Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 18:59
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 30-06-2003 @ 14:15:
[SIZE=1]
Nu vraag ik mij af: zijn jullie het hiermee eens? En: waarom?
Nee helemaal niet! Vaak wel natuurlijk, niet altijd. Het ligt er gewoon aan wie je leuk vind... Als je constant op van die populaire tiepjes valt... Nou ja, dan over het algemeen wel...
Maar ja, voor mij gaat dat (meestal) niet op. Tuurlijk er zitten wel knappe jongens tussen bij die populaire. Maar ik val daar standaard niet op. Totaal geen diepgang... Hmmzz gaat over uitgaan, de rest is blurry... Hoef ik niet... Duzz, wat ik leuk vind, is soms bezet, soms niet...
Oud 03-07-2003, 19:54
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 14:55:
Ik ben het er zeker niet mee eens. Als ik mijn omgeving alleen al kijk, zie ik dat de leukste, mooiste en intelligentste meisjes allemaal vrijgezel zijn. Die hebben namelijk helemaal geen zin in een relatie, in een beperking van hun autonomie en het opgeven van bepaalde vrijheden. En terecht

Het zijn juist de onzekere meisjes die bescherming zoeken, die zich snel en vaak in 'serieuze relaties' storten.
Oud 03-07-2003, 20:13
Verwijderd
Nee, voor argumentatie zie de posts van anderen, er is vast wel iemand geweest met wie ik het eens ben *is lui*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:30
Verwijderd
Leuk is relatief. Je zou dus beter kunnen zeggen "De meiden/jongens die het meest leuk worden gevonden zijn al bezet". Een excentriek persoon bijv. kan heel leuk zijn, maar vindt moeilijk aansluiting en wordt dus minder snel leuk gevonden dan een 'normale' jongen.

Citaat:
nare man schreef:

Het zijn juist de onzekere meisjes die bescherming zoeken, die zich snel en vaak in 'serieuze relaties' storten.
Hiermee kan ik mijn post mooi impliceren
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:50
**(())**
**(())** is offline
als het ECHT leuke jongens zijn, zijn ze niet bezet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 14:55:
Ik ben het er zeker niet mee eens. Als ik mijn omgeving alleen al kijk, zie ik dat de leukste, mooiste en intelligentste meisjes allemaal vrijgezel zijn. Die hebben namelijk helemaal geen zin in een relatie, in een beperking van hun autonomie en het opgeven van bepaalde vrijheden. En terecht

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten