![]() |
||
![]() |
Citaat:
Yup. Ranzig. Ik als meisje draag al niet eens slips. Broekjes, dat draag ik.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er in de haast even een gedicht over gemaakt, hoop dat je er iets aan hebt -------- Als je leven leeg is, En louter vervuld met ruis, Drukt de broek dan hard, En sterk op je ziel? Maar staand bij de Hema Twijfelend, maar toch sterk Weet je dan wat je wilt En koop je, wat je droomt? Een leven wijder dan het heelal, Liggend in je hoofd, De sterren strekken zich uit, De wil althans die suggereert... Suggererend aan het feit, Dat zich mengt met jezelf, En daarom verkeerd kiest? Nimmer vrolijk maar diep triest... Alles krap, het lijkt alsof Je geen kant meer op kunt Je hele leven stort ineen of blijft overeind, soeverein Tussen al het ondergoed Vind je wat je zoekt? Oh nee, het blijft een raadsel Het mysterie van het heelal ontvouwt zich in de Hema In een klein, duister dorpje Genaamd Urk --------
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ehhrrrmm..... jij hebt alle jonge gozers gechecked? Mannen van alle leeftijden lopen in normaal ondergoed en dat is ook heel normaal... zo heb ik met voetbal bij zowat elk voetbalteam wel eens samen in het kleedhok moeten zitten en ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer slips dan boxers gezien...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet er niet aan denken om te sporten in een wijde boxer. Niet dat ik die heb btw, ik draag alleen strakke boxers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus is het normaal dat mannen van alle leeftijden een normale onderbroek dragen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
LOL, 1 WOORD: TRIEST
Damn man, ik draag wat ik lekker vind zitten. Als meiden op jou afknappen omdat je een normale onderbroek draagt is dat DIEP TRIEST. En als je daarom nu boxers draagt is het nog triester. Sjeeeesj. Draag wat je lekker vind zitten, als die meiden daar op afknappen en jij daar zelfs op in gaat.... sjonge sjonge.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel ik heb een slipje aan (slip klinkt inderdaad eng, zeker voor vrouwen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik draag zelf strakke boxers omdat ik het fijner vind zitten, en mooier vind. Persoonlijk vind ik een slip bij een jongen er gewoon niet uitzien. Erg veel meiden vinden dat ook, en ik kan het me prima voorstellen dat een slip een afknapper is, dat is iets voor kleine jochies, of kerels boven de 40. Als jij graag slips draagt, prima, moet je zelf weten. Het was gewoon een tip. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je mensen rangt op wat voor onderbroek die persoon draagt.. dan.. nou je weet het wel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo breng je het wel. Je zegt alles op zo'n manier dat alle vrouwen in de hele wereld niets van je moeten als je een normale onderbroek draagt.
Je moet dragen wat je lekker vindt zitten..... Het is jou mening.... dat jij vindt dat een normale onderbroek niet mooi staat... mooi... voor jou... Betekend niet dat elke meid dat vindt.. en ook al is het zo wat dan nog. Je loopt toch niet de hele dag met alleen een onderbroek aan rond? En je bedrijft toch ook niet de liefde met een onderbroek aan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Errhmmm... ze zijn niet geil genoeg ofzo. Alle vrouwen knappen er op af enzo.... zoiets volgens mij hoorde ik zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
woordenboek: afknappen: iets niet verdragen, niet kunnen aanvaarden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik met iemand naar bed ga, hij trekt z'n broek uit en ik zie een slip.. Moeha, weet niet of ik mijn lachen dan kan inhouden! Het is zooo verschrikkelijk fout. |
![]() |
|
![]() |
Ik leerde mijn wederhelft kennen in een tanga, die hem erg goed stond, maar ja, daar had hij er naar vier van. De rest waren van die verstandige ooit wit geweeste zeemanslips en hemden die zijn moeder had meegegeven toen hij het huis uit ging.
Ik heb de volgende dag meteen twee boxers voor hem gekocht. Een met een paisley motiefje en eentje metaardbeitjes, ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik had de gulpen namelijk voor hem dichtgenaaaid. Leek me zo lastig. ![]() Ik koop al tien jaar zijn ondergoed voor hem. Boxers! Hele wijde. Ik heb wel eens strakke gekocht, met knoopjes in de gulp, maar die zijn bedoeld om zo snel mogelijk weer uit te trekken. Niet dat ik hem ook maar een spat minder leuk had gevonden in een slip, maar het oog wil ook wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[Womans point of vieuw]
Strakke slips zijn echt het ERGSTE dat je een meisje kunt aandoen!! Meneer Vrind draagt gewoon strakke boxers... die zijn prima Ook wijde boxers mogen rustig Strings zijn natuurlijk UBERGEIL [/Womans point of vieuw] Mee eens ![]() Jullie mannen geilen toch ook niet op giga witte heupslip die je oma zelfs niet meer draagt, jullie willen ook pikante ministringetjes? Nou, wij willen boxers ![]()
|
![]() |
Beste No Dice,
Op jouw leeftijd moet je gewoon lekker de Break Out lezen en alleen maar fantaseren over de boxer van Justin. Verder dus helemaal NIETS! Kleine deugniet.... ![]()
||
Citaat:
Das nieuw ja...
|
Strakke boxers, zit mij et lekkerst... ballenknijpers heten niet voor niets ballenKNIJPERS (niet lekker dus) en in die wijde boxers vind ik dat je et zo kan zien... t gaat zo zwabberen en niet lekker zitten vind ik...
|
Verwijderd
|
OK. dus bepaalde mensen vinden een normale (lees NORMALE
![]() ![]() ![]() Als ik ooit het moment mee mag maken om sex te hebben en mijn vriendin zo'n probleem maakt over een kleding stuk zal ik best wel een boxer aan doen (die ze dan waarschijnlijk al lang heeft gekocht). Maar om dan permanent zo'n ding te dragen omdat bepaalde dames het niet mooi vinden en het toch niet zien... Mwa gaat me te ver ![]() En dat ballenknijpers.. dat moet je ook niet 2 maten te klein kopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() By the way, als een vent voor de lol een heel vreemde, enge of grappige slip/tanga aanheeft (lees: Jackass), dan vind ik het wel lachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik draag vooralsnog gewoon herenslips (en niet van die vieze strakke...ik weet ook wel dat van die strakke niet staan), maar ik ga langzamerhand overstappen op boxers
![]() En trouwens, ik slaap naakt, dus ehm...tja...zie maar wat je daarmee doet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt douchen bij voetbal DennisRobben | 83 | 02-02-2011 21:32 | |
Lifestyle |
sexie ondergoed.. Maija | 76 | 17-09-2004 17:47 | |
Seksualiteit |
Verder gaan als zoenen......?! MatriX | 45 | 09-07-2003 21:31 | |
Seksualiteit |
boxer of onderbroek o0BeKsKuH0o | 65 | 06-06-2003 12:13 | |
Lifestyle |
Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexy Rabbi Daniel | 115 | 05-10-2002 13:32 | |
Lifestyle |
lingerie rodina | 53 | 18-06-2002 21:53 |