![]() |
|
Verwijderd
|
nare man is eigenlijk wel een typisch voorbeeld
![]() http://forum.scholieren.com/fotoboek...=forum&id=3555 ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk op hockey, tennis, golf, paardrijden, zeilen. Verder wonen ze meestal in het Gooi (ik ook trouwens), Wassenaar, Bloemendaal, Hoorn enz. En idd, Laren/Blaricum is the place to be. Ow ja, kben geen kakker al zeggen sommigen van wel. Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 18:22. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij heeft trouwens elke benaming een negatieve bijklank....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En een andere benaming voor iemand geven is niet afstappen van de hokjesgeest hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een échte kakker heeft t 'kakker-zijn' in het bloed zitten en stopt dat niet in z'n kleding... En die bootschoenen zijn meestal van Van Bommel en zitten werelds! Verder heb ik geen aanmerkingen op kakkers, ik kan gewoon wel om en met ze lachen en helaas ik ben geboren met die R.
![]() Kuzzje IK ![]()
|
Verwijderd
|
Ach kakkers, veel poeha, maar weinig elitair..
Eigenlijk ook alweer teveel over gezegd De vandale geeft: U hebt gezocht op kakker: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) kak·ker (de ~ (m.), ~s) 1 [inf.] bal, verwaand persoon Encarta geeft: 'kakker1 (de (m) ; -s) smalend jongere die zich gedraagt en kleedt als een conservatief, burgerlijk persoon Een echte kakker is de omhooggevallen middenstander. De bakker bij de Rotary. |
![]() |
||
Citaat:
Was je de url kwijt van s.com ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het is gewoon zo dat veel kak-meiden een rommelige knot in hun haar hebben. |
![]() |
|
Ik denk dat het hoofdkenmerk toch wel de rechtopstaande kraag is.
Ik vind iemand een 'kakker' noemen ook meteen zo negatief klinken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Werk zelf maar eens hard om alle rekeningen rond te krijgen mbt huur, verzekeringen e.d zonder je pappie en je mammie. Als je dit allemaal, zonder hun hulp, perfect weet te regelen en dan je dure kleertjes uit de kast trekt heb ik respect voor je. Zoniet, ben je lager dan de gemiddelde rioolrat voor mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je vader veel betaalt voor je wil niet zeggen dat je zomaar alles krijgt. Ik krijg veel van m'n ouders ja, word gruwelijk verwend, maar als ik een keer iets niet krijg maakt het me ook niet uit. Ik weet dat je niet altijd alles kan hebben en ik spaar zelf ook voor dingen, maar als je verwend bent, hoeft dat niet altijd alleen maar negatief te zijn hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, als je zelf ook genoeg dingen moet betalen en sparen, weet je inderdaad ook prima wat je geld waard is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keer iets zelf betalen en ervoor sparen met hoofdzakelijk geld dat je krijgt van je ouders is geen waardering opdoen voor geld. Je krijgt hooguit inzicht in de waarde ervan maar waardeert de meerwaarde er niet van: hard werken en prioriteiten stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Die kinderen worden ook opgevoed hoor. Ieder kind krijgt verhalen over arme gezinnen of Derde Wereld landen. Ze worden heus niet alleen maar volgestopt met dure kleding, sporten, vakantie en snoep, zodat ze als een volkome onwetende op hun 21ste het huis uit gaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik nooit wat krijg van mijn ouders, maar als je zelf ook maar af en toe wat voor je geld doet, en dan bedoel ik niet thuis voor je ouders voor een tientje het gras maaien.
||
![]() |
Citaat:
ik krijg nu misschien veel van mijn vader, krijg ook niet alles hoor, ik krijg ook gewoon een bepaald bedrag per maand en als ik het daar niet mee red kan ik bij mijn vader aankloppen.....jij hebt meteen weer vooroordelen over iemand terwijl je die persoon niet eens kent!!!! ik ben nu misschien verwend maar als ik volgend jaar ga studeren zal dat ook minder worden, en de waarde van geld ken ik echt wel hoor, ik kan en moet ook sparen voor later |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat zijn Alto's?
Wat zijn Punkers? Wat zijn ? Slaat toch nergens op, omdat diegene toevallig aan jouw beeld voldoet. Sorry dat ik het zeg maar er reageren ook wel erg veel foute mensen op deze topic. "Ja ik woon in het gooi maar ik ben geen kakker al vinden anderen van wel" *blaat* zeg dan gewoon dat je wel wil dat wij je als kakker zien. en al die mensen die hier al die merken noemen... zozo goed geleerd hoor ![]() Kakker heeft bij meer met je opvoeding/achtergrond te maken dan met de kleding die je draagt. Inderdaad meer het verhaal van Rodina van oud geld/ nieuw geld/ geen geld ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, het ging hierom: ik ken iemand die een superdure wagen van z'n pappie heeft gekregen en die alleen maar carrière maakt doordat hij hem hogerop helpt. Hij hoeft niks zelf te doen, heel flauw. Terwijl z'n beste vriend rondrijdt op een zesdehands scootertje en diens ouders al eeuwen dezelfde rotte auto hebben. Ik had niet zo moeten generaliseren, excuses. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Pff, wat een gezeik om geld en kleding. Het houdt echt veel meer in. Een fabrieksarbeider die rijk is geworden door de loterij is gelijk een kakker? Lekker verwrongen beeld houd je er dan op na.
Citaat:
![]() Woorden als pappie en mammie en rioolrat komen erg denigrerend over, je bent bij voorbaat al zo enorm negatief. Denk je dan nog dat mensen je serieus nemen en een normale discussie met je aangaan. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt bij dat ik donders goed weet waar ik het over heb. Ik heb vrienden die uit een welgestelde familie komen maar hun eigen zaken regelen. Pochen met dingen die je krijgt heeft bij mij absoluut geen waarde. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de duidelijkheid, dan ben je dus NIET fatsoenlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet? mathew anderson | 20 | 09-11-2020 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Kakkers? annieke | 6 | 04-10-2011 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kakkers. Rdieroos | 4 | 26-08-2009 15:53 | |
Lifestyle |
Kakkers hier kijken Silver_Rose | 29 | 10-12-2005 15:39 | |
Psychologie |
goth's/alternatievelingen <--> kakkers Ciskaatje | 73 | 11-09-2002 12:25 |