Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 10:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Danique schreef op 07-07-2003 @ 11:01:
ja die heb ik al wel gezien op de site, maar ja op tv is het groter en leuker ofzo
dat is waar.
Oud 07-07-2003, 10:05
D
D is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 07-07-2003 @ 10:55:
oh, echt wel. slipknot, korn, sum 41, en lekker 5 keer achter elkaar ook, zodat je optimaal kunt genieten van de geweldige muziek van deze topbands.
Dat nog niet eens, eerder van die zware alternatieve bands zoals Krezip en Kane! Nee wat we missen in Nederland (tenminste wat ik niet heb of kan krijgen) is toch echt MTV2. Verder mogen ze MTV en TMF samensmelten, nadat ik ineens allemaal TMF mensen op MTV zag was het te laat. MTV is net zoals TMF maar dan met kleine verschillen. The Box is af en toe wel eens oké maar ook daar zie ik vaak niet zoveel speciaals. Eigenlijk kijk ik liever helemaal niet naar muziek zenders, want wachten op 1 leuke clip tussen de 99 die ik niet bijzonder vind is vervelend.
Oud 07-07-2003, 10:11
Verwijderd
Haha vette sjit cHa0s als bemiddelaar

Optopic ja het lijkt wel alsof er wel meer variatie komt op de commerciele media. Ik denk dat de 'trendwatchers' doorhebben dat britney spearzen een beetje out of zhe picture beginnen te raken en wet&wild achtige dingen (ik weet de namen van de hedendaagse equivalenten niet) steeds meer in trek komen. Geen slechte ontwikkeling imho

Ps Wolfsheim op 3fm????
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:35
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 07-07-2003 @ 00:04:
en afi is fake tegenover nofx en greenday omdat ... ??
sex pistols waren trouwens ook redelijk fake. ik zou bijna zeggen 'sid vicious moet dood' maar dat had ie gelukkig zelf ook al begrepen.

' '
Fake in de zin van niet origineel. Ze voegen geen nieuwe dimensie toe aan 'punk'. Het is niet zo dat ze er fake uitzien oid.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:38
Verwijderd
Wat maakt Greenday en NOFX dan wel origineel?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:45
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Glow schreef op 07-07-2003 @ 12:38:
Wat maakt Greenday en NOFX dan wel origineel?
Destijds was het nog 'origineel' in de zin van een eigen sound. Nu is er veel te veel punk dat dat imo niet mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 07-07-2003 @ 12:45:
Destijds was het nog 'origineel' in de zin van een eigen sound. Nu is er veel te veel punk dat dat imo niet mogelijk is.
AFI heeft zoals jij het stelt net zo hard een 'eigen' sound als de 2 bands die je noemde.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:05
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Glow schreef op 07-07-2003 @ 12:46:
AFI heeft zoals jij het stelt net zo hard een 'eigen' sound als de 2 bands die je noemde.
Dat vind ik wel meevallen, en op dit moment is het scala en punk veel te groot om er nog mee te beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten