Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor mij geldt ongeveer hetzelfde
||
![]() |
Citaat:
als je daaraan doet ben je jezelf gewoon aan het vernietigen, en je bent gewoon helemaal gek, ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben geheelonthouder en dan ook helemaal --> ik drink geen alchohol, rook niet en ik blow niet. dit is omdat ik bang ben dat ik mezelf niet meer onder controle heb als ik oiv ben van alcohol of stoned ben (en roken vanwege het feit dat het ranzig is). ik sta graag met beide benen op de wereld en maak nu ook meer dan genoeg plezier.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *bewondering* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een afspraak met m'n ouders: als ik niet rook en drink tot m'n 18e krijg ik m'n rijbewijs (lessen + theorie- + praktijkexamen, net zolang tot ik het heb). En dat vind ik wel de moeite waard! Maar ik ben absoluut niet van plan om er daarna aan te beginnen. Ik vind dubbelfrisss zeker zo lekker als bier ![]() Ik heb trouwens nog nooit bier op natuurlijk, maar ik vind het gewoon stinken. En drugs al helemaal. ![]()
|
Ik ben 16, en k heb nog nooit van me hele leven gerookt of geblowd! Ik drink zelfs niet. Waarom niet?
-Ten eerste omdat ik het niet stoer vind, -Ik hoef geen verdovende middelen, als ik me niet goed voel, los ik dat zelf op! -het is ongezond voor je, en verslavend! -ik heb principes en daar hou ik me aan! Ik ben niet van plan om er aan te beginnen ook! Als anderen willen blowen, gaan ze d'r gang maar, ik doe niet mee!
||
Citaat:
Ik blow graag met anderen maar ook graag alleen als ik bijvoorbeeld niks te doen heb.
||
![]() |
Citaat:
- Verdovende middelen worden door de meeste van ons niet gebruikt om problemen te verzachten of op te lossen. - Snacks zijn ongezond en nog verslavend ook. Bovendien is wiet niet verslavend. - Principes zijn onzin. Wat als je principes op leugens gebaseerd zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie ook: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/hashish.htm
Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 03:43. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Jah, maar er zijn heel veel mensen, waaronder een vriendin van mij, die het alleen doen om er bij te horen. Dat bedoel ik er mee, niet stoer zijn.
Nee veel misschien niet, maar het is een mogelijkheid dat sommige mensen dat wel doen... Enne, van snacks krijg je geen kanker, alleen een hartinfarct als je heeel erg dik bent. Het zijn voor MIJ redende om niet te blowen, er werd toch gevraagd waarom!! Maar wat ik me nou afrvraag, waarom krijg je meteen een hele lading commentaar als je je mening geeft? Ik bedoel, ieder z'n eigen mening toch?!
|
Ik heb wel es 'gerookt' (aansteeklont)met oud en nieuw en later es een paar trekjes van een sigaar genomen als aansteek lont (wat is dat smerig!)
Blowen heb ik iig nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.. drugs is gewoon slecht en heb geen zin om als 1 of andere verslaafde met nep emoties (emoties die versterkt worden door drugs enzo) door het leven te gaan.
|
Ik meld me lekker toch, hoewel ik geblowd heb (tis dat me vloei weg is, anders hak nu NOG geblowd) en dalijk als ik vloei gehaald heb ga blowen. Want mensen die blowen zijn gewoon veel stoerder als mensen die gewoon nuchter blijven. mensen die drugs gebruiken zijn zowiezo veel stoerder dan mensen die geen drugs gebruiken.
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE] Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 11:32. |
![]() |
||
Citaat:
Rol dan alleen een pure ![]() Ontopic: Ik heb wel een paar keer geblowd maar meer met vrienden in een kring gaan zitten enzo, maar verder nooit. Dus ik haal het niet zelf enzow. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 19:04. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() drink je ook nooit dan? Ontopic: ik heb zelf nog maar 3 x een joint gerookt, maar wel vaker wiet met behulp van een pijpje... mar op de een of andere manier kan ik niet tegen de rook van sigartten, maar wel tegen de rook van een joint of pijpje.. ![]() ik doe het eerlijk gezegd een beetje om stoer te doen, maar vooral om te experimenteren...althans, een leven is om te experimenteren..! en gewoon om veel lol te hebben.. ![]()
|
kheb nog nooit geblowt of gerookt. met als reden ik rook nie omdat ik weet wat daar de gevolgen van kunnen zijn ik heb een (gellukig nog) levend voorbeeld. en blowen ag dat werkt alleen maar op naar meer et effect word minder of is nie sterk genoeg meer dus ga je naar sterker xtc enzo. maarja ik vind iedereen moet doen wattie zelf wil kan et soms nie hebbne dat leuke mensen zow zichzelf verneuken enzo met die shit die zie je dan ook de goot in gleiden. maarja iedereen heb zen eigen keuzes en die moet je maar acepteren
|
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
![]() |
||
Citaat:
stomme vraag, zeg dan gewoon dat je 'r geen behoefte aan hebt.
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 23:41. |
![]() |
||
Citaat:
ja, vink ook, erg zonde van mensen die door gebruik van drugs steeds dieper in een neerwaardse spiraal terecht komen. Groot gelijk satanslut, gelukkig maar dat je dat van alkohol niet hebt he HYPOCRIET!
|
Verwijderd
|
Ik vind dat een x blowen moet kunnen. Ik heb 't zelf nog nooit gedaan. Wel gerookt. Ik heb nog niet geblowed omdat ik altijd zoiets had van AAH DAAR GA JE DOOD VAN HOOR, net als bij roken. Maar het interesseert met echt geen ruk meer. Je moet toch dood, kan je beter lol hebben gehad. Ik ga het een x proberen binnenkort. Kan iemand mij iets vertellen van de gevolgen en zo (ik weet natuurlijk wel wat er gebeurt en zo, maar ik heb het nog nooit gehoord van iemand die er "ervaring" mee had).
Kiss! |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg die vraag ZO vaak, alleen probleem is, ik weet na zoveel jaar ECHT niet meer hoe het was om voor het eerst stoned te zijn
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs als je je kut voelt Wammus | 84 | 10-12-2004 11:17 |