Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ikzelf ga voor: Dead Boys - "young, loud, and snotty" en NERD: "London Calling" van The Clash is ook een superplaat!
|
ik snap niet hoe mensen op het idee komen om platen van NOFX, Bad Religion, The Exploited, Lagwagon, Dead Kennedys, Sex Pistols als beste punk plaat te prijzen....Tsja smaken verschillen zeggen ze dan, maar dit is toch diep triest!?! Kom op die bands zijn leuk, naja het overschot nog niet eens, NOFX vind ik toch wel de leukste van het "skatepunk" gebeuren, Dead Kennedys en the Sex Pistols zijn ook oke! Maar kom op zeg, dit kan echt niet!
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Iedereen heeft zn eigen defenitie van wat punk wel of niet is, die discussie is echt al te vaak gevoerd en je komt er toch niet uit. Dus je kunt voor jezelf ook alle bands binnende verschillende stromingen in punk nomineren tot beste punkplaat ooit, of dat nou nofx, sexpistols of misfits zijn...
||
Citaat:
Haal nou maar gewoon lekker je emo plaatjes uit de kast en ga eens flink uithuilen ipv hier te gaan janken... En dan kan je over THE bandjes gaan beginnen, ik luister evenveel (misschien wel meer) bands die niet met een THE beginnen. Dus ik weet niet waar je heen wilt... haal nou maar lekker dat slurfje uit je broek en ga je aftrekken op video clips van George Michael of de Village People, dan doe je nog iets nuttigs.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Emo? Waar de fuck gaan de teksten van de helft van die stardumbbandjes over. Juist meisjes. hahaha
Let op ik vind niet alle stardumbbands slecht. Veel zijn goed in wat ze doen, maar je bent niet in de fuckin positie om bad religion en dead kennedy's af te kraken als je zelf die poppy ramones rehash shit zonder inhoud luistert. Je bent gewoon een fool als je zegt dat de Dk's en bad religion niet punk(rock) zijn en The Apers(qua werkwijze misschien, maar je moet niet vergeten dat Jello en Brett beide ook zo begonnen zijn. Door een eigen label te starten) wel. Naar mijn idee zijn die bands punk door waar ze over zingen. Maargoed ga je "emopoppunk" maar luisteren en vooral jezelf voor de gek houden. Ik ga Black Flag opzetten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Eindejaarslijstjes 2008 antigone | 98 | 20-12-2008 21:37 | |
Muziek |
het big pimpin' luistertopic Outlaw | 500 | 31-12-2004 18:56 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
The Clash Gary X | 58 | 11-08-2004 18:26 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. telluriet | 500 | 01-08-2004 13:56 |