Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 21:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-07-2003 @ 22:14:
Mijn wederhelft wenst boxers maatje tent en geen strakke spijkerbroeken. En jullie zijn krek gelijk gebouwd.
Ik heb er juist last van dat als ik een 'wijde' aan heb (heb er nog 3 liggen als het goed is) dat JP dan gaat hangen. Als je short dan wat omhoogkruipt heb je 'em in je spijkerbroek zitten, en dat kan flink schuren. Bij een strakke short heb ik ook veel minder 't gevoel dat ik er nog wat onderaan heb, losse shorts voel je meer.

Strak of los, maakt weinig uit, zolang je maar niet in een slip loopt. Ik ken nieteen meisje (persoonlijk) dat die dingen niet als een afknapper ziet
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:18
Verwijderd
Boxers zijn toch ook onderbroeken? Of draagt men ze niet meer onder hun broek? Jawel toch?

Meneer vriend draagt boxers sinds zijn achtste ofzo, als hij een slip draagt dan schuurt dat te veel in zijn liezen dus daar heeft hij een erge hekel aan
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-07-2003 @ 22:18:
Boxers zijn toch ook onderbroeken? Of draagt men ze niet meer onder hun broek? Jawel toch?
Zij bedoelt waarschijnlijk boxer of slip, maar heeft ook een hekel aan 't woord 'slip' Klinkt zo...ranzig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:29
faan
faan is offline
Ik draag heb het liefst boxors waar je zaakje zich in kan vormen, dus geen enkele knelling: dan voel ik me onder zo krap/ Ook vind ik het lekker zitten als ze een beetje om mijn benen vormen .. en niet er fataal langs hangen
Oud 06-07-2003, 21:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-07-2003 @ 22:28:
Zij bedoelt waarschijnlijk boxer of slip, maar heeft ook een hekel aan 't woord 'slip' Klinkt zo...ranzig
Slips die koop je bij de W@ehkamp. 7 in een setje, daar kun je de hele week mee toe.

Yup. Ranzig. Ik als meisje draag al niet eens slips. Broekjes, dat draag ik.
Oud 06-07-2003, 22:09
Verwijderd
boxer vin ik mooier
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 00:20
Valentijn
Valentijn is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 05-07-2003 @ 21:38:
boxer, meestal wijd, maar strak zit lekkerder eigenlijk
Mag ik misschien vragen, wat je er elke keer weer toe beweegt om toch maar weer wijde te kopen?? Strakke vind je lekkerder, maar je hebt eigenlijk meestal wijde.. beetje vreemd!

Ik heb er in de haast even een gedicht over gemaakt, hoop dat je er iets aan hebt

--------

Als je leven leeg is,
En louter vervuld met ruis,
Drukt de broek dan hard,
En sterk op je ziel?

Maar staand bij de Hema
Twijfelend, maar toch sterk
Weet je dan wat je wilt
En koop je, wat je droomt?

Een leven wijder dan het heelal,
Liggend in je hoofd,
De sterren strekken zich uit,
De wil althans die suggereert...

Suggererend aan het feit,
Dat zich mengt met jezelf,
En daarom verkeerd kiest?
Nimmer vrolijk maar diep triest...

Alles krap, het lijkt alsof
Je geen kant meer op kunt
Je hele leven stort ineen
of blijft overeind, soeverein

Tussen al het ondergoed
Vind je wat je zoekt?
Oh nee, het blijft een raadsel
Het mysterie van het heelal
ontvouwt zich
in de Hema

In een klein, duister dorpje
Genaamd Urk

--------
Oud 07-07-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 06-07-2003 @ 14:03:
Nou, dat vraag ik me af. Op je 16e okay, maar een volwasen jonge vent loopt gewoon niet in een slip.

Ehhrrrmm..... jij hebt alle jonge gozers gechecked?
Mannen van alle leeftijden lopen in normaal ondergoed en dat is ook heel normaal... zo heb ik met voetbal bij zowat elk voetbalteam wel eens samen in het kleedhok moeten zitten en ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer slips dan boxers gezien......
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:09
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 07-07-2003 @ 10:39:
Mannen van alle leeftijden lopen in normaal ondergoed en dat is ook heel normaal... zo heb ik met voetbal bij zowat elk voetbalteam wel eens samen in het kleedhok moeten zitten en ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer slips dan boxers gezien......
Like duh, met sporten moet de boel gewoon vast zitten....

Ik moet er niet aan denken om te sporten in een wijde boxer.

Niet dat ik die heb btw, ik draag alleen strakke boxers.
Oud 07-07-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 07-07-2003 @ 11:09:
Like duh, met sporten moet de boel gewoon vast zitten....

Ik moet er niet aan denken om te sporten in een wijde boxer.

Niet dat ik die heb btw, ik draag alleen strakke boxers.

Dus is het normaal dat mannen van alle leeftijden een normale onderbroek dragen dank u
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kerel, ik geef je een tip, voor erg veel meiden is een slip een afknapper. Doe d'r mee wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:34
Verwijderd
LOL, 1 WOORD: TRIEST

Damn man, ik draag wat ik lekker vind zitten. Als meiden op jou afknappen omdat je een normale onderbroek draagt is dat DIEP TRIEST.

En als je daarom nu boxers draagt is het nog triester. Sjeeeesj.

Draag wat je lekker vind zitten, als die meiden daar op afknappen en jij daar zelfs op in gaat.... sjonge sjonge..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 07-07-2003 @ 11:31:
Kerel, ik geef je een tip, voor erg veel meiden is een slip een afknapper. Doe d'r mee wat je wil.
Dan lijkt het mij juist een goede graadmeter om een slip te dragen... kun je testen wat je voor iemand betekent.
Stel ik heb een slipje aan (slip klinkt inderdaad eng, zeker voor vrouwen slipje niet zo) en ik heb een vriend, die kleedt mij uit en zegt 'gatverdamme! een slipje! waarom draag jij geen string? ieieieieuw nu wil ik echt niet meer met je naar bed!', dan weet ik dat ik diegene ook niet hoef
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 07-07-2003 @ 11:34:

Damn man, ik draag wat ik lekker vind zitten. Als meiden op jou afknappen omdat je een normale onderbroek draagt is dat DIEP TRIEST.

En als je daarom nu boxers draagt is het nog triester. Sjeeeesj.

Draag wat je lekker vind zitten, als die meiden daar op afknappen en jij daar zelfs op in gaat.... sjonge sjonge..
*zucht*

Ik draag zelf strakke boxers omdat ik het fijner vind zitten, en mooier vind. Persoonlijk vind ik een slip bij een jongen er gewoon niet uitzien.

Erg veel meiden vinden dat ook, en ik kan het me prima voorstellen dat een slip een afknapper is, dat is iets voor kleine jochies, of kerels boven de 40.

Als jij graag slips draagt, prima, moet je zelf weten. Het was gewoon een tip.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-07-2003 @ 11:35:

Stel ik heb een slipje aan (slip klinkt inderdaad eng, zeker voor vrouwen slipje niet zo) en ik heb een vriend, die kleedt mij uit en zegt 'gatverdamme! een slipje!
Slipje bij meiden of 'slip' bij jongens is ook niet te vergelijken. Persoonlijk vind ik een string mooier, maar een slipje staat ook mooi. Bij een jongen vind ik het er gewoon niet uit zien.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-07-2003 @ 11:35:
Dan lijkt het mij juist een goede graadmeter om een slip te dragen... kun je testen wat je voor iemand betekent.
Stel ik heb een slipje aan (slip klinkt inderdaad eng, zeker voor vrouwen slipje niet zo) en ik heb een vriend, die kleedt mij uit en zegt 'gatverdamme! een slipje! waarom draag jij geen string? ieieieieuw nu wil ik echt niet meer met je naar bed!', dan weet ik dat ik diegene ook niet hoef
My point.... draag wat je lekker vindt zitten.

Als je mensen rangt op wat voor onderbroek die persoon draagt.. dan.. nou je weet het wel...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 07-07-2003 @ 11:39:
Slipje bij meiden of 'slip' bij jongens is ook niet te vergelijken. Persoonlijk vind ik een string mooier, maar een slipje staat ook mooi. Bij een jongen vind ik het er gewoon niet uit zien.
Lieve schat, ik had het er helemaal niet over of het mooi is, ik maakte duidelijk dat als iemand afknapt op iemand anders om het ondergoed van diegene, dat een duidelijk teken is dat die iemand totaal geen prioriteiten kan stellen óf geen zak geeft om de andere iemand.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-07-2003 @ 11:42:
Lieve schat, ik had het er helemaal niet over of het mooi is, ik maakte duidelijk dat als iemand afknapt op iemand anders om het ondergoed van diegene, dat een duidelijk teken is dat die iemand totaal geen prioriteiten kan stellen óf geen zak geeft om de andere iemand.
Lieve schat, afknappen wil niet meteen zeggen dat je d'r niet meer hoeft, een afknapper is gewoon iets wat je aan een ander tegenvalt. Zoiets als een meisje dat d'r schaamhaar niet bijhoudt bijvoorbeeld. Ga ik daarom zeggen dat ze op kan stappen? Tuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:48
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik draag altijd slips. En dat zijn echt geen strakke 'ballenknijpers'. Ik zie niet in wat er mis mee is.
Oud 07-07-2003, 10:48
Verwijderd
Zo breng je het wel. Je zegt alles op zo'n manier dat alle vrouwen in de hele wereld niets van je moeten als je een normale onderbroek draagt.

Je moet dragen wat je lekker vindt zitten.....

Het is jou mening.... dat jij vindt dat een normale onderbroek niet mooi staat... mooi... voor jou...

Betekend niet dat elke meid dat vindt.. en ook al is het zo wat dan nog. Je loopt toch niet de hele dag met alleen een onderbroek aan rond? En je bedrijft toch ook niet de liefde met een onderbroek aan?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 07-07-2003 @ 11:48:
Ik draag altijd slips. En dat zijn echt geen strakke 'ballenknijpers'. Ik zie niet in wat er mis mee is.

Errhmmm... ze zijn niet geil genoeg ofzo. Alle vrouwen knappen er op af enzo.... zoiets volgens mij hoorde ik zoiets...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:51
Allure
of een strakke boser of een sting af en toe
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 07-07-2003 @ 11:48:

Het is jou mening.... dat jij vindt dat een normale onderbroek niet mooi staat... mooi... voor jou...
Het is niet alleen mijn mening, het is tevens de mening van ERG veel meiden. Als jou dat niet interesseert, prima, mij doet dat wel. Het is niet DE reden dat ik strakke boxers draag (vind ZELF nl. een slip er gewoon NIET uitzien), maar het speelt wel mee. Vind het net zo iets als zorgen dat je er verzorgd uitziet, en niet stinkt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:54
Verwijderd
oh mijn god......

Jij vind niet boxershort dragen net zoiets als je niet goed verzorgen...

als je dat serieus meent moet je toch echt even goed wakker worden...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:55
DeSSie
DeSSie is offline
Strakke boxers
en kep 3 onderbroeken voor sporten
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Allure schreef op 07-07-2003 @ 10:51:
of een strakke boser of een sting af en toe
Jaaaa en NOG één!
Oud 07-07-2003, 11:07
Vee
Vee is offline
[Womans point of vieuw]

Strakke slips zijn echt het ERGSTE dat je een meisje kunt aandoen!!

Meneer Vrind draagt gewoon strakke boxers... die zijn prima

Ook wijde boxers mogen rustig

Strings zijn natuurlijk UBERGEIL

[/Womans point of vieuw]
Oud 07-07-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 07-07-2003 @ 11:45:
Lieve schat, afknappen wil niet meteen zeggen dat je d'r niet meer hoeft, een afknapper is gewoon iets wat je aan een ander tegenvalt. Zoiets als een meisje dat d'r schaamhaar niet bijhoudt bijvoorbeeld. Ga ik daarom zeggen dat ze op kan stappen? Tuurlijk niet.
jawel, dat is afknappen wel. Anders is het geen afknapper, maar een tegenvaller.
woordenboek:
afknappen: iets niet verdragen, niet kunnen aanvaarden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 11:18
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 07-07-2003 @ 11:29:
Dus is het normaal dat mannen van alle leeftijden een normale onderbroek dragen dank u
Tijdens het sporten, zet dat er bij.
Oud 07-07-2003, 12:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 07-07-2003 @ 11:48:
Vooral als je mager bent, zie je er in een slip gewoon uit als een M-E-I-D. Sorry, mijn mening.
Als ik met iemand naar bed ga, hij trekt z'n broek uit en ik zie een slip.. Moeha, weet niet of ik mijn lachen dan kan inhouden! Het is zooo verschrikkelijk fout.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 07-07-2003 @ 13:00:

Als ik met iemand naar bed ga, hij trekt z'n broek uit en ik zie een slip.. Moeha, weet niet of ik mijn lachen dan kan inhouden! Het is zooo verschrikkelijk fout.
En je bent echt niet de enige die d'r zo over denkt
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:20
poesiefox
poesiefox is offline
Ik leerde mijn wederhelft kennen in een tanga, die hem erg goed stond, maar ja, daar had hij er naar vier van. De rest waren van die verstandige ooit wit geweeste zeemanslips en hemden die zijn moeder had meegegeven toen hij het huis uit ging.

Ik heb de volgende dag meteen twee boxers voor hem gekocht. Een met een paisley motiefje en eentje metaardbeitjes, ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik had de gulpen namelijk voor hem dichtgenaaaid. Leek me zo lastig.

Ik koop al tien jaar zijn ondergoed voor hem. Boxers! Hele wijde. Ik heb wel eens strakke gekocht, met knoopjes in de gulp, maar die zijn bedoeld om zo snel mogelijk weer uit te trekken.

Niet dat ik hem ook maar een spat minder leuk had gevonden in een slip, maar het oog wil ook wat.
Oud 07-07-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Vee schreef op 07-07-2003 @ 12:07:
[Womans point of vieuw]

[/Womans point of vieuw]
point of view.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 12:31
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
boxers....model: niet superstrak, dat zit verrot. Ook niet van die hele wijde maar gewoon een 'netjes' model. Heb witte en donkerblauwe
Oud 07-07-2003, 12:50
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
[Womans point of vieuw]

[/Womans point of vieuw]

Mee eens
Jullie mannen geilen toch ook niet op giga witte heupslip die je oma zelfs niet meer draagt, jullie willen ook pikante ministringetjes? Nou, wij willen boxers Geen ballenknijper van je opa
Oud 07-07-2003, 21:21
Valentijn
Valentijn is offline
Beste No Dice,

Op jouw leeftijd moet je gewoon lekker de Break Out lezen en alleen maar fantaseren over de boxer van Justin.

Verder dus helemaal NIETS!

Kleine deugniet....
Oud 07-07-2003, 21:26
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Valentijn schreef op 07-07-2003 @ 22:21:
Beste No Dice,

Op jouw leeftijd moet je gewoon lekker de Break Out lezen en alleen maar fantaseren over de boxer van Justin.

Kleine deugniet....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Valentijn schreef op 07-07-2003 @ 21:21:
Beste No Dice,

Kleine deugniet....
Neenee, je begrijpt het niet! Op je 12e MOET je hier al in geintresseerd zjin hoor! Dus op je 15e mag je er over fantaseren! Nee, dan moet je al lang en breed ontmaagd zijn zelfs!

Das nieuw ja...
Oud 07-07-2003, 21:39
S. Swaenenburgh
S. Swaenenburgh is offline
En door wie moet dat gebeuren? Jongetjes van 15, bij wie een strakke boxer precies hetzelfde zit als een wijde.. Nee, van mij mogen ze best nog even wachten, en het aan vakkundige jongemannen overlaten, met stoer ondergoed! Hulde aan de stoere onderbroek!

Tabee
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:26
standing_up
standing_up is offline
Strakke boxers, zit mij et lekkerst... ballenknijpers heten niet voor niets ballenKNIJPERS (niet lekker dus) en in die wijde boxers vind ik dat je et zo kan zien... t gaat zo zwabberen en niet lekker zitten vind ik...
Oud 08-07-2003, 13:12
thunder110
thunder110 is offline
Wijde boxers.
Oud 08-07-2003, 13:21
Rob Z.
Rob Z. is offline
Ik zit al een paar jaar aan de boxers.. Eerst waren het wijde, maar sinds het laatste jaar heb ik alleen nog maar strakke.
Oud 08-07-2003, 14:57
Verwijderd
OK. dus bepaalde mensen vinden een normale (lees NORMALE ) onderbroek niet mooi. En wat dan nog het gaat erom wat jij lekker vindt zitten. En als een meid dan niet spontaan nat wordt van een kledingstuk die je nauwlijks ziet is dat om het maar even op een aardige manier te zeggen... vreemd

Als ik ooit het moment mee mag maken om sex te hebben en mijn vriendin zo'n probleem maakt over een kleding stuk zal ik best wel een boxer aan doen (die ze dan waarschijnlijk al lang heeft gekocht). Maar om dan permanent zo'n ding te dragen omdat bepaalde dames het niet mooi vinden en het toch niet zien... Mwa gaat me te ver

En dat ballenknijpers.. dat moet je ook niet 2 maten te klein kopen Gewoon redelijk grote... Is echt niets mis met die dingen...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 08-07-2003 @ 15:57:
En dat ballenknijpers.. dat moet je ook niet 2 maten te klein kopen Gewoon redelijk grote... Is echt niets mis met die dingen...
Wahahah, grote! Dat is écht fout! Zo van: 'M'n opa had nog wat onderbroeken in de kast liggen en die draag ik nu' Echte kerels dragen een boxer. 'n Strakke boxer heb ik eigenlijk nog nooit mogen aanschouwen, maar het lijkt me er wel geil uitzien.
By the way, als een vent voor de lol een heel vreemde, enge of grappige slip/tanga aanheeft (lees: Jackass), dan vind ik het wel lachen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:43
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 16:39:
'n Strakke boxer heb ik eigenlijk nog nooit mogen aanschouwen, maar het lijkt me er wel geil uitzien.
Kom maar een keer langs
Oud 08-07-2003, 15:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Rob Z. schreef op 08-07-2003 @ 16:43:
Kom maar een keer langs
Als je tien jaar ouder was zou ik zeggen: 'Wie weet', maar nu zeg ik 'nope'.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:06
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Citaat:
Vreemd zeg..ik heb in een heleboel voetbalelftallen gezeten en op school genoeg gezien en een slip is echt een uitzondering. Echt alle jongens dragen boxers, de meeste wijde. En dan heb ik het echt over 15-19 jarigen...toen ik onder de 15 was, en leeftijdsgenootjes dus ook, constateerde ik veel vaker slips. Maar in m'n huidige voetbal team: ff denken...is er eentje die altijd slips draagt en eentje die dat alleen met sporten doet...en dan nog eentje die het allebei doet.
Oud 08-07-2003, 17:05
Verwijderd
Ik heb alleen maar strakke boxers (sloggi´s). Een enkele witte ertussen voor de afwisseling bij zwart en donkerblauw
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:14
faan
faan is offline
Ik kom er echt geen wijs uit alle antwoorden, wat bedoelen jullie met een:
slip
string

En wat verstaan jullie onder een normale onderbroek
Oud 08-07-2003, 17:18
Moodindigo
Moodindigo is offline
Ik draag vooralsnog gewoon herenslips (en niet van die vieze strakke...ik weet ook wel dat van die strakke niet staan), maar ik ga langzamerhand overstappen op boxers . Strakke hoogstwaarschijnlijk...

En trouwens, ik slaap naakt, dus ehm...tja...zie maar wat je daarmee doet

Regels voor berichten