Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
best wel jah, maar in de boom klimmen spant toch de kroon ![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ze moeten zingen dat ze élkaar zoooooo missen dan wordt het nog veel echter.... compleet met tranen ![]() ![]() je weet wel, in de trant van Trijntje Oosterhuis & Marco Borsato... (ik leef niet zonder jou) GEWELDIG...idioot
|
Verwijderd
|
Ich bin geil !
ARGHHHHH ! Everytime I walk down the street Erection When I see a woman that I'd like to beat Erection When I think of blood I think of love Erection When I think of blood I think of love Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection When I set a house on fire Erection Once a liver, now she's a dier Erection When I dig a hole in the ground Erection When I hear that hard rock sound Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection Oh, I got Erection dies van turbonegro... vink deze tekst toch wel wat leuker dan dat liedje van jim en jamai... |
![]() |
|
![]() |
Als ik zulke teksten lees weet ik dat, mocht ik werkloos blijven na mijn opleiding, ook nog wel succesvol tekstschrijver kan worden.
Ik heb op mn werk 2 keer op 1 dag de cd van Jamai moeten aan horen (stond niet in het contract). Echt vreselijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is wel een mooi nummer alleen jammer dat het door hun zeikstemmen is gezongen....mensen... ze zingen een tekst die gaat over dingen waar ze nog geen eens veel ervaring in hebben! Als het nu door iemand anders was gezongen was het wel mooi geweest, want de melodie is wel top!
||
Verwijderd
|
Citaat:
get back your faith again you have the power to believe another dissident take back your evidence it has no power to decieve I'll believe it when I see it, for myself I don't need no one to tell me about heaven I look at my daughter, and I believe. I don't need no proof when it comes to God and truth I can see the sunset and I perceive I sit with them all night everything they say is right but in the morning they were wrong I'll be right by your side come hell or water high down any road you choose to roam I'll believe it when I see it for myself I don't need no one to tell me about heaven I look at my daughter, and I believe. I don't need no proof when it comes to God and truth I can see the sunset and I perceive, yeah darling, I believe, Oh Lord sometimes it's hard to breathe, Lord at the bottom of the sea, yeah yeah I'll believe it when I see it for myself I don't need no one to tell me about heaven I look at my daughter, and I believe. I don't need no proof when it comes to God and truth I can see the sunset and I perceive I don't need no one to tell me about heaven I look at my daughter, and I believe. I don't need no proof when it comes to God and truth I can see the sunset I can see the sunset I can see the sunset I don't need no one Ohhhh I don't need no one I don't need no one I don't need no one To tell me about heaven I believe I believe it, yeah OOPS!!! GEVONDEN!!! Dan nog liever inspiratieloze teksten over liefde dan dit zielige gezever over zijn dochter van wat eens een gewaardeerde artiest was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
beetje slechte tekst, maar ook een beetje jammer dat iedereen het woord *kots* loopt te spammen alsof hun leven er vanaf hangt. Omdat et van Idols is moet het ook meteen maar afgezeken worden. Beetje jammer, dr zijn 10000000 slechte teksten die ooit een hitje zijn geworden. Maar daar hoor je niemand over, alleen omdat het Idols heet is het slecht.
Nou, ik ga mooi wel meedoen aan Idols 2, en dan doe ik het net als roger, en dan worden we lekker commercieel, net als intwine, dan zie je playroll lekker ook op de TMF awards rond sjouwen, TOT ERGERNIS VAN ALLE IDOLS AFZEIKERDS VAN DIT FORUM!
||
![]() |
Citaat:
komisch.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De arrogantie van Jamai
Idols, het programma wat twee "idolen" tot nu toe opleverde en nog een aantal subidolen als Dewi,Hind en Roger voortbracht was al omstreden. Het programma, wat wel de hit van 2003 mag worden genoemd maar het doel: idolen voortbrengen blijkt hun gelukt te zijn. Over de kwaliteit van deze idolen zal ik dan maar niet beginnen, daar valt zeer over te twijfelen in ieder geval. Jamai, de winnaar van de idols van dit jaar is zoals het hoort in de Nederlandse traditie elk schnabbelfeestje aan het afgaan, dus elke Nederlandse braderie, camping, buurtcafé of festival in de polder kan Jamai en zijn hulpslaafjes binnenkort verwachten. Dus haal maar een peleton eerste hulp bij flauwvallende puberende meisjes tevoorschijn. Jamai, ons mollige, studentikoze knuffelvarkentje, idool van Nederland blijft er natuurlijk hartstikke nuchter onder. En pverigens hoeft hij nooit bang te zijn voor uitspraken die hij doet want die worden door de angstvallige pers niet opgeschreven in angst dat de grote invloedrijke pershuppeltrutjes,-die overigens zowat naast Jamai in bed liggen zo erg plakken ze aan hem- hun tijdschrift op de zwarte lijst zet en ze het voortaan moeten doen met B-artiesten als Gerard Joling of Sugar lee Hooper(okay die valt in de catagorie D-artiesten). In de Veronica gids staat deze week een artikel met de titel:"being Jamai", nu betwijfel ik of elke jongen Jamai wil zijn, maar goed de Veronica gids had daar wel 3 pagina's voor over. In het artikel lijkt Jamai al een beetje idolmoe, maar nog meer heeft hij genoeg van zijn "trouwe" fans. Trouw tussen haakjes natuurlijk want aan het eind van de volgende idols zullen ze Jamai net zo hard weer dumpen en achter het volgende jochie wat met zijn smile in de hitkrant staat achterna rennen. Jamai is nogal snel geïrriteerd blijkt wel, wanneer fans tijdens zijn handtekeningensessie niet zijn voorgefabriceerde kaarten accepteren maar een handtekening op hun eigen blaadje willen noemt Jamai hun Lam publiek, en dat ze blij mogen zijn met een handtekening. "Sodemieter op zeg, graag of niet",is zijn commentaar wat de Veronica verslaggever achteraf noteert in de kleedkamer. Ook fans pesten vind Jamai heerlijk om te doen, Dewi steekt haar hoofd even naar buiten om fans die buiten een kleedkamer staan een beetje op te stoken, en Jamai geniet met volle teugen. Heerlijk! Misschien ziet Jamai net als de rest van Nederland gewoon in dat die fans maar simpele puberende meisjes zijn die nog geen eigen mening vormen maar die uit de Hitkrant of Breakout halen. Maar mag ik dan in godsnaam hopen dat Jamai ook gaat inzien dat zijn zangkwaliteiten ver onder idoolniveau liggen. Bring back those rock 'n roll years and give me an new idol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
OMG
![]() Die twee zijn solo al niet om aan te horen, dus dit wordt helemaal een ramp! Ik denk dat ik antiperistaltische bewegingen ga vertonen als ik dat ooit uit mijn radio hoor komen. Kunnen we bij die twee niet gewoon hun stembanden doorsnijden ofzo?
||
Citaat:
![]() Bovendien wil ik ze niet doden, alleen ervoor zoregn dat ze nooit meer kunnen zingen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Jim [BlisteX] | 60 | 24-10-2003 14:36 |