Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 19:01
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
kirsten schreef:

Bier???? Als je Jupiler, Stella, Maes en van dat andere water dat bier genoemd wordt bedoelt, dan weet ik niet waar je het over hebt...

En trouwens, ze zouden beter kinderen gewoon maken aan bier en andre alcoholische dranken in plaats van het toe te laten op een bepaalde leeftijd, want dan krijg je zuipschuiten die opeens moegen drinken en wiens lever niet eens weet wat alcohol is. Ik word nooit dronken omdat ik dat niet nodig vind, alcohol is geen verworvenheid, ik dronk het al toen ik 3 was in kleine hoeveelheden.

En wat Breezer betreft... Dat is inderdaad limonade, er zit geen grijntje alcohol in.
Je verhaal gaat echt nergens over sorry. Bier is bier en een grens moet gesteld worden. Drinken op je derde yeah sure.
Oud 01-05-2002, 20:55
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
mee eens
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:56
miss Elise
miss Elise is offline
oneens als die kindjes van 13 en 14 jaar zig klem willen zuipen met breezers moeten ze dat vooral doen.
het wordt trouwens zoiezo toch wel aan hen verkocht als ze dr bij de kassa mee komen aanzetten, dus wat ist probleem?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
kirsten schreef:

Bier???? Als je Jupiler, Stella, Maes en van dat andere water dat bier genoemd wordt bedoelt, dan weet ik niet waar je het over hebt...

En trouwens, ze zouden beter kinderen gewoon maken aan bier en andre alcoholische dranken in plaats van het toe te laten op een bepaalde leeftijd, want dan krijg je zuipschuiten die opeens moegen drinken en wiens lever niet eens weet wat alcohol is. Ik word nooit dronken omdat ik dat niet nodig vind, alcohol is geen verworvenheid, ik dronk het al toen ik 3 was in kleine hoeveelheden.

En wat Breezer betreft... Dat is inderdaad limonade, er zit geen grijntje alcohol in.
Waah lap zeg! Ik versta niets van wat ge nou allemaal zegt, dus als ge ze allemaal op een rijtje hebt gaarne mij even te verwittigen... rare belg...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:08
charly not
charly not is offline
Bij het uitgaan, kopen vrij weinig lui breezers na mijn idee. WEET JE HOE DUUR DIE DINGEN ZIJN BIJ HET UITGAAN??! tientje ofzo??!

maareh, als die kinderen zich willen bezatten,, pff laat ze maar he.. verantwoordelijkheid van de ouders vind ik zo
Oud 08-05-2002, 08:20
lakyie
lakyie is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef:
Ik vind dat ze alcohol moeten gaan verkopen vanaf 14 jaar ipv vanaf 16 jaar. En dat breezers voor mietjes is en al die shit vind ik totale onzin! Ook heel veel voornamelijk meisjes van 16+ lusten geen bier en gaan daarom maar aan de breezer, omdat dat nou eenmaal lekker wegdrinkt, en als je genoeg op hebt voel je er ook nog wat van. Die stelling klopt voor geen meter.
Hoezo klopt de stelling niet? het is toch de bedoeling dat er voor en tegenstanders zijn?

Bovendien ben ik het er helemaal niet mee eens dat drank aan mensen onder de 16 verkocht moet worden, en dat de grens bijv. op 14 jaar wordt gezet.
16 jaar is jong genoeg om aan alcohol te gaan beginnen. Het probleem is dat veel kassa-trusen bij de supermarkt er niets van durven te zeggen als een 14 jarige een breezer o.i.d. koopt

Breezer is wordt bovendien vooral gedronken door mensen die niet van de smaak van alcohol houden maar wel graag dronken willen worden. Want dronken=stoer is hun redenering. Naar mijn idee het is vooral sneu, want het betekend dat je nuchter een ontzettend saaie lul bent als je het alleen leuk kan hebben als je dronken bent, of je kan jezelf niet in de hand houden....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:15
BlackMystery
BlackMystery is offline
stel dat ik antwoord me 1 woord:
looooooooooooooool
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:51
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
jaja???
Oud 09-05-2002, 19:50
ssjpan
ssjpan is offline
jaa dat is de bedoeling maar ze doen het wel wat best wel stom is maar ik heb er geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:00
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
lakyie schreef:

Hoezo klopt de stelling niet? het is toch de bedoeling dat er voor en tegenstanders zijn?

got a point...

Bovendien ben ik het er helemaal niet mee eens dat drank aan mensen onder de 16 verkocht moet worden, en dat de grens bijv. op 14 jaar wordt gezet.
16 jaar is jong genoeg om aan alcohol te gaan beginnen. Het probleem is dat veel kassa-trusen bij de supermarkt er niets van durven te zeggen als een 14 jarige een breezer o.i.d. koopt

die bimboos geve elk alcoholisch houdend drankje mee aan 12 jarige....

Breezer is wordt bovendien vooral gedronken door mensen die niet van de smaak van alcohol houden maar wel graag dronken willen worden. Want dronken=stoer is hun redenering. Naar mijn idee het is vooral sneu, want het betekend dat je nuchter een ontzettend saaie lul bent als je het alleen leuk kan hebben als je dronken bent, of je kan jezelf niet in de hand houden....
nice one ^
Oud 11-05-2002, 16:11
mandydw
mandydw is offline
gebeurd toch wel..........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten