Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een goede vriendin van me werkte bij La Place, in de keuken en die moest dr neuspiercing dr uit halen.. Misschien scheelt het ook wel wat per bedrijf.
|
Verwijderd
|
Ik werkte al bij de Konmar (supermarkt mocht iemand het niet weten
![]() Dus ik: "Een piercing." "Mag dat niet dan?" "Nee." "Ook raar." Vaak deed ik ook geen pleister op en dan had ik nooit reacties. Mijn ervaring is dus dat het mensen vaak weinig intresseerd, zo'n piercing. Zolang ze gewoon hun boodschappen kunnen doen en kunnen afrekenen maakt het ze volgens mij weinig uit. |
![]() |
|
![]() |
ik heb zelf geen piercing, maar bij alle baantjes waarop ik heb gesolliciteerd werd van te voren gezegd dat ze dit totaal niet op prijs stelde.
bij de albert heijn en hema zeiden ze dit ook, maar dan kon het als je daar een tijdje werkte eventueel nog wel. bij een 4 sterren hotel waar ik heb gesolliciteerd voor een baantje als serveerster mocht het absoluut niet, maar daar mag je ook niet teveel make-up en moet je haar persé opgestoken of in een staart (weet nog niet of ik aangenomen ben btw) het hangt er vanaf WAAR je wil werken. achter een bar in een alternatieve tent zullen ze er totaal geen problemen mee hebben; in een chic restaurant des te meer. maar zover ik heb meegemaakt en gehoord wordt je vriendelijk, toch dringend, verzocht om je piercing er tijdens werktijd uit te halen of te bedekken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kwestie van dat ie er van walgt denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat hangt af van het soort zaak... als het een hele sjieke zaak is kan ik me voorstellen dat ze geen mensen met (zichtbare) piercings willen, i niet goed voor het imago van de zaak... in een supermarkt doet het er minder toe. Wel denk ik dat men niet moeilijk doet over een tong piercing of andere piercings die niet in het gezicht zitten, die zijn makkelijk te verbergen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kwestie Enait, CGB, omgangsnormen in Nederland Verwijderd | 334 | 12-09-2008 09:21 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 Lethe | 500 | 13-07-2008 20:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Lifestyle |
Zullen we maar weer dan? Ragnar | 500 | 06-07-2004 16:39 | |
Lifestyle |
Dat mag niet van werk.. Stevill | 70 | 16-05-2003 14:42 | |
Lifestyle |
mensen met dreads&piercings&baantjes:) Drez | 53 | 24-01-2003 10:17 |