Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat stem opnemen en luisteren* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo te horen zijn weinig mensen tevreden met hun stem. Ik ben best wel tevreden.
Komt ook doordat ik in friesland woon, en ik daar een best zacht 'g' heb, omdat mijn ouders uit gelderland komen. Maar als ik heel blij ofzo ben heb ik heel soms wel eens dat mijn stem iets stoms gaat doen... ![]() |
![]() |
|
hmm om gewoon zelf te horen wel leuk, niet ontevreden
als ik het terug hoor op band kom ik altijd heel komish en melig over....(minder soms..) grappig is als ik de telefoon op neem (ook vroeger al) dan dacht iedereen dat ik mijn moeder was...en anders om!.....(ze begonnen een heel verhaal tegen mij en vroegen m'n moeder of haar vader of moeder thuis was..haha) wat zingen betreft.. wordt aan gewekt! de ene keer gaat het beter dan anders... ben ook pas een jaartje bezig... toch denk ik dat (als ik meer zou leren) ik een best mooie stem heb!.... xx vampire
|
![]() |
Een vreselijk hoog en schel geluid als ik er even niet op let, en ik praat veel te snel. Met name dat laatste kan ik niet tegenhouden. Maar dieren doen het er geweldig op, die komen allemaal meteen op schoot. Hoog geluid=veilig, vandaar. En het schijnt wel aanstekelijk vrolijk te klinken. Nou ja, vooruit dan maar.
|
Mijn stem....
Ik vind hem meestal wel oké, al blijkt hij hoger en meer schor te klinken dan dat ik zelf hoor. En hij is toch best Brabants, haha... Soms vind ik het wel irritant dat ik heel snel hees en schor ben, er komt vaak gewoon geen geluid uit ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hoor mezelf praten als een hyperactief schaap ofzo.. maar in het echt is mijn stem juist heel rustig... das wel beter.. maar soms komen door mijn stem dingen harder aan dan dat ik ze bedoel.. dat is gemeen.. Ik vind wel dat ie iets te laag is... maar ja.. ik ga er niks aan doen ofzo... jammer toch als iemand zich er aan ergert
|
![]() |
|
Het is altijd even wennen als je jezelf voor t eerst terughoort op een bandje of op tv. Maar als ik mezelf nu zie vind ik t voornamelijk boeiend en vind ik mezelf eigenlijk wel heel leuk en mooi.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een mannenstem. Mijn stem sloeg zelfs over in de pubertijd. :/ en nee, dat is niet leuk als je een meisje bent.
Ik vind niet dat ik een leuke stem heb, hij had van mij wel hoger gemogen. Verder praat ik soms nogal zacht, dus ik ben soms 5 minuten bezig met herhalen. Misschien zijn spraaklessen toch niet zo'n slecht idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wat vind jij van deze artiest? cursquid | 13 | 09-01-2007 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Beleid] Wedstrijden op DoP Halogeen | 24 | 02-02-2006 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |