Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2003, 19:39
Verwijderd
nare man is eigenlijk wel een typisch voorbeeld

http://forum.scholieren.com/fotoboek...=forum&id=3555

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2003, 22:36
Daan
Daan is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 04-07-2003 @ 21:12:
Gadverdamme..ik heb op een vreselijke kakkerschool gezeten (in Laren NH..the place 2 be als 't om kakkers gaat )
De meeste zijn écht arrogant....ze kijken neer op "normale" mensen en vooral die meisjes zijn erg. Sommige hebben een setje kleren bijvoorbeeld maar 1 of 2 x aan....uiteraard van een duur merk...Tommy Hilfiger...Ralph Lauren..G-sus..weet ik veel hoe dat allemaal heet.
Ze wonen bijna allemaal in een enorm huis...uiteraard met 3 dikke BMW's en een binnen en buiten zwembad.
Grappig met ouderavonden van die jonge moeders met zonnebank bruine eikenhouten koppen met allemaal dikke juwelen om hun nek en naaldhakjes aan aan het handje van zo'n dikke, pafferige ouwe vent in een driedelig pak.
Die kakkers praten allemaal super overdreven met een RRRRRR.....90% zit op hockey...
En dan gaan die meisjes in hun DKNY hockey broek naar school
**Braaaak**
Ik weet niet waar ik een ergere hekel aan heb....aan kakkers of aan bReEzAHsLetTah
dat heet nouveaux riche. dat zijn mensen die in korte tijd heel veel geld hebben verdient en ook vooral aan de andere mensen willen laten zien dat ze veel geld hebben. niet bepaald chique publiek dus.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 07:03
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Esmée schreef op 05-07-2003 @ 13:05:
Och... die goeie ouwe tijd

Ik denk dat dit een redelijk nutteloos topic is, want iedereen weet wel wat kakkers zijn of niet zijn.
nou ik niet, daarom opende ik hem, weet je (ja sorry hoor, k heb het nooit durven vragen wat het waren, k weet het wel ongeveer, maar ik dacht, ik kom er vanzelf wel achter... niet dus)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:04
Roos
Roos is offline
Citaat:
ADHD schreef op 05-07-2003 @ 19:18:
Roos is geen gewone kakker hoor Ze is een hip kak-sletje....
Je maakt me verlegen schat
Oud 06-07-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Aguy schreef op 04-07-2003 @ 18:02:
kakkers (jaja ik ben er eentje) dragen vaak merken... zoals:
Riverwoods, burbery, lacoste, tommy, scapa, ralph lauren, gant, paul&shark.....

Zijn vaak goed verzorgd, en zien dr vaak goed evrzorgd en goed gekleed uit.

Komen heel zeker over waardoor mensen denken dat kakkers zich beter vinden dan anderen.
Citaat:
Mensen vinden je kakker als je je kleedt in de genoemde merken zoals Rl, th, lacoste, Scapa etc, als je polo's draagt, v hals (lamswollen) truien, dockers .
Verder moet je hockeyen of golfen, je hebt het goed thuis. Papa rijdt een auto van het merk volvo, saab, jaguar. Jongens hebben hockeymat, meisjes slordige staart/knot. Ze praten allemaal met een rrrr..
Zo dat was het wel zo'n beetje

Maar de echte kakkers vallen hier niet onder, dat zijn stakkers die niks voorstellen.
helemaal mee eens, verder natuurlijk ook Hugo Boss en McGregor niet te vergeten. 3 kragen over elkaar heen.. Bootschoenen helpt verder ook. Vooral als ze van Dubarry zijn...

Natuurlijk op hockey, tennis, golf, paardrijden, zeilen.

Verder wonen ze meestal in het Gooi (ik ook trouwens), Wassenaar, Bloemendaal, Hoorn enz.
En idd, Laren/Blaricum is the place to be.

Ow ja, kben geen kakker al zeggen sommigen van wel.

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:20
Overjoyed
Overjoyed is offline
kakker blijft altijd een woord, met een negatieve naklank, misschien onnodig, misschien niet.
Oud 06-07-2003, 18:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 06-07-2003 @ 19:20:
kakker blijft altijd een woord, met een negatieve naklank, misschien onnodig, misschien niet.
Hoe zou je ze dan willen noemen?

Volgens mij heeft trouwens elke benaming een negatieve bijklank....
Oud 06-07-2003, 18:29
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-07-2003 @ 19:23:
Hoe zou je ze dan willen noemen?

Volgens mij heeft trouwens elke benaming een negatieve bijklank....
Inderdaad, dan je kan er natuurlijk ook buitenstappen, en lekker afgeven op de "hokjesgeesten" en niet in willen zien dat je zelf ook in een hokje hoort! Dat is de 2e fase in het alto-proces.
Oud 06-07-2003, 18:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 06-07-2003 @ 19:29:
Inderdaad, dan je kan er natuurlijk ook buitenstappen, en lekker afgeven op de "hokjesgeesten" en niet in willen zien dat je zelf ook in een hokje hoort! Dat is de 2e fase in het alto-proces.
Ghehe zo bedoelde ik het niet hoor.. "Alto" heeft ook een negatieve bijklank, net als "gabbers", "mode-meidjes", "hippies"..

En een andere benaming voor iemand geven is niet afstappen van de hokjesgeest hoor
Oud 06-07-2003, 19:35
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
omajunk schreef op 04-07-2003 @ 19:37:
Kijk mij, met mijn geweldige, dure kleding..
Idd.. zo doen ze.. en dan gaan ze ook nog lkker duidelijk uitleggen hoe duur alles was.... Kheb een kakker als vriendin.. Mjah dat deel kank niet uitstaan.. altijd opscheppen over hoe duur alles wel niet was en hoeveel geld ze heeft... en oh weetje wat die zei.. dat ik altijd zo'n dure kleren aan heb.. <TROTS TROTS> blech kank niet uitstaan...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:48
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-07-2003 @ 19:57:
Ghehe zo bedoelde ik het niet hoor.. "Alto" heeft ook een negatieve bijklank, net als "gabbers", "mode-meidjes", "hippies"..

En een andere benaming voor iemand geven is niet afstappen van de hokjesgeest hoor
Ieder hokje heeft een negatieve bijklank, en iemand die niet in een hokje past ook.
Oud 07-07-2003, 19:44
MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
jasmijn84 schreef op 05-07-2003 @ 18:53:
niks tegen Laren he
Niks tegen Laren als stuk grond nee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:02
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Een échte kakker heeft t 'kakker-zijn' in het bloed zitten en stopt dat niet in z'n kleding... En die bootschoenen zijn meestal van Van Bommel en zitten werelds! Verder heb ik geen aanmerkingen op kakkers, ik kan gewoon wel om en met ze lachen en helaas ik ben geboren met die R.

Kuzzje IK
Oud 07-07-2003, 20:04
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 07-07-2003 @ 20:44:
Niks tegen Laren als stuk grond nee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:08
Die Happy
Die Happy is offline
dis eigenlijk best wel een popcorn topic
Oud 08-07-2003, 00:47
Verwijderd
Ach kakkers, veel poeha, maar weinig elitair..
Eigenlijk ook alweer teveel over gezegd

De vandale geeft:

U hebt gezocht op kakker:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

kak·ker (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] bal, verwaand persoon

Encarta geeft:

'kakker1 (de (m) ; -s) smalend jongere die zich gedraagt en kleedt als een conservatief, burgerlijk persoon

Een echte kakker is de omhooggevallen middenstander. De bakker bij de Rotary.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 00:51
Verwijderd
Citaat:
I'ts Moi schreef op 07-07-2003 @ 21:02:
(...) en helaas ik ben geboren met die R.
Dat valt best af te leren.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:18
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Die Happy schreef op 07-07-2003 @ 21:08:
Ik heb zoet, zout en caramel
Welke wil je?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Die Happy schreef op 07-07-2003 @ 21:08:
Offtopic: Duh, je hebt al zeker honderd gemist meid..

Was je de url kwijt van s.com ofzo
Oud 08-07-2003, 15:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat ik kenmerkend vind voor kakkers:

Polo's
Kraagjes
Bootschoentjes
Ralph Lauren/Esprit e.d.
Knotjes
Nette pantalons
Neerkijken op mensen met een andere lifestyle

En in veel gevallen: 'Pappie betaalt wel'. En dat is erg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:49
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb lang haar dat ik vaak in een knot draai, het staat me nu eenmaal. Ben ik nou opeens een kakker? Of moet je dan alle kenmerken vertonen?
Oud 08-07-2003, 16:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-07-2003 @ 16:49:
Ik heb lang haar dat ik vaak in een knot draai, het staat me nu eenmaal. Ben ik nou opeens een kakker? Of moet je dan alle kenmerken vertonen?
Dan moet je inderdaad meerdere kenmerken vertonen. Een combinatie van verschillende dingen.
En het is gewoon zo dat veel kak-meiden een rommelige knot in hun haar hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:02
Ireentje
Ireentje is offline
Ik denk dat het hoofdkenmerk toch wel de rechtopstaande kraag is.

Ik vind iemand een 'kakker' noemen ook meteen zo negatief klinken Ik draag kleding die ik leuk vind, en jah daar zitten toevallig ook polo's bij. En ik zit op paardrijden, keb mijn eigen paardje bokai maar dat wil nogniet zeggen dat ik een verwaande kakker ben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:08
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 16:31:
Wat ik kenmerkend vind voor kakkers:

Polo's
Kraagjes
Bootschoentjes
Ralph Lauren/Esprit e.d.
Knotjes
Nette pantalons
Neerkijken op mensen met een andere lifestyle

En in veel gevallen: 'Pappie betaalt wel'. En dat is erg.
dat is niet erg maar handig
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:38
Drommels
Drommels is offline
Citaat:
jasmijn84 schreef op 08-07-2003 @ 17:08:
Op korte termijn.

Op lange termijn kan het pappie´s kind omtoveren in een verwend nest.
Oud 08-07-2003, 16:42
AtHell
AtHell is offline
Hoe dan ook moet er wel even gezegt worden dat de kakker dame die over het algemeen arrogant, goed verzorgt, net gekleed en gemanierd is wel érg begeerlijk is
Oud 08-07-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
dat is niet normaal, je leert nooit dingen waarderen op deze manier...

Werk zelf maar eens hard om alle rekeningen rond te krijgen mbt huur, verzekeringen e.d zonder je pappie en je mammie. Als je dit allemaal, zonder hun hulp, perfect weet te regelen en dan je dure kleertjes uit de kast trekt heb ik respect voor je. Zoniet, ben je lager dan de gemiddelde rioolrat voor mij
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dat is niet handig maar zielig. Waar ik -en met mij vele anderen- mijn hele maandinkomen aan moet spenderen, krijgen jullie schijthoofden allemaal van pappie. Je moet eens leren je eigen dingen te betalen, daardoor leer je je geld misschien waarderen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:10
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 18:56:
Dat is niet handig maar zielig. Waar ik -en met mij vele anderen- mijn hele maandinkomen aan moet spenderen, krijgen jullie schijthoofden allemaal van pappie. Je moet eens leren je eigen dingen te betalen, daardoor leer je je geld misschien waarderen.
rustig maar hoor...fok jezelf niet zo op
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:28
Li
Li is offline
Citaat:
Drommels schreef op 08-07-2003 @ 17:38:
Op korte termijn.

Op lange termijn kan het pappie´s kind omtoveren in een verwend nest.
Ik ben ook verwend door m'n papa, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk verwaand bent.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jasmijn84 schreef op 08-07-2003 @ 19:10:
rustig maar hoor...fok jezelf niet zo op
Dat bepaal ik zelf wel.

Lullig voor je, kom ik met argumenten, weet je niks meer te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:39
Li
Li is offline
Citaat:
Alsof je geld anders niet leert waarderen
Als je vader veel betaalt voor je wil niet zeggen dat je zomaar alles krijgt. Ik krijg veel van m'n ouders ja, word gruwelijk verwend, maar als ik een keer iets niet krijg maakt het me ook niet uit. Ik weet dat je niet altijd alles kan hebben en ik spaar zelf ook voor dingen, maar als je verwend bent, hoeft dat niet altijd alleen maar negatief te zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:46
El Kim
El Kim is offline
Bij kakkers moet ik altijd aan 2 dingen denken:

1) 4 poloshirts over elkaar met de kraagjes opstaand natuurlijk
2) Hockey

En natuurlijk de rrrrollende R... mag niet vergeten worden
Oud 08-07-2003, 18:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Li schreef op 08-07-2003 @ 19:39:
Als je vader veel betaalt voor je wil niet zeggen dat je zomaar alles krijgt. Ik krijg veel van m'n ouders ja, word gruwelijk verwend, maar als ik een keer iets niet krijg maakt het me ook niet uit. Ik weet dat je niet altijd alles kan hebben en ik spaar zelf ook voor dingen, maar als je verwend bent, hoeft dat niet altijd alleen maar negatief te zijn hoor
Én om geld van je papsie te krijgen hoef je ook geen kakker te zijn..

Oud 08-07-2003, 18:47
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Okee, waar. Ik kan gewoon niet tegen mensen die niet hoeven werken 'omdat ze alles toch betaald krijgen'. Bij mij thuis is het werken of niks.
Maar goed, als je zelf ook genoeg dingen moet betalen en sparen, weet je inderdaad ook prima wat je geld waard is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:00
Daan
Daan is offline
Citaat:
Ik denk dat het bij mij wel redelijk hetzelfde is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 19:47:
Okee, waar. Ik kan gewoon niet tegen mensen die niet hoeven werken 'omdat ze alles toch betaald krijgen'. Bij mij thuis is het werken of niks.
Maar goed, als je zelf ook genoeg dingen moet betalen en sparen, weet je inderdaad ook prima wat je geld waard is.
hier ben ik het niet mee eens, omdat paps en mams simpelweg bijspringen. Iedere halve zool kan geld bietsen en spenden tot ie erbij neervalt, maar het kost veel meer moeite om zelf je fouten te herstellen en je eigen onkosten te betalen.
Een keer iets zelf betalen en ervoor sparen met hoofdzakelijk geld dat je krijgt van je ouders is geen waardering opdoen voor geld. Je krijgt hooguit inzicht in de waarde ervan maar waardeert de meerwaarde er niet van: hard werken en prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:42
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 01:51:
Dat valt best af te leren.
Ja dat is idd af te leren ja...
Oud 08-07-2003, 19:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
Je komt echt heel jaloers over. Net alsof kinderen in gezinnen die het breed hebben, maar al het geld over de balk smijten. Net of 'verwende' kinderen geen oog meer hebben voor iets kleins. Net of ze niet weten wat geld waard is. Alsof ze niet weten, dat er mensen zijn, die heeeel hard moeten werken voor die nieuwe trui, die ze gekregen hebben.

Die kinderen worden ook opgevoed hoor. Ieder kind krijgt verhalen over arme gezinnen of Derde Wereld landen. Ze worden heus niet alleen maar volgestopt met dure kleding, sporten, vakantie en snoep, zodat ze als een volkome onwetende op hun 21ste het huis uit gaan.
Oud 08-07-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan alleen niet tegen die mensen wanneer ze het gebruiken om zichzelf hoger te plaatsen dan anderen. Werken is niet de norm ofzo, er zijn ook mensen die een riante nalatenschap erven en daarom nooit meer hoeven te werken. Zijn die dan automatisch onuitstaanbaar? Ik werk zelf ook niet en krijg ook vrijwel alles voor me betaald (oke, ik ben natuurlijk ook wel een beetje onuitstaanbaar) maar ik vind niet dat dat mijn jeugd of puberteit heeft beïnvloed. Ik heb nog steeds goed in de gaten hoeveel een gulden of euro waard is...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:56
Drommels
Drommels is offline
Citaat:
Li schreef op 08-07-2003 @ 19:28:
Ik ben ook verwend door m'n papa, maar dat wil niet zeggen dat je gelijk verwaand bent.
DAt zei ik ook niet, verwend en verwaand daar zit een groot verschil tussen. Ik hoop dan dat het bij verwend blijft.

Niet dat ik nooit wat krijg van mijn ouders, maar als je zelf ook maar af en toe wat voor je geld doet, en dan bedoel ik niet thuis voor je ouders voor een tientje het gras maaien.
Oud 08-07-2003, 20:54
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 19:34:
Dat bepaal ik zelf wel.

Lullig voor je, kom ik met argumenten, weet je niks meer te zeggen.
wie zegt er dat ik niks meer weet te zeggen????
ik krijg nu misschien veel van mijn vader, krijg ook niet alles hoor, ik krijg ook gewoon een bepaald bedrag per maand en als ik het daar niet mee red kan ik bij mijn vader aankloppen.....jij hebt meteen weer vooroordelen over iemand terwijl je die persoon niet eens kent!!!! ik ben nu misschien verwend maar als ik volgend jaar ga studeren zal dat ook minder worden, en de waarde van geld ken ik echt wel hoor, ik kan en moet ook sparen voor later
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:59
Verwijderd
Wat zijn Alto's?
Wat zijn Punkers?
Wat zijn ?

Slaat toch nergens op, omdat diegene toevallig aan jouw beeld voldoet.

Sorry dat ik het zeg maar er reageren ook wel erg veel foute mensen op deze topic.

"Ja ik woon in het gooi maar ik ben geen kakker al vinden anderen van wel"

*blaat* zeg dan gewoon dat je wel wil dat wij je als kakker zien. en al die mensen die hier al die merken noemen... zozo goed geleerd hoor

Kakker heeft bij meer met je opvoeding/achtergrond te maken dan met de kleding die je draagt. Inderdaad meer het verhaal van Rodina van oud geld/ nieuw geld/ geen geld
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:08
Verwijderd
Word gewoon allemaal emo, zijn we van het gezeik af.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-07-2003 @ 20:46:
Je komt echt heel jaloers over. Net alsof kinderen in gezinnen die het breed hebben, maar al het geld over de balk smijten. Net of 'verwende' kinderen geen oog meer hebben voor iets kleins. Net of ze niet weten wat geld waard is. Alsof ze niet weten, dat er mensen zijn, die heeeel hard moeten werken voor die nieuwe trui, die ze gekregen hebben.

Die kinderen worden ook opgevoed hoor. Ieder kind krijgt verhalen over arme gezinnen of Derde Wereld landen. Ze worden heus niet alleen maar volgestopt met dure kleding, sporten, vakantie en snoep, zodat ze als een volkome onwetende op hun 21ste het huis uit gaan.
Daar heb je wel gelijk in.

Nou ja, het ging hierom: ik ken iemand die een superdure wagen van z'n pappie heeft gekregen en die alleen maar carrière maakt doordat hij hem hogerop helpt. Hij hoeft niks zelf te doen, heel flauw. Terwijl z'n beste vriend rondrijdt op een zesdehands scootertje en diens ouders al eeuwen dezelfde rotte auto hebben.

Ik had niet zo moeten generaliseren, excuses.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 04:15
Verwijderd
Pff, wat een gezeik om geld en kleding. Het houdt echt veel meer in. Een fabrieksarbeider die rijk is geworden door de loterij is gelijk een kakker? Lekker verwrongen beeld houd je er dan op na.

Citaat:
azaziël schreef op 08-07-2003 @ 18:22:
dat is niet normaal, je leert nooit dingen waarderen op deze manier...

Werk zelf maar eens hard om alle rekeningen rond te krijgen mbt huur, verzekeringen e.d zonder je pappie en je mammie. Als je dit allemaal, zonder hun hulp, perfect weet te regelen en dan je dure kleertjes uit de kast trekt heb ik respect voor je. Zoniet, ben je lager dan de gemiddelde rioolrat voor mij
Je zou misschien eens wat meer moeten relativeren, sommige mensen zijn gewoon écht rijk, en née die staan in de zomer geen tomaten te plukken. Niet iedereen komt uit hetzelfde milieu, iedereen heeft zo z'n eigen problemen. Je hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt.
Woorden als pappie en mammie en rioolrat komen erg denigrerend over, je bent bij voorbaat al zo enorm negatief. Denk je dan nog dat mensen je serieus nemen en een normale discussie met je aangaan.

Citaat:
Zoals ik al zei, re-la-ti-ve-ren. Niet iedereen is in hetzelde arbeidersmilieu opgegroeid. Vind je dit niet enorm denigrerend klinken? Moet je eens bedenken hoe je eigen woorden overkomen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:03
Paris
Paris is offline
Citaat:
gentleman schreef op 09-07-2003 @ 05:15:
Pff, wat een gezeik om geld en kleding. Het houdt echt veel meer in. Een fabrieksarbeider die rijk is geworden door de loterij is gelijk een kakker? Lekker verwrongen beeld houd je er dan op na.

Je zou misschien eens wat meer moeten relativeren, sommige mensen zijn gewoon écht rijk, en née die staan in de zomer geen tomaten te plukken. Niet iedereen komt uit hetzelfde milieu, iedereen heeft zo z'n eigen problemen. Je hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt.
Woorden als pappie en mammie en rioolrat komen erg denigrerend over, je bent bij voorbaat al zo enorm negatief. Denk je dan nog dat mensen je serieus nemen en een normale discussie met je aangaan.

Zoals ik al zei, re-la-ti-ve-ren. Niet iedereen is in hetzelde arbeidersmilieu opgegroeid. Vind je dit niet enorm denigrerend klinken? Moet je eens bedenken hoe je eigen woorden overkomen.
Misschien is het slim om eerst het topic door te lezen voor je post??? Dan had je ook gezien dat Vampira de post boven jou zelfs nog excuses had aangeboden voor het generaliseren!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 11:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 09-07-2003 @ 12:03:
Misschien is het slim om eerst het topic door te lezen voor je post??? Dan had je ook gezien dat Vampira de post boven jou zelfs nog excuses had aangeboden voor het generaliseren!
Mensen lezen altijd alleen wat ze willen lezen: de negatieve zaken. Sad but true.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef op 09-07-2003 @ 05:15:

Die woorden zijn bewust heel denigrerend bedoelt en ik relativeer bij deze in die zin dat we het over KAKKERS hebben...

Komt bij dat ik donders goed weet waar ik het over heb. Ik heb vrienden die uit een welgestelde familie komen maar hun eigen zaken regelen. Pochen met dingen die je krijgt heeft bij mij absoluut geen waarde.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 15:23
Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2003 @ 22:35:
overal op neerkijken
Inderdaad overal op neer kijken en dan aansluitend overtuigd zijn van hun fatsoenlijke opvoeding en afkomst.

Voor de duidelijkheid, dan ben je dus NIET fatsoenlijk.
Reageren

Regels voor berichten