![]() |
||
Citaat:
dat de meeste jongens als ze geil zijn wel in zijn voor dit soort dingen en kvind het dus ook absoluut niet vies of onsmakelijk je moet er dus gewoon niet teveel bij nadenken
|
Verwijderd
|
ohwkey laat ik ook ff serieus reageren.
Ik ben er best voor in maar alleen wanneer het voor mijn gevoel aantrekkelijk uitziet. Bij spierwitte meiden is alles daarbeneden zo roodachtig.. je ziet echt de kleinste dingen.. elk pukkeltje is te zien.. elk haartje is te zien.. ik moet dan al mijn ogen dicht doen om haar dan met zonder moeite te beffen. Dus dat kontje van haar likken zie ik dan echt niet zitten. Maar bij getinte meiden (heb het niet over donkere of halfbloedjes, gewoon getint.. door de zon ofzo) Daar ziet het er gewoon veel mooier uit. Ja dit klinkt mischien allemaal raar of stom, maar dat vind ik nou eenmaal. Maar als het bij dat soort meiden ook nog goed schoon is... nou dan wil ik het best doen hoor, geen enkel probleem zelfs. Bij spierwitte meiden zal het ook wel allemaal echt goed schoon zijn maar ik blijf het maar gewoon niet smakelijk vinden... gewoon door hoe het daar allemaal uitziet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|