Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Geheel ongelijk heb ik dan niet, geef toe, zo geweldig was hij niet dit seizoen.
||
Citaat:
Wie weet wordt het dit seizoen wat, want het is hem natuurlijk niet makkelijk gemaakt door een deel van de supporters. Wat dat betreft heeft Kuyt het een stuk makkelijker. Die wordt nu al bijna als een god vereert terwijl hij nog geen bal geraakt heeft.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Lurling was gewoon bang voor de supporters, terwijl Kuyt nu al niks meer fout kan doen.
||
Citaat:
Dat Lurling bang is, tja, dat is z'n eigen probleem.
||
Citaat:
Maar inderdaad, Kuyt moet zich ook nog maar eens zien te bewijzen.
||
Citaat:
Ik ken anders wel mensen die geen geld hebben voor een seizoenskaart of gewoon aan andere kant van het land wonen (ivm studie/werk) en die mensen hebben ook echte clubliefde.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je aan de andere kant van het land woont in verband met studie of werk maakt op zich ook niet want op zondag ben je toch vrij en heb je alle tijd om bij je cluppie te komen. Maar ik kan me voorstellen dat dat problemen geeft. Toch heb je wel een klein beetje gelijk. Ook zonder dat je een seizoenskaart heb kan er sprake zijn van clubliefde. Maar als je in de buurt woont en het geld hebt voor een seizoenskaart, maar die heb je niet. Dan geeft dat toch te denken als je blijft beweren dat je supporter bent van die club.
|
Mwjah...ik vind best dat je fan/supporter kan zijn en liefde voor een club kan hebben zonder er elk weekend te zitten...
ben zelf een ManUtd fan/supporter en ik kan dus écht niet elk weekend in Manchester zijn. Sterker nog, ben daar nog nooit geweest, wil super graag, maar in de twee jaar dat ik fan/supporter ben nog geen gelegenheid gehad (op Amsterdam tournament na dan, was ik dan ook heen met vriend uit F-Side ![]() Sommige mensen vallen me gelijk aan dat ik een buitenlndse club support, maar in mijn ogen kan dat best. Sinds de bewuste CL finale in Barcelona ben ik gewoon verkocht aan Manchester en was verkocht aan 1 speler (let wel: speler, dus IN het veld), Beckham, hij is qua voetbal mijn grote voorbeeld... Iets trok/trekt me gewoon aan in die club, manier van spelen (vond Engels voetbal altijd al het mooist om te kijken) (ben pas 3 jaar bewust voetbal genieter) en Man U ís gewoon mijn clubbie, hoe gek ut ook mag klinken...kijk in Nederland is er ook geen twijfel mogelijk, daar is Ajax mijn club, die behoorlijk in mijn aanzien gestegen is (was vroeger altijd tegen Ajax en Feyenoord, omdat iedereen voor hun was, ben nog steeds tegen Feyenoord, maar om andere redenen) dus was dat ook motivatie om "voor" ManU te zijn.... Maja, ik vind dat je dus best een club kan supporten zonder elk weekend in het stadion te zijn....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
Vrije tijd |