![]() |
||
Citaat:
En dat armor is wel nice voor lvl5 maar voor lvl13 zou je met wat geluk iets met wat betere defence moeten kunnen vinden ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
eentje om een normal item naar Exceptional te maken En eentje om Excep naar Elite te maken Dus je maakt em eerst Excep en daarna Elite. (zoek op http://www.diabloii.net/ maar welke 2 cube recipes het zijn ![]() Werken alleen bij 1.10 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *edit Gevonden: http://www.diabloii.net/items/horadric-v110.shtml
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 21:28. |
![]() |
|
Heb het ook gevonden, ook nog even de runewizard voor 1.10 bekeken.. Staan echt zieke dingen in. Als 1.10 op battlenet werkt kan je gewoon alles maken. Alle runes en daarmee ook al die vage shit.
Hands of Justice Weapen met 100% Chance To Cast Level 36 Blaze When You Level-Up 100% Chance To Cast Level 48 Meteor When You Die is dat serieus ofzow ![]()
||
Citaat:
![]() kan niet wachten tot ladder versie eindelijk us uitkomt...gelijk al die zooi maken en Meph opzoeken ![]()
||
Citaat:
![]() Is veel leuker ook nog eens. (neemt gewoon een sorc die buiten de party met static alles al bijna helemaal dood statict en dan ga je zelf met je lvl4 multishot alles de kill maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus tegen de tijd dat je bij dia bent heb je genoeg lvl's om te overleven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het sucked om helemaal opnieuw te moeten beginnen. waarom doen ze geen semi-hardcore mode. waarin je alle levels tot je eerste decimaal verliest. maw. je bent level 15 e je gaat dood, dan ben je dus weer level 10. ben je level 98 en je gaat dood, dan mag je weer terug naar 90. |
![]() |
|
ik blijf gewoon op softcore spelen, als ik hc probeer zie ik het al helemaal voor me: Ben eindelijk lvl 95, kan de con ring dragen, dan ineens popt er zo'n i-net window op waardoor mijn pc zijn beeldscherm op die window plaatst en ik 15 seconden niet kan zien wat er met mijn mooie char gebeurt, ga ik terug naar diablo II ligt mijn char dood op de grond....dan maar sc
![]() trouwens als je nou een barb hebt, 2 Call to arms sword, dan heb je dus lvl 52 Battle Command (skill op 20) lvl 46 Battle Orders (skill op 20) dan nog iets van +10 all skillz van je andere gear erbij....heb je ongeveer lvl 56 battle orders ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enneh: Vuile Cheater die je bent met je con ring ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ook last van pop ups. dus geen HC voor me. |
![]() |
||
Citaat:
Enige waardoor ik tot nu toe dood ben gegaan is serverside lag (in samenwerking met een MSLE) Tja, met -14 Lightres ineens een MSLE in 0,2 secondes voor je neus hebben staan op hell wil niet echt.... Volgende keer dus geen -14 lightres en eerst FF kijken voor ik begin met schieten ![]()
|
Ik heb trouwens net LOD gekocht (beetje laat maarja), en net zowel met m'n Sorc als met m'n Barb Act 5 uitgespeeld.
Erg tof, en vooral de BF is erg goed voor exp-runs ![]() Haalt compleet de snelheid uit 't spel omdat je gewoon gedwongen wordt te wachten tot die curse afgelopen is (anders help ik m'n eigen sorc om zeep), en na de volgende hoek staat WEER zo'n groep succubi. Niet dat ze ook maar een kans hebben tegen m'n Orb, maar je staat wel constant te wachten. Pah. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.diabloii.net/items/uniques/armor-rings.shtml
En dan naar beneden scrollen Die ring geeft je dus +100%mf(iets meer kans dat monsters iets goeds laten vallen) , +100% resistance(heerlijk dus), +15% max resistance(normaal is je res maximaal 75. danzkij items, zoals deze, kan ie maxiamaal 90 worden). Maar de ring zuigt wel je life weg. Maar de ring is door de makers niet ´aan´ gezet. Ze hebben hem wel geprogrammeerd, maar ze hebben de mogelijkheid om hem te vinden uitgezet. Je zult hem dus nooit van je leven kunnen vinden. Helaas zijn er ook lamers die met een hack er voor hebben gezorgd dat de ring ook online gebruikt kan worden. Net als met `ITH´ items(aso hoge damage) en bugged items zoals een ring met de statistieken van een oculus(sterk sorceres wapen) of een armor met de statistieken van een Buriza. Erg triest dat soort gedoe. Ga dan een mod spelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarom dat mijn sorc ook rond de 1800 life en maar 1500 mana ofzo had ![]() (als je life namelijk hoger is dan je mana casten ze die niet ![]()
||
Citaat:
Me Sorc heeft dan 670 mf en vind nog niks ![]() ![]()
|
![]() |
|
|