Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm, kan iemand mij vertellen of het bij [echte] dreads nodig is om permanentvloeistof oid erin te gooien? *onwetend* ![]() En heeft verder iemand een how-to url ergens ofzo? Google doet niet veel nuttigs geven, bovendien vindt ongeveer de helft dat je er troep in moet gooien en de helft niet oid?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als jij kunt zwemmen zonder dat je haar nat wordt: ja. anders: lijkt het me niet zo'n goed idee want het is (volgens mij) het beste om je dreads 3 maanden niet te wassen. edit: Oh en Qamra, jij maakt nepdreads?
||
Citaat:
Word helemaal niks gezegd over permanentvloeistof. Maar het is dus wel echt aan te bevelen? Maakt het ook nog uit of je stijl haar hebt of krullend. Ik schijn goed dreadhaar te hebben. Lang vrij droog dik (in de zin van veel) krullend haar.
||
Citaat:
![]() maar permanentvleistof zeker doen hoor, anders ligt het er zo uit als je geen wax doet. ( zoals ze op die sites WEL aanbevelen....ik heb het er persoonlijk niet op omdat het en minder snel vervilt en er blijft vanalles aan je haar plakken want je moet het blijven insmeren anders valt het uit elkaar, door gebrek aan permanentvleoistof etc. ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, ik ga weer dreads nemen..
Trouwens, ik heb pas een pony laten knippen (cm of 5 op z'n kortst ofzo), die kan er ook gewoon in verwerkt worden he?!
||
Citaat:
Ik vind dreads juist mooi met een froefroe, ik zou het niet doen. Maar wie ben ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik bedoel dus als ik dreads neem, of die pony erin gepropt kan worden zonder dat ik zeg maar of een mini dreadje heb, of dat mijn dread aan de bovenkant dik is en onderaan heel dun.. Ofzo... Snappie?
||
Citaat:
ik zou dus die pony zo laten, dat was ik aan het mompelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jahoe, dat is mijn verjaardag!! Anyway, The exploding Boy, als alles goed gaat, dan kan ik vanaf de 24e (=zondag, ik kom zaterdag terug van vakantie), dus als je dan ergens tijd hebt?? En waar, edele forummers, kan ik permanentvloeistof kopen, en hoeveel geld dien ik dan mee te nemen???
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En kan je mijn vraag beantwoorden? Over mijn pony?
|
kun je gewoon bij je dread proppen zeg maar gewoon touperen en dan de haartjes die eruit springen met een haaknaald erin proppen. of je pony apart in plukjes touperen, die dan tot bolletjes zeg maar maken en in je dread proppen. als je het goed doet vallen ze er dan niet uit ofzo, maar je kan eventueel elastiekje eromheen doen als dat wel gebeurd. wordt niet echt dikker ofzo
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sooz --> je ging ze er toch uithalen?!
||
Citaat:
Ik heb geen permanent vloeistof gebruikt toen ik ze heb gezet. en ze zijn perfect geworden. krijg er vaak complimentjes over etc. dus permanent vloeistof is niet persee nodig.
||
Citaat:
alsikvragenmag?
|
KOOP PERMANENT VLOEISTOF BIJ DE POEISZ DAAR IS HET VET GOEDKOOP! een euro of 5
heb ik ook gedaan.. Even een vraagje: Ik ga binnenkort vlechtjes met nephaar bij een vriendin zetten, maar hoe knoop ik dat nep haar boven in het haar vast? wil en kan iemand dat mij vertellen? thanx Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 12:08. |
![]() |
|
Ik wil bij een kapperswinkel bij ons in de buurt nepdreads gaan halen. Nu hoorde ik van een vriendin dat zij ze bij iemand heeft laten zetten en die iemand heeft ze op de een of andere manier om een pluk haar heeft gedraaid en er een stiekje om heen gedaan. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven, zodat ik weet hoe ik ze vast moet zetten en ook hoe ik ze dan bij moet houden?
question 2: die nepdreads zijn lang, maar ik wil eigenlijk niet van die superlange, kan ik ze dan gewoon afknippen?
|
Afknippen lijkt me niet z'n goed idee..
Owke, gebruik je fantasie ![]() ![]() Snappie? En hou je ze bijhoudt? Geen gigantisch strakke staarten dragen (gaan ze van uitzakken), als je gaat slapen even een vlecht/staart maken, was alleen als het echt nodig is (ikzelf was nepdreads nooit) en als je het doet, was dan alleen de aanzet vlechtjes (je houdt je haar in een staart naar achter en die staart moet droog blijven. Of je kan wat shampoo met water mengen en dat op die aanzetvlechtjes sprayen/gieten en dan weer met die staart-methode uitwassen.), als je gaat zwemmen; maak een hoge knot en ga niet onder water.. En afhankelijk hoe je haar is weggewerkt moet je dat ook bijhouden. Sommige kappers/mensen smeren het overgebleven haar gewoon in met wax, dat moet je bijhouden eens in de week. Anderen maken er vlechtjes van (geen onderhoud) en anderen draaien de rest van het haar met wax om het aanzetvlechtje (ligt eraan hou eigenwijs je haar is moet je dat bijhouden)..
Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
|