Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga gewoon keihard in de zee hoor.. Mijn haar zit altijd pluizig en belabberd, maarja het is het strand maar?
Maar idd, een potje wax oid mee helpt altijd.. En oefen eerst thuis, zonder spiegel en kijk dan hoe het zit.. Want met een spiegel je haar helemaal goed gaan doen op het strand? Dat kan natuurlijk écht niet..
|
Zeg hee, wat maakt het nou uit of je haar nat is, de wetlook is toch in
![]() Ach, neem gewoon een spiel, borstel en al je haartroep (gel, wax enz) mee en doe het toch opnieuw als je gezwommen hebt? hoewel ik wel denk dat dat meer opvalt dan wanneer je haar niet zit ![]()
||
Citaat:
*tromgeroffel* je ijdelheid laten varen ![]()
|
vage haren hoort bij t strand
als t niet door t water komt komt het wel door de wind net zoiets als als je huis in de fik staat ga je toch ook niet eerst je haren doen voordat je naar buiten rent? gaan mensen ook niet lachen/denken wat een idioot ik kijk er niet van op van mensen met verneukt kapsel op t strand kom je zo op een gala ja dan ben je idd een debiel (of gewoon heel koel, dat kan ook... bij sommige mensen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je kort haar hebt maakt het niet echt uit als het uit model gaat, het ziet er dan toch nou wel prima uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ga naar een ander strand
(of is dit al gezegd..?) of neem een stopcontact met een heel lang snoer en een föhn mee.. kan je je haar meteen weer droog föhnen zodra je weer terug bent uit dat "kapselruïnerende" water.. Lijkt me de beste oplossing... desnoods kan je (als je voorzichtig bent) de föhn een stukje meenemen in het water.. als er dan toch een drupje op je coupe komt, kan je dat meteen droogföhnen. ![]()
Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 18:03. |
![]() |
|
![]() |
ow darlin!
???zwemmen in de zee?!?! weet je wel HOE slecht voor je huid?! en je haar droogt er ook nog es ontzettend van uit!! dat moet je toch niet doen, mallerd!! wat zal je vriendje dr wel niet van vinden?? en als je toch gaat jij rebel.. vergeet je je dan niet in te smeren.. verbrand zijn is zo last year!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nationale wetenschapsquiz 2004 11e editie Krekker | 66 | 26-12-2004 00:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen. MissyGeduld | 10 | 19-06-2004 17:44 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |