Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij het uitgaan, kopen vrij weinig lui breezers na mijn idee. WEET JE HOE DUUR DIE DINGEN ZIJN BIJ HET UITGAAN??! tientje ofzo??!
maareh, als die kinderen zich willen bezatten,, pff laat ze maar he.. verantwoordelijkheid van de ouders vind ik zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bovendien ben ik het er helemaal niet mee eens dat drank aan mensen onder de 16 verkocht moet worden, en dat de grens bijv. op 14 jaar wordt gezet. 16 jaar is jong genoeg om aan alcohol te gaan beginnen. Het probleem is dat veel kassa-trusen bij de supermarkt er niets van durven te zeggen als een 14 jarige een breezer o.i.d. koopt Breezer is wordt bovendien vooral gedronken door mensen die niet van de smaak van alcohol houden maar wel graag dronken willen worden. Want dronken=stoer is hun redenering. Naar mijn idee het is vooral sneu, want het betekend dat je nuchter een ontzettend saaie lul bent als je het alleen leuk kan hebben als je dronken bent, of je kan jezelf niet in de hand houden.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|