![]() |
||
Citaat:
![]() of onderbouw je geschreeuw eens
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oorspronkelijk christelijk idee: de gedachte is net zo erg als de daad. Hetgeen mij een vrijbrief lijkt om al je slechte gedachten dan maar uit te voeren, want je bent toch al verdoemd, erger kan het niet worden, wel? |
![]() |
|
![]() |
Je kan toch seks met Famillie hebben ?
Stel nu dat Je moeder alleenstaand is en ontmoet een leuke vent met een knappe zoon (dochter) die een oogje op jou heeft en jij op hem/haar dan gaat het toch wel ? en er zijn ook geen genetische afwijkingen mogelijk dus is best ok ![]()
||
Citaat:
|
en stel nou dat je neefje een onwijs lekker ding was
en dezelfde interesses en gewoon geil en geinteresseerd in jou waarom dan niet? vraag ik mij af... is het dan opeens vies ofzo?
Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:37. |
![]() |
|
![]() |
Als zoenen ook onder sexueel contact valt het ik nog wel een leuk verhaaltje voor jullie:
Ik heb dus een neef waar ik het heel goed mee kan vinden al mn hele leven, we zijn echt hele goeie vrienden zegmaar en ik zie um dan ook meer als vriend dan als neef. Maar we waren dus vorig jaar op familievakantie en de eerste avond ging er nogal wat bier doorheen...en we sliepen samen in een twee-persoonsbed omdat alle andere kamers al bezet waren door mn neefjes en nichtjes ![]() Maar we waren dus allebei best wel zat en toen we uiteindelijk gingen 'slapen' hing dr best wel een spanning van goh eigenlijk is er toch wel een behoorlijke aantrekkingskracht ![]() Dus toen gingen we het erover hebben en we werden steeds intiemer enzo (en ja als je zat bent gebeurt dat véééél sneller dan als je niet zat bent ![]() Maar zolang je dr allebei hetzelfde over denkt is er toch nix aan de hand? Aldus...dat vind ik ![]()
|
Verwijderd
|
Nee nooit sexueel contact gehad met familie.
Kan me toch wel voorstellen dat je ooit met een neef zoent, hoe gek dat mss ook klinkt, maar je bent toch heel erg vertrouwt met elkaar denk ik. Ik heb geen neven, nou ja 1 klein neefje, nee dank je, dus gelukkig kom ik ook nooit in de situaite zoenen met een neef van me, want lijkt me toch wel een beetje vreemde situatie ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op de bruiloft van mijn broer kwam ik een heel mooi meisje tegen, die ik nog nooit gezien had. We hebben daarna seks gehad in de wc van het restaurant, het klikte heel goed, maar later bleek dus dat zij het nichtje van mij is maar die had ik nog nooit gezien (ik heb een heleeee grote familie dus sommige neven/nichtjes ken ik niet). Ik heb haar daarna nooit meer gezien..zonde, maar dat kan niet werken. Het kan dus wel
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu wil ik zijn minst een sappig verhaal! |
![]() |
|
ik heb met mn nichtje wel vette seks gesprekken altijd....zo erg als ik ze met niemand heb...en we zijn wel heel klef met elkaar...maar ik val sowieso al niet op meisjes...dusss...
niet dat ik haar echt als mn nichtje voel...meer als een heeeeeele goede vriendin.. en als mn neef gewoon leuk zou zijn zou t me echt niet boeien...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 | |
Psychologie |
Wat heb jij meegemaakt? iamcj | 93 | 02-03-2003 14:48 | |
Seksualiteit |
Sex met twee vrouwen Magic_Sam | 59 | 11-11-2002 11:18 |