![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En voor al die meiden die ermee rond blijven lopen omdat ze zo bang zijn voor de dokter, get a brain! Je wil echt niet dat er daar iets mis is of gaat, alleen maar omdat je bang bent voor iemand die er beroepsmatig ff naar kijkt, of omdat je ouders het niet mogen weten. |
![]() |
|
10 of 20 procent (ik weet niet meer welke van de twee) van de vrouwen heeft hier 'ooit' in haar leven last van. is dus een vrij algemeen kwaaltje en je hoeft je er niet voor te schamen.
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Strictly Aimee schreef op 22-09-2003 @ 18:30: hmz, sorry hoor, maar als je het al 3 weken hebt, snap ik echt niet dat je niet ff langs de dokter bent geweest! zo te horen is't gewoon een schimmelinfectie, en de dokter kijkt dr alleen ff naar, en geeft je dan un middeltje mee. Kheb het ook wel gehad, en het lijkt heel eng, en tuurlijk ist niet fijn, maar ach, het duurt maar un paar seconden.. -------------------------------------------------------------------------------- Lol aan je fotoboek te zien heeft die Doktor geluk gehad dat ze jouw mocht bekijken. ________________ achja, voor zo'n man van 40/50 zal hij daar vast nie echt van onder de indruk zijn, aangezien hij al heel wat heeft gezien als dokter.... ![]()
|
Je kunt zonder doktersrecept Daktarin halen bij de apotheek. Het heet alleen anders (zoals je volgens mij zelf al zei: miconazol-crème ofzoiets). Het is van het apothekersmerk zelf (alternatief voor Daktarin) en zit in een roze met paars doosje geloof ik.
Verder: je ouders hoeven niets van je bezoek aan de dokter af te weten. Als jij ziekenfonds verzekerd bent, gaat de rekening direct naar je verzekering. En als je particulier verzekerd bent soms ook. Maar anders moet je dat eventjes aan je huisarts zelf vragen. Smeer je wel 10 dagen door nadat het (de jeuk etc) weg is? Dat is namelijk wel erg belangrijk! Anders gaan de schimmels inderdaad niet weg. Sterkte er verder mee! Hopelijk is het snel weg! En misschien handig om te onthouden dat die schimmel besmettelijk is (dus iedere dag schoon onderbroek aan, niet 2x met dezelfde washand wassen op die plek of met dezelfde handdoek afdrogen etc).
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je wel echt een schimmelinfectie hebt, dan weet ik niet of dat helpt en moet je misschien ECHT naar de dokter. de dokter is toch altijd een optie... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
SChimmelinfectie? Komkommertje | 13 | 29-07-2004 22:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |