @ 21:01:
Dus als ik dit goed begrijp laten we deze jongeman vanwege zijn jeugd met dit wegkomen?
Dacht het eventjes niet. HIj weet dat het fout is. Hij wist dat hij hulp nodig had en alsnog deed hij het niet (zie ook de vorige topics)
Jah, dan verdient hij het nu onderhad wel dat hij de harde hand krijgt.
"We" laten hem niet wegkomen met deze shit, Bram wel. Hij weet inderdaad dat ie fout zit en dat ie hulp nodig heeft. Helaas weigert hij dat en alsnog hier op het forum gaan vertellen wat ie allemaal fout heeft gedaan en vragen om reacties op zijn daden. Met andere woorden: hij vraagt om de harde hand. Nou, dan kan hij dat toch krijgen? Ik ben er zo een van: ik blijf rustig en vertel wat ik er van vind. Maar als mijn mening vervolgens niet geaccepteerd en gerespecteerd wordt, ja, dan word ik iets harder. En daar zijn we nu op aanbeland.
Oud 28-06-2003, 20:09
never mind
never mind is offline
agh ik zal wel veel te lief en naïef zijn enzo maar jij-jij heb je ook een msn? Stuur die dan maar even in een privéberichtje......

(ik kan niet meer tegen deze topic's en ik wil later toch iets aan maatschappelijk werk gaan doen )

Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 20:14.
Oud 28-06-2003, 20:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 21:06:
"We" laten hem niet wegkomen met deze shit, Bram wel. Hij weet inderdaad dat ie fout zit en dat ie hulp nodig heeft. Helaas weigert hij dat en alsnog hier op het forum gaan vertellen wat ie allemaal fout heeft gedaan en vragen om reacties op zijn daden. Met andere woorden: hij vraagt om de harde hand. Nou, dan kan hij dat toch krijgen? Ik ben er zo een van: ik blijf rustig en vertel wat ik er van vind. Maar als mijn mening vervolgens niet geaccepteerd en gerespecteerd wordt, ja, dan word ik iets harder. En daar zijn we nu op aanbeland.
Ach, ik vond de reply van Poesiefox wel een hele goede

En eerlijk gezegd gezien hoe gevoelloos en arrogant hij hier bijna op reageerd kan ik het ook niet serieus nemen.
Misschien dat zijn vriendin maar eens heel snel de benen moet nemen. Politie erbij voor mishandeling.
Kijken hoe hard hij dan nog piept
(ownee wacht, dan gaat hij natuurlijk weer op zijn allerhardst slijmen waardoor zij de aanklacht laat vallen en zoals een goede soap-vrouw weer bij hem terugkomt)
Jah, ik kan ook wel een beetje goede soaps verzinnen
Oud 28-06-2003, 20:17
punkyfun
punkyfun is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:43:
sorry op momenten als deze heb ik ook echt heel veel spijt
marcade ik denk dat ik wel die cursus ga doen, maar als ik het zelf op kan lossen dan hoef ik die cursus niet te doen, dan zeg ik gewoon wel dat ik er naar toe ga en dan heb ik die cursus niet nodig om mijn leven te beteren

suc6
Oud 28-06-2003, 20:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-06-2003 @ 21:16:
Ach, ik vond de reply van Poesiefox wel een hele goede

En eerlijk gezegd gezien hoe gevoelloos en arrogant hij hier bijna op reageerd kan ik het ook niet serieus nemen.
Misschien dat zijn vriendin maar eens heel snel de benen moet nemen. Politie erbij voor mishandeling.
Kijken hoe hard hij dan nog piept
(ownee wacht, dan gaat hij natuurlijk weer op zijn allerhardst slijmen waardoor zij de aanklacht laat vallen en zoals een goede soap-vrouw weer bij hem terugkomt)
Jah, ik kan ook wel een beetje goede soaps verzinnen
Ja, gezien de geschiedenis van deze persoon vraag ik het mij ook af. Maar ik vind het ook gevaarlijk om het niet serieus te nemen...
Oud 28-06-2003, 20:28
Envy
Envy is offline
Ja hoor, dusse, al ik et goed begrijp....jij mag wel vraamdgaan, maar je vriendin niet. Wat een eikel ben jij zeg
Oud 28-06-2003, 20:30
Envy
Envy is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 19:11:
Ohw, dus jouw vriendin mag jou niet bedriegen, maar jij haar wel?! En haar dan ook nog een paar keer hard slaan? Wat ben jij een ongelooflijke klootzak. Natuurlijk is zij ook fout, maar slaan?! Het is godverdomme geen hondje, dat zou ik ook niet pikken, ik zou ook naar de politie gaan, en ik had je ook nog eens flink teruggeslagen! Jezus... ik weet niet of ik jou moete geloven, als ik jou was zou ik eerst eens professionele hulp zoeken, ipv oproepingen via internet.
Oow, ik herhaal iemand (had ik nog niet gelezen)
Oud 28-06-2003, 20:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 21:20:
Ja, gezien de geschiedenis van deze persoon vraag ik het mij ook af. Maar ik vind het ook gevaarlijk om het niet serieus te nemen...
En dit voorbeeld mag hij dadelijk zijn kind gaan geven als dat ook serieus is...
Oud 28-06-2003, 22:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-06-2003 @ 21:52:
En dit voorbeeld mag hij dadelijk zijn kind gaan geven als dat ook serieus is...
Fijn idee of niet?
Oud 28-06-2003, 22:35
Wilmy
Wilmy is offline
Ten eerste, slaap je niet met de beste vriendin van je vriendin, ga je zoiezo niet vreemd!

Ten tweede, als jij vreemd gaat, mag je vriendin dat ook!

Ten derde, je slaat zoiezo geen vrouwen, en al helemaal niet je vriendin!

Conclusie: Niet helemaal wijs, en moet dringend in therapie!
Oud 28-06-2003, 22:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 28-06-2003 @ 23:35:
Ten tweede, als jij vreemd gaat, mag je vriendin dat ook!
Wie zegt dat?

.. alsof vreemdgaan een privilege is, zeg ..
Oud 28-06-2003, 23:00
innersmile
innersmile is offline
sjonge sjonge zeg! waar gaat dit nou helemaal over? wat zal Jij-Jij nu wel niet van de aandacht genieten zeg. Ook al is het negatief.... je bent niet goed bij je hoofd jongen. be a man, en doe er wat aan. zo niet val ons dan ook niet lastig met je zelfmedelijden, schreeuwen om aandacht. Ga in therapie, zoek hulp!

AngelLena heeft gelijk! klaar uit
Oud 28-06-2003, 23:31
Verwijderd
...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten