Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 11:52
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
achja, iedere keer betaal je weer te veel geld om er in te komen, draaien ze er kutmuziek en loopt er volk rond waar je van je langzalz'nleven niet bij daglicht gezien wil worden. En toch blijf je er heen gaan.. 1 van de grote raadselen van het leven
Oud 28-07-2003, 11:59
rosey
rosey is offline
moet je jullie horen, jullie doen verschillende dingen gewoon niet graag , ik mag simpelweg niet
Oud 28-07-2003, 13:22
Thomas
Thomas is offline
Ik ga niet ontzettend vaak uit.
Oud 28-07-2003, 18:17
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik ging pas voor t eerst uit toen ik 16 of 17 was. En veel uitgaan heb ik sindsdien nooit gedaan...wat ik soms wel jammer vind want met de juiste mensen en op de juiste plekken kan uitgaan best heel leuk zijn...helaas ben ik die juiste mensen nog niet tegengekomen met wie ik naar de juiste plekken kan gaan...en ben meestal toch te moe om het laat te maken tegenwoordig...saai he?
Oud 28-07-2003, 18:27
one-monkee
one-monkee is offline
rond mijn 15e begon ik al veel met uitgaan.......
toen ik 17 a 18 was had ik er genoeg van.

En hier in de buurt is ook niet veel leuks te beleven, alleen alkmaar dan nog.
Maar dat wordt de laatste tijd ook al minder met doodgeschote portieren enzo.
Heb er geen behoefte meer aan.
Oud 28-07-2003, 20:55
zeehond23
zeehond23 is offline
mwah, bergen (woont me pa) heeft nog wel leuke dingetjes ofzo, bij gebrek aan beter dan he
Oud 28-07-2003, 21:30
Megadeth
Megadeth is offline
Pff ik heb zeker wel behoefte om uit te gaan alleen m'n maten gaan amper uit en ga ook niet alleen..

Ben tijden elke 3 weken uitgegaan (brakke zin) maar uiteindelijk kwamen er een paar lui bij die het nodig vonden achterlijk tegen me te doen dus dan is de lol er snel af.. (I'll be back )

Ach, zal binnenkort het uitgaansleven in Leeuwarden eens proberen.. en heb verder ook nog wel wat oom's en tante's die regelmatig uitgaan dus daar kan ik ook wel es mee op stap
Oud 31-07-2003, 18:57
the Phitt
the Phitt is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 28-07-2003 @ 21:55:
mwah, bergen (woont me pa) heeft nog wel leuke dingetjes ofzo, bij gebrek aan beter dan he
shooters en alt zijn wel lagge ja
Oud 01-08-2003, 18:54
Love: a passion
Love: a passion is offline
Ik ga ook nooit uit, ik vermaak me eerlijk gezegd wel thuis. Kheb altijd wel wat te doen. En ik zie mezelf niet in een disco ronhossen, je stinkt verschrikkelijk als je thuiskomt, ik zou doodmoe zijn en het kost veel geld. Ik ben wel eens op een schoolfeest geweest, in Zwolle, en dat vond ik echt supertof, ging helemaal uit m'n dak. Maar dat duurt eerst wel een poosje. Maar ik heb verder geen behoefte om dat elke week te doen...
Oud 01-08-2003, 21:59
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik vind het een raar idee om nooit uit te gaan...Na een tijdje wil je toch je neus in de lucht steken en de nacht induiken?

Ieder zijn meug natuurlijk.
Ik ga een beetje teveel uit denk ik, want m'n gezondheid begint er wat onder te lijden. Veel moe overdag enzo.
Ik ga soms dagen achter elkaar uit, gewoon omdat er altijd zoveel te doen is, en omdat ik hou van cafépraat en eens een dansje wil doen.

nutteloze post ja
Oud 02-08-2003, 15:09
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Eigenlijk is het ook helemaal niet zo leuk, elke keer kom ik half dronken thuis en heb ik weer veel te veel geld uitgegeven.
Maar toch blijf ik het elke week doen, omdat mn weekend anders gewoon niet compleet is voor mn gevoel.
Oud 07-08-2003, 16:01
kiek
kiek is offline
Citaat:
rosey schreef op 28-07-2003 @ 12:59:
moet je jullie horen, jullie doen verschillende dingen gewoon niet graag , ik mag simpelweg niet
dd ik mag ook (nog?) niet, maar ik heb er eigenlijk ook niet veel behoefte aan. En aangezien de enige 'disco's' hier (veenendaal) voor 18 jaar en ouder zijn, zou ik neit eens kunnen. Iedereen hier van mijn leeftijd (-18) gaat naar zo'n kinderdisco voor 14 jaar en ouder waar alleen een beetje gelebberd wordt en kutmuziek wordt gedraait. Nou...nee dank je.
Oud 07-08-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 02-08-2003 @ 16:09:
Eigenlijk is het ook helemaal niet zo leuk, elke keer kom ik half dronken thuis en heb ik weer veel te veel geld uitgegeven.
Maar toch blijf ik het elke week doen, omdat mn weekend anders gewoon niet compleet is voor mn gevoel.
Same here, gewoon ff me zorgen/gedachten verdrinken. Zondags vaak eerste paar uur dat ik wakker ben brak enz.
Oud 15-08-2003, 21:42
GeritoDM
GeritoDM is offline
'k Ga nooit uit, geen disco's, cafes of wat dan ook. Geen vrienden en geen geld.
Oud 16-08-2003, 11:16
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
snoops schreef op 14-07-2003 @ 14:42:
Dus ik ben niet de enige die nooit uitgaat. Ik heb ook niemand om mee uit te gaan.
Ga je een keer met mij mee!

Regels voor berichten