Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan dus twe kanten op volgens Evil-Cherry: 1: je wilt een wit/rood labeltje aan je broek 2: je wilt een mooie broek ![]() Alsof mensen die vaak merkkleding kopen geen mooie broek willen? Het is echt niet zo dat ik alles koop waar toevallig een merkje op staat hoor. Iets met een merkje is absoluut NIET per definitie mooi, en jij suggereert hier indirect wel dat "wij" dat vinden. Eigenlijk zeg je gewoon dat mensen die merkkleding dragen geen smaak hebben, maar gewoon klakkeloos een volledige collectie van een merk aanschaffen "omdat er een rood/wit labeltje aanhangt" ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik moet trouwens zelf schoenen en jassen betalen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat je verwend bent.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind kleedgeld heeel erg makkelijk en mijn moeder ook, nu hoeft zij namelijk niet meer na te denken of ze iets ergens wel of niet voor over heeft..... en ik vind het ook fijn omdat je zelf kunt beslissen wanneer je iets nieuws nodig hebt enzo..... ik krijg € 45,- in de maand en ik haal het er eigenlijk niet mee maar ik werk ook nog dus dan wel.
Xx~Druppel~xX |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() U is verwent denk ik ![]() *heeft stiekum geen kleedgeld maar een lopende geldschieter in de vorm van een mams ![]()
||
![]() |
Citaat:
en het zelf niet hebben dus jij bent precies hetzelfde zonder de ergenis van te weinig geld en dat is helemaal zuur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-04-2002 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
Dus je hebt gelijk.. Alleen denk ik ietsje minder agressief en sarcastisch, want je moet het zelf weten hoor ![]() [edit] elke gek loopt met zijn ogen rond ![]()
|
Ik krijg ongeveer 75 euro/maand kleedgeld (inc zakgeld that is)
Red ik het wel mee.. beetje bewust kopen.. ik verdien ook nog leuk met m'n werk.. dus als ik iets wil wat duurder is lap ik wel bij..
|
k zou niet eens weten hoeveel k heb.. k gok rond 100 piek(geen euro) per maand, red ik t prima mee, mn mam betaalt schoenen en n jas, en ik shop niet zo vaak.. alleen als het echt nodig is, dus k red het wel..
|
![]() |
ik krijg geen kleedgeld en heb het ook nooit gekregen. ik krijg wel kleren van mn moeder, maar niet veel, de laatste jaren is het steeds van: dat kan je toch wel zelf betalen.. ik zou wel blij zijn met kleedgeld. zelfs met maar € 100 per maand
![]() |
![]() |
|
![]() |
zeker dat ik voor 100 euro zou tekenen aan kledinggeld dan. Daar kom je toch makkelijk van rond¿¿ Ik krijg 70 maar werk er naast nog dus red het makkelijk. Ja je red het niet als je alleen maar dure replay broeken van €150 koopt.
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & Zakgeld ttijn | 12 | 09-01-2017 07:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld Lobke1988 | 51 | 16-10-2003 19:35 | |
Werk, Geld & Recht |