Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 14:57
Prea|K
Prea|K is offline
Wassen helpt?

Dokter zal natuurlijk zeggen kom maar ff langs, ga maar in die stoel zitten dan kom ik met mijn eendebek wel ff een kijkje nemen, zieke mensen die daarvoor studeren, vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:30
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
hmz, sorry hoor, maar als je het al 3 weken hebt, snap ik echt niet dat je niet ff langs de dokter bent geweest!
zo te horen is't gewoon een schimmelinfectie, en de dokter kijkt dr alleen ff naar, en geeft je dan un middeltje mee. Kheb het ook wel gehad, en het lijkt heel eng, en tuurlijk ist niet fijn, maar ach, het duurt maar un paar seconden..
Oud 22-09-2003, 17:52
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Strictly Aimee schreef op 22-09-2003 @ 18:30:
hmz, sorry hoor, maar als je het al 3 weken hebt, snap ik echt niet dat je niet ff langs de dokter bent geweest!
zo te horen is't gewoon een schimmelinfectie, en de dokter kijkt dr alleen ff naar, en geeft je dan un middeltje mee. Kheb het ook wel gehad, en het lijkt heel eng, en tuurlijk ist niet fijn, maar ach, het duurt maar un paar seconden..
Lol aan je fotoboek te zien heeft die Doktor geluk gehad dat ze jouw mocht bekijken.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
nej kep al 3wk die buikkrampen en rugpijn maar die afscheiding nu 4 dagen geloof ik... en jah ik weet t ga niet zo snel nd dokter vind het niet zo lol met zon eendenbek denk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 22-09-2003 @ 15:57:
Wassen helpt?

Dokter zal natuurlijk zeggen kom maar ff langs, ga maar in die stoel zitten dan kom ik met mijn eendebek wel ff een kijkje nemen, zieke mensen die daarvoor studeren, vind ik dan.

Citaat:
Prea|K schreef op 22-09-2003 @ 18:52:
Lol aan je fotoboek te zien heeft die Doktor geluk gehad dat ze jouw mocht bekijken.
Wat ben jij voor zieke kerel? Een dokter is gewoon een dokter die zal helpen als er wat mis is. Jezus.. jaag ze nog ff wat meer angst aan zeg.
En voor al die meiden die ermee rond blijven lopen omdat ze zo bang zijn voor de dokter, get a brain! Je wil echt niet dat er daar iets mis is of gaat, alleen maar omdat je bang bent voor iemand die er beroepsmatig ff naar kijkt, of omdat je ouders het niet mogen weten.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:27
ekki
ekki is offline
10 of 20 procent (ik weet niet meer welke van de twee) van de vrouwen heeft hier 'ooit' in haar leven last van. is dus een vrij algemeen kwaaltje en je hoeft je er niet voor te schamen.
Oud 24-09-2003, 16:47
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

achja, voor zo'n man van 40/50 zal hij daar vast nie echt van onder de indruk zijn, aangezien hij al heel wat heeft gezien als dokter....
Oud 29-09-2003, 22:06
ekki
ekki is offline
Je kunt zonder doktersrecept Daktarin halen bij de apotheek. Het heet alleen anders (zoals je volgens mij zelf al zei: miconazol-crème ofzoiets). Het is van het apothekersmerk zelf (alternatief voor Daktarin) en zit in een roze met paars doosje geloof ik.

Verder: je ouders hoeven niets van je bezoek aan de dokter af te weten. Als jij ziekenfonds verzekerd bent, gaat de rekening direct naar je verzekering. En als je particulier verzekerd bent soms ook. Maar anders moet je dat eventjes aan je huisarts zelf vragen.

Smeer je wel 10 dagen door nadat het (de jeuk etc) weg is? Dat is namelijk wel erg belangrijk! Anders gaan de schimmels inderdaad niet weg.

Sterkte er verder mee! Hopelijk is het snel weg! En misschien handig om te onthouden dat die schimmel besmettelijk is (dus iedere dag schoon onderbroek aan, niet 2x met dezelfde washand wassen op die plek of met dezelfde handdoek afdrogen etc).
Oud 30-09-2003, 19:22
Brutus
Brutus is offline
je kunt naar een of ander instituut ( sorry ben de naam kwijt )
maar t is echt 100% anoniem. de arts kent je niet, jij kent de arts niet en niemand komt t te weten. je ouders ook niet
k zou het toch echt doen. (ook met soa's)
Oud 02-10-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Squirl schreef op 13-07-2003 @ 14:22:
naar de dokter is echt geen optie!
kan ik geen zalf krijgen zonder recept? bij een drogist of apotheek ofzo..??
ik had een tijdje geleden ook zoiets (maar geen schimmelinfectie) en heb toen een soort gel gebruikt die je bij de apotheek kon kopen, met paarse letters, kostte ongeveer 11 euro

maar als je wel echt een schimmelinfectie hebt, dan weet ik niet of dat helpt en moet je misschien ECHT naar de dokter. de dokter is toch altijd een optie...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:14
dindjemek
dindjemek is offline
je kan of dactarin gebruiken of dokterin.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten